Olen tapaillut pari viikkoa ihanaa miestä. Tapasimme baarissa, menimme hänen luo yöksi. Harrastettiin seksiä, hyvää molempien mielestä. Viikolla kun nähtiin, ei mitään. Mietin koko viikon mikä mussa on vikana, miks ei halua mua. Pussailtiin ja oltiin sylikkäin vaan, ei yrittänytkään muuta. Viikonloppuna sitten taas muutaman kaljan jälkeen, ei mitään ongelmaa.. ja sanoi että on selvinpäin liian ujo, voiko oikesti olla? Alle 25-vuotias, hyvännäköinen, urheilullinen mies. Tavattiin tänään, asia johti toiseen ja harrastettiin seksiä, tuli uusi ongelma, mies ei lauennut millään. Lopulta häntä otti niin paljon päähän että lopetettiin.
En ymmärrä mikä nyt mättää. Ei ole ikinä ennen ollut tälläisiä ongelmia, ennemminkin niinpäin että mies tulee liian nopeasti kun tuntuu liian hyvältä. Eikö hän sitten vaan ole kiinnostunut musta, mutta ei viitsi sanoa, ja siksi seksi ei toimi?
ujo, haluton.. missä vika
2
231
Vastaukset
Käyttääköhän kyseinen henkilö jotain lääkettä, joka aiheuttaa orgasmikyvyttömyyttä tai kivuliaita orgasmeja? Viittaisi lähinnä mielialalääkkeisiin, joita nykyään tyrkytetään ratkaisuna vähän kaikkeen, vaikkapa ujouteen. Jos hänellä jo on noinkin halukas tyttöystävä, ehkä kannattaisi lopettaa lääkitys pikku hiljakseen. Eiköhän se ujous karise jo luonnonmenetelmällä.
- mies 26veeee
Ei oo kyse mistään vakavasta. Itelle vois käydä ihan vastaavalla tavalla jos oon vielä hieman kiinnostunut vastapuolesta. Tää on ujoutta ja epävarmuutta itsestä ja sinusta. Ratkaisu: älä tee asiasta ongelmaa, anna mennä toistaiseksi omalla painollaan. Yritä itse nauttia, näytä se ja teeppä vaikka joku kiva aloite itse
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 405565
Maataloustuet pois
Jokainen maksakoon harrastuksensa itse. Eihän golfin peluutakaan maksa yhteiskunta.2234511Joko alkaa menemään tajuntaan tämä yliluonnollinen yhteys?
Varmaan pikkuhiljaa. Muista olla kiltisti ❤️364464Australia, Britannia ja Kanada tunnustivat Palestiinan
Aikooko Petteri Lapanen pysytellä persujen ja uskovaisten panttivankina ja jättää Suomen historian väärälle puolelle?724285Kohtalokas laukaus
IL 20.9.25 "Ihminen kuoli baarin edustalla Kajaanissa Poliisi ei epäile tapauksessa rikosta." "Kajaanin keskustassa on k264232Työeläkkeen saamiseksi olisi tehtävä töitä
Meillä on Suomessa iso joukko ihmisiä, joilla olisi vielä työkykyä jäljellä, mutta joilta puuttuu arjesta mielekäs tekem1563731- 883042
Joulukinkku NYT
Sian kankuista tulee vielä pula. Nyt on oikea aika hankkia joulukinkku.203025Muistattekos kun Sannan aikana suomalaisten varallisuuteen lisättiin viidennes
Köyhät voittivat eniten mutta rikkaimmat kuitenkin köyhtyi!273011Linux Mint asennus kaatuu heti alkuun
Tulee kernel panic BIOS-tekstin jälkeen. Yritän ensimmäistä kertaa asentaa Linux Minttiä vanhalle Windows 10 -läppärill102130