Pitkäaikaistyöttömillä tulee olemaan paskat housuissa, sillä kyrpätempputyöllistäminen lisäntyy kuntouttavalla työtoiminnalla, sitä aktivointitemppua maton kuteita harjoittelemaan leikkuutta, ja ruoka-apu saattaa loppua kokonaan korkeintaan maitojauhetta työtön turpaansa saa. työttömän on pakko mennä orjaksi näin suunnittelee uusi työministeri vielä simputus paskassa pitää olla peräti 50 kymppisen.. kyllä kyrpäinen työvoimatoimisto ottaa päähän eläke perkele saatanan kitumisesta.
työttömien kyrpätemppu työllistäminen ja ruoka-apu
6
63
Vastaukset
- Kaikille Töitä Ry
Kaikenlainen järkevä työ on otettava vastaan ja siten tehtävä jotakin omien asunto ja ruoka kulujen maksamiselle.
Nyt vain tarvitaan sellaisia töitä että niistä joku maksaa jotakin ja siten saadaan lisää toimeliaisuutta ja uttaa väkeä tekemään osuutensa Suomen tulevaisuudesta. - sorron yöstä ylös
Mutta kun ei kannnata maksaa, orjatyötä voi teettää ilman!
- Kuka maksaa?
Lieksassa ne yritykset/yhdistykset, jotka työllistää, niin tasan se 4,15h/päivä. ETTEI vaan tarvitse itse mitään maksaa. Tämä se jos mikä, pistää työikäistä vituttamaan. Olen tuon kokenut Lieksassa ja varmaan sama käytäntö muuallakin.
Nyt iloitsen saamastani vakituisesta työpaikasta (tänään allekirjoitin sopimuksen) KOKOPÄIVÄTYÖSTÄ. Piti vaan muuttaa sieltä pois.- haistele persettä
Hyväosaiset käyttävät hyväkseen työttömiä
Nämä tukipisteet työkaaret ja nämä kirpputorit ovat niitä hyväosaisten ylläpitämiä työpaikkoja, jossa on majesteetti ja työtön on alamainen. työttömiä nöyryytetään ja maksetaan orjapalkkaa ja Lieksassa olla lopullisesti orja.Kyllä tuo saatana tukipisteen nykänen vituttaa tämä pitkäaikaistyöttömien syrjäydyneiden työpaikka perkele mikä sosiaalinen yritys
- fyffee mulle ilma C
Varo vaan ettet taas joudu sinne suuresti haukkumaasi työkaareen!
- vittulassa oleva
Varokaa vaan
Taidan teidät vielä piestä työkaaressa laudanpätkällä ja minä komennan työttömät maan rakoon siellä työkaaren vittulassa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Turussa Varissuolla bussikuski ajoi lapsen yli lapsi kuoli
Poliisi " Epäilee " kuskia törkeästä liikenneturvallisuuden vaarantamisesta ja törkeästä kuolemantuottamuksesta.3762376IS: Väitöstutkimus - Pyöräilybuumi oli pelkkä kupla!
Pyöräilybuumista paljastui karu totuus Väitöstutkimuksen mukaan suuri suomalainen pyöräilyrenessanssi olikin vain pelkk631839- 1541423
Martina Aitolehden Victoria-tytär, 16, tietää riskit - Teki silti yllättävän päätöksen
Victoria Eerikäinen on Martina Aitolehden ja Esko Eerikäisen tytär. Hän on yksi Nepot-sarjan tähdistä. Sarjan kuvausten131236Apostolit kastoivat eri tavalla kuin kirkko
Raamatussa on kaksi ristiriitaista kastekaavaa. Toinen ei voi olla oikea. Kumpi on alkuperäinen? "Menkää siis ja tehkää5021201Vastuunkantoa
Nyt kun Ähtäri on historiansa pahimmassa kriisissä, päättäjä luikkii perunakellariin: "Eronpyyntö kaupunginvaltuuston pu48925- 90874
- 71842
- 28813
Ruohonpolttoa Suomussalmella
Poikaporukka oli kuullut että ruohonpoltto on muotia, joten Kirkkopuistossa oli tekoruohoa poltettu. Ketkä liene asialla43805