Mietin

miks ei.

usein olitko noiden rationaalisten viestien takana vai huumorin täytteisissä, hymy naamoissa, missä. Koitin saada susta selkoa, ehkä näppisi oli monessa mukana, mieliala vaikuttaa myös, jotain viestejä olen lähes varmuudella tunnistanut, ei kovin positiivisia, myös mielestäni niitä, ne on olleet pikälle hyvin järkiperäisiä, vai menikö siinäkin metsään. Aika turhaa kysellä, miks ei.

14

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • joskus rationaalinen

Kumpi tässä on kouluja käynyt

• En tunnista sinuu

Harkitut viestit on mietitty tietysti tarkkaan, ja ne loput on niitä suttuja.

• vastaus:

Mieliala vaikuttaa, varmasti olet tunnistanut, aina ei niin positiivisesti (mutta suurempi osa silti), järkiperäisenä ja selkeänä pyrin pitämään, joskus myös humoristisesti, hymynaamoista pidän myös, ollaan molemmat metsässä, kysely ei ole koskaan turhaa.

• Älä jauha

paskaa.

• tiedät kyllä

kyllä näihin vuosiin on mahtunut monen moista viestiä.

• :))

Aika moni " tunnisti " aloittajan ... täytyy pään olla jokseenkin sekasin ..

• Jep .
        :)) kirjoitti:

Niitä ressuja löytyy paljon jotka " tunnistaa " minkä viestin hyvänsä.

• Tai sitten

kukaan ei tunnistanut aloittajaa, vaan kaikki kirjoittelevat täällä ainoastaan omaksi ilokseen. Ootko ikinä ajatellut tällaista vaihtoehtoa? Onko se, että kirjoittaa tällaiselle palstalle, hulluuden mitta?

• ed.

minä en ainakaan sanonut että tunnistin aloittajan vaan vastasin muuten vaan niinkuin kaikki muutkin.

• Ei toki
        Tai sitten kirjoitti:

kukaan ei tunnistanut aloittajaa, vaan kaikki kirjoittelevat täällä ainoastaan omaksi ilokseen. Ootko ikinä ajatellut tällaista vaihtoehtoa? Onko se, että kirjoittaa tällaiselle palstalle, hulluuden mitta?

kirjoittaminen mutta se on että " tunnistaa " jokaisen mahdollisen . Kaikki jotka sinuttelevat ovat sitä mieltä että tunnisti ja se on tietyn jutun mitta.
        Jos on tunnistavinaan silloin on päässä vikaa.

• Heh :))
        ed. kirjoitti:

minä en ainakaan sanonut että tunnistin aloittajan vaan vastasin muuten vaan niinkuin kaikki muutkin.

Niin varmaan, sä varmaan meet paskakasaankin päällesi seisoon jos muutkin menee :))

• Kaikki muutkin !!
        ed. kirjoitti:

Siis sinä ja yksi muu !! Ei ollut kaikki !

• Miten voit päätellä
        Ei toki kirjoitti:

kirjoittaminen mutta se on että " tunnistaa " jokaisen mahdollisen . Kaikki jotka sinuttelevat ovat sitä mieltä että tunnisti ja se on tietyn jutun mitta.
        Jos on tunnistavinaan silloin on päässä vikaa.

henkilön kirjotustyylistä sen, mitä hän päässään ajattelee, tai tässä tapauksessa "tunnistaa"? Joku voi kirjoittaa sinä-muodossa tottumuksesta / helppouden takia / koska se tuntuu hyvältä / ihan mistä tahansa syystä. Ja jos nyt lähdetään miettimään että kenellä on päässä vikaa, niin eiköhän meillä kaikilla, jotka täällä kirjoittelemme (oli se sitten minä- tai sinä- tai hän- tai jeesus- muodossa kirjoitettu) ole päässä asiat helvetisti vinksallaan?

• --

Mä en piirtele hymynaamoja tänne. Ei ole ollut aihetta

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      56
      2950
    2. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      106
      2731
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      38
      2441
    4. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      33
      2359
    5. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      50
      1928
    6. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      15
      1559
    7. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1473
    8. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      105
      1235
    9. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      177
      1203
    10. En vain unohda

Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.
      Ikävä
      73
      1060
    Aihe