Voisitko seurustella sellaisen kanssa ?
Mitä ajattelet yksinäisistä ihmisistä ?
8
110
Vastaukset
- YksinäinenTyttö :(
Saman minäkin haluaisin tietää.
- arskaae
yksinäiset ei haluu seurustella koska haluavat olla yksin?
- asdasdasdasda'
Hyvä logiikka
- ...
Entä jos on yksinäinen, mutta ei haluaisi olla? Jos esim on liian ujo tai estynyt tutustumaan moniin ihmisiin, vaikka kuinka haluaisi ihmisiä ympärilleen???
- -yksinäinen-
Mulla ei oo ollu kavereita yli vuoteen kun alotin amiksessa, mä meen vaan ihan lukkoon enkä uskalla mennä kellekkään jutteleen kun pelkään et ne haukkuu mut tai esittää et ei huomaiskaan mua ja sit kun kaikki mun luokkalaisetkin on nii lapsellisia ja jotkut valittaa opettajalle jos se yrittää saada jotain järjestystä luokkaan, kun melkeen kukaan ei kuuntele opetusta ja kiusaamistakin meiän luokassa on. tuntuu kauheelle olla ihan yksin ja välillä tuntuu et olis parempi et kuolisin. parin vanhan kaverin kanssa oon netissä muutaman kerran jutellu, mut niitäkään mä en enää nää kun ne asuu niin kaukana. en tiiä miten selviäisin tästä tilanteesta... Älkää ajatelko et kaikki yksinäiset haluis olla yksin koska niin ei todellakaan ole ainakaan minun kohdallani.
- ctv
olis kiva jos poikaystäväni olisi lähes yhtä nolife kun minä, joten meillä olisi aikaa toisillemme...toki olisi hyvä, että sillä olis ees yksi kaveri
- 988564669088644344y6
forever alone :I
- Tyttö 93
oon ollu yksinäinen siitä asti ku mua alettiin kiusaan koulussa yläasteella. Ny lukios ei enää. Oon miettiny samaa asiaa ja yritän saada uusia läheisempiä kavereita mut vaikuttaa siltä ettei se oikeen onnistu:( Lol pidetään yhtä rakkaat yksinäiset. Me ollaan ansaittu muiden rakkaus aivan yhtä tasa-arvoisesti kuin muutkin:)!
Joten mä ainakin voisin seurustella KOSKA OON ITTE SELLANEN haha!:D
Pahinta on vaan kertoo siitä kellekkään, koska tuntuu ett se on niin iso häpee ettei ees kavereita pysty saamaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä2364016Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.1232317Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575821996- 1411471
- 77939
Seuraavakin hallitus joutuu leikkaamaan
Sitähän tämä hallitus nyt höpöttää, kun itse on ajanut tilanteen katastrofaaliseksi. Orpon hallitus lähti suurin puhein127937Hotelli kainuu
Mietityttää, hotelli Kainuussa, se, että asiakkaat voivat valita ketä saa olla ja ketä ei, Illan aikana asiakkaina!37930Ovatko vastasyntyneet vauvat syntisiä?
Se ihmisten keksimä järjetön perisynti, jos ovat!331860Pitäis vaan lopettaa
Sinun kanssa yhteydenpito. Alkaa vaan haluamaan enemmän ja tuskin lopulta mikään kohtaisi. Ja ikävä vaan kasvaa ja lähei8847J. Rinta-Joupilla jättimäinen veropetosvyyhti
Seinäjoen keskustan kiinteismiljonäärit olleet jo pitkään ahtaalla ja liittykö J. Rinta-Jouppikin rintamaan? https://yl62770