Kiimanen kokoajan mistä syy?

Kiimane16v

Kertokaapas mikä mul on ku mua panettaa ihan vitusti kokoajan, oon 16v (poika) ja ''neitsyt'' mut saan yhtäkkii erektion hujauksessa jos nään esim. iso rintaisen tai hyvä peräsen neitokaisen, enkä voi sille mitään ja koko ajan pyörii tuhmia ajatuksia pääkopassa, ja aamu erektiot on kans erityisiä. Nii onko teilläkin ollu tälläsiä saman kaltaisia asioita?

23

4898

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • neuvoni sinulle

      Olet vain puutteessa. Ei sen kummempaa. Korjaa asia panemalla jotakin toistuvasti.

      • Kiimane16v

        Mä runkkaan miltein joka päivä


    • jaahaaaa

      onko 16w kiimasii tyttöiki olemas?

    • Hmm...
    • aaaaaapina

      mulle yks 16w kiimane tyttö kiitossss

    • mäkin oon niin kiimane että huhuhu...ja joka päivä runkkaaan niin paljoon mut eiih pahenee vaan se kiimasuuss...

    • kjnbvcx

      hahahah hankkikaa muijat

    • EIIIII!!!!!

      Voi vittu mul on sama ongelma mut oon vasta 13v O_o

      • 12345345678

        sama :(


      • Kiimainenpoika___

    • 19anon91

      auttakaa pojat toisianne

    • Kiimanen15vtyttö

      Missä paikkakunnalla asut

      • Poikaa15

        Missä sä?


    • yuooyy

      vedät käteen joka välkkä koulussa ja huomioi vika välkälllä että mälli ei ole enää samanlaista kuin aamun eka välkällä, pidä mukana pilttipurkkia johon lasket mällit ja ota kuva päivän satsista ja pistä linkki tänne

    • 4oft8u43o8

      Runkkaa sitten useammin kuin kerran päivässä, vaikka kaks kertaa putkeen jos ei muuten

    • Anonyymi

      Jep

    • Anonyymi

      Itselläni sama tilanne, niin helkkarin ärsykeherkkä ettei tosikaan. Aina ei tarvitse edes nähdä hyvää perää tai isoja tissejä, alkaa seisomaan muutenkin. Juurikin ainakin suurimmaksi osaksi tuhmien ajatusten syytä.
      Aika rasittavaakin välillä, kun muna on vuoronperään jäykkänä ja löysänä. Eli erektioita tulee pitkin päivää aikas lailla usein. Ja runkkaaminenkaan ei helpota kuin joksikin aikaa.
      Olen kanssa neitsyt, eli poikuus on tallessa.
      Välillä toivon saavani tyttöystävän ihan silläkin jo, että pääsisi purkamaan näitä paineita muutenkin kuin runkkaamalla. Vaikka seksi nyt ei olekaan kunnon syy aloittaa seukkaamista.

    • Anonyymi

      Sama oon vaa 13

    • Anonyymi

      Joo sama oon 14 ite

    • Anonyymi

      Sama juttu itsellä, ihan murrosiän syytä kaiketi ja joillakin kuulemma ainakin hormonipitoisuudet voi olla tolkuttoman korkeat, mikä sitten "oireilee" just tolkuttomana haluna koko ajan.
      Mulla kalu kanssa seilaa melki koko ajan kovan ja löysän välillä ja aamuisin on usein ihan tolkuton erektio. Oon muutaman kerran saanut myös nukkuessa siemensyöksyn, nähnyt kai sen verran rivoja unia tai jotain.
      Ja yhden kerran kun runkkasin, sain kaksi kertaa siemensyöksyn melkein perätysten.
      Eka oli voimakas ja ehkä jotain kymmenisen sekuntia sen jälkeen tuli toinen hieman rauhallisempi, kun puristelin viimeisiä spermoja kalusta ulos ekan syöksyn jälkeen.
      Mua kyllä on auttanut vähän se, kun mä sain tyttöystävän jokin aika sitten, niin saan kyllä panna tosi usein.
      On mun luokalla vielä, niin ollaan pari kertaa kyllä käyty välkälläkin vessassa panemassa..
      Mutta on tää aika rasittavaakin välillä ainakin.... Meinaan kun koko ajan himottaa.
      Että sen puolesta kyllä odotan ja toivonkin, että murrosikä menisi nopeasti ohitse, niin ehkä sitä rauhoittuisikin sitten ainakin jonkin verran.

      • Anonyymi

        Jeb tuttu tunne ite joudun kans kesken koulupäivän kyl helpottaa oloo ja öisin kyl tulee märkii unii. En ite välkäl oo käyny tyttöystävää viel panemas mut te ootte sit ollu nii kiimas ettei vaihtoehtoo xD.
        Mut joo murrosiäs kaikil on nii paljo hormoneita bodys et sen takii on aina himot tapissa ja paikat mällissä ja itel murrosikä vielä kesken voi mennä viel pari vuotta ennen kun se loppuu saa sit nähä laimeneeks halut yhtään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jeb tuttu tunne ite joudun kans kesken koulupäivän kyl helpottaa oloo ja öisin kyl tulee märkii unii. En ite välkäl oo käyny tyttöystävää viel panemas mut te ootte sit ollu nii kiimas ettei vaihtoehtoo xD.
        Mut joo murrosiäs kaikil on nii paljo hormoneita bodys et sen takii on aina himot tapissa ja paikat mällissä ja itel murrosikä vielä kesken voi mennä viel pari vuotta ennen kun se loppuu saa sit nähä laimeneeks halut yhtään.

        Joo tätä tämä on, kouluviikolla joutuu usein kesken päivääkin käydä runkkaamassa tai sitten just tyttöystävä on sanonut, että käydään naimassa pikaisesti, kun on nähnyt/arvannut mun olevan himoissani ja on varmaan itsekin ollut tai kiihottunut mun takia.
        Onneksi yhdessä kohtaa koulua on kaksi yksittäistä vessaa, mitkä on vähän sivummassa, eli niihin täytyy varta vasten mennä, niin siellä saa ainakin vähän paremman rauhan toimituksiin. Ja sinne on helppo livahtaa tyttöystävänkin kanssa välkkäpanoille. Ainakaan vielä ei onneksi olla kärytty.
        Kyllä mä ainakin toivon täysillä, että vähän edes rauhoittuisi murrosiän jälkeen. Ei nyt tietenkään niin, ettei mitään tapahdu eikä mitään halua, mutta ei tätäkään jaksa, että on 24/7 himokas.
        Muutenkin himottaa pitkin päivää ja sitten jos saapienenkään kimmokkeen, niin voi vittu sentäs..
        Paras, tai siis "paras", oli viime syksynä, kun meidän matikan ope istui pöytänsä reunalla ja oli nostanut toisen jalkansa vielä pöydän reunalle tai johonkin tuolille niin, että hänen haarat oli oppilaiden suuntaan ja haaraosa pullotti hieman.
        On siis naismaikka ja tosi taviksen näköinen vielä, ei nyt mitenkään vastenmielinen eikä ruma, mutta ei todellakaan mikään hottis myöskään. Just niin tavis kuin vain voi olla.
        Niin helvetti kun mulla tuli tolkuton stondis, mikä ei laskenut itsekseen millään pois, kun aloin katselemaan hänen häpyosastoaan.
        Ei siinä kyllä opetusta tullut kuunneltua mitenkään eikä siitä varmaan olisi mitään siinä tilassa tajunnutkaan, vaikka olisi kuunnellutkin.
        Sitten välkän alkaessa vaan nilkutin onnettomasti kirjat sepaluksen edessä lähimpään vessaan ja kiireesti kättä avuksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo tätä tämä on, kouluviikolla joutuu usein kesken päivääkin käydä runkkaamassa tai sitten just tyttöystävä on sanonut, että käydään naimassa pikaisesti, kun on nähnyt/arvannut mun olevan himoissani ja on varmaan itsekin ollut tai kiihottunut mun takia.
        Onneksi yhdessä kohtaa koulua on kaksi yksittäistä vessaa, mitkä on vähän sivummassa, eli niihin täytyy varta vasten mennä, niin siellä saa ainakin vähän paremman rauhan toimituksiin. Ja sinne on helppo livahtaa tyttöystävänkin kanssa välkkäpanoille. Ainakaan vielä ei onneksi olla kärytty.
        Kyllä mä ainakin toivon täysillä, että vähän edes rauhoittuisi murrosiän jälkeen. Ei nyt tietenkään niin, ettei mitään tapahdu eikä mitään halua, mutta ei tätäkään jaksa, että on 24/7 himokas.
        Muutenkin himottaa pitkin päivää ja sitten jos saapienenkään kimmokkeen, niin voi vittu sentäs..
        Paras, tai siis "paras", oli viime syksynä, kun meidän matikan ope istui pöytänsä reunalla ja oli nostanut toisen jalkansa vielä pöydän reunalle tai johonkin tuolille niin, että hänen haarat oli oppilaiden suuntaan ja haaraosa pullotti hieman.
        On siis naismaikka ja tosi taviksen näköinen vielä, ei nyt mitenkään vastenmielinen eikä ruma, mutta ei todellakaan mikään hottis myöskään. Just niin tavis kuin vain voi olla.
        Niin helvetti kun mulla tuli tolkuton stondis, mikä ei laskenut itsekseen millään pois, kun aloin katselemaan hänen häpyosastoaan.
        Ei siinä kyllä opetusta tullut kuunneltua mitenkään eikä siitä varmaan olisi mitään siinä tilassa tajunnutkaan, vaikka olisi kuunnellutkin.
        Sitten välkän alkaessa vaan nilkutin onnettomasti kirjat sepaluksen edessä lähimpään vessaan ja kiireesti kättä avuksi.

        Okei! No sun tyttöystävä osaa olla sillee suht hiljaa seksin aikana? Tarkotan et just kun panette koulussakin. Siin väkisinkin tulee voihketta hiukan xD Ooks si kui vanha? Siit riippuu kauan sun murrosikä si vois vielä kestää. Oon 14 et itel varmaan pari-lolme vuotta ainakin viel himot korkeella.
        Näkiks se maikka muuten sen sun pullotuksen kun jouduit meneen veskiin vai oliks sul tosiaan kirja siin edes? Itel alkanu joskus uimahallis ottaan eteen nii jos yrittää kädel peittää niin sit kyl ainakin kaikki tajuu :D


    Ketjusta on poistettu 14 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Metsäkoneen kuljettaja huuteli tutkijalle

      "voisit kyllä ottaa rintaliivit pois ennen kuin tulet minulle juttelemaan, hän sanoo." https://yle.fi/a/74-20106446 On
      Suomussalmi
      704
      9669
    2. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      399
      4148
    3. Kaikki ei vieläkään usko luontokatoon.

      Suomussalmen Hukkajoella foliohattu metsäkoneen kuljettaja tuhosi tuhansia harvinaisia jokihelmisimpukoita eli raakkuja
      Kajaani
      88
      2872
    4. Sano vain suoraan, että nyt riittää

      ettei kiinnosta. Sano, että lopeta! En ihmettelisi, jos olet saanut tarpeeksesi ja toivot minun ymmärtävän lopettaa. Eh
      Ikävä
      43
      2825
    5. Ohhoh! Ex-pääministeri Sanna Marinin Joni-rakas paljasti ilouutisen: "Tässä kuussa..."

      Sanna Marin on ollut naimisissa Markus Räikkösen kanssa. Nyt hänen seurassaan on usein julkkishiusmuotoilija Joni Willb
      Kotimaiset julkkisjuorut
      55
      2604
    6. Mari Rantanen asettaa sairaan lapsen edun oman uransa edelle - (tekikö Marin samaa)

      Noin toimii kunnon vastuuntuntoinen äiti, mutta siitäkin nämä mt-ongelmaiset vasemmistolaiset häntä täällä haukkuvat. "
      Maailman menoa
      197
      2587
    7. Mitä ajattelet aina

      Kun hän tulee näköpiiriin?
      Ikävä
      152
      1813
    8. Luokatonta toimintaa

      Tyrmistyttävää toimintaa Stora Enson korjuu yrittäjältä Hukkajoella. Täyttä piittaamattomuutta laeista ja luontoarvoista
      Suomussalmi
      69
      1657
    9. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      14
      1600
    10. Maailmankuulu homopingviini on kuollut

      Minä niin toivoin että pariskunta olisi saatu kunniavieraiksi ensi kesän Prideen. 💔 "Maailmankuulu homopingviini on k
      Lapua
      6
      1413
    Aihe