ujo, haluton.. missä vika

??

Olen tapaillut pari viikkoa ihanaa miestä. Tapasimme baarissa, menimme hänen luo yöksi. Harrastettiin seksiä, hyvää molempien mielestä. Viikolla kun nähtiin, ei mitään. Mietin koko viikon mikä mussa on vikana, miks ei halua mua. Pussailtiin ja oltiin sylikkäin vaan, ei yrittänytkään muuta. Viikonloppuna sitten taas muutaman kaljan jälkeen, ei mitään ongelmaa.. ja sanoi että on selvinpäin liian ujo, voiko oikesti olla? Alle 25-vuotias, hyvännäköinen, urheilullinen mies. Tavattiin tänään, asia johti toiseen ja harrastettiin seksiä, tuli uusi ongelma, mies ei lauennut millään. Lopulta häntä otti niin paljon päähän että lopetettiin.
En ymmärrä mikä nyt mättää. Ei ole ikinä ennen ollut tälläisiä ongelmia, ennemminkin niinpäin että mies tulee liian nopeasti kun tuntuu liian hyvältä. Eikö hän sitten vaan ole kiinnostunut musta, mutta ei viitsi sanoa, ja siksi seksi ei toimi?

2

159

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Käyttääköhän kyseinen henkilö jotain lääkettä, joka aiheuttaa orgasmikyvyttömyyttä tai kivuliaita orgasmeja? Viittaisi lähinnä mielialalääkkeisiin, joita nykyään tyrkytetään ratkaisuna vähän kaikkeen, vaikkapa ujouteen. Jos hänellä jo on noinkin halukas tyttöystävä, ehkä kannattaisi lopettaa lääkitys pikku hiljakseen. Eiköhän se ujous karise jo luonnonmenetelmällä.

    • mies 26veeee

      Ei oo kyse mistään vakavasta. Itelle vois käydä ihan vastaavalla tavalla jos oon vielä hieman kiinnostunut vastapuolesta. Tää on ujoutta ja epävarmuutta itsestä ja sinusta. Ratkaisu: älä tee asiasta ongelmaa, anna mennä toistaiseksi omalla painollaan. Yritä itse nauttia, näytä se ja teeppä vaikka joku kiva aloite itse

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      81
      1916
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1719
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1584
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      20
      1316
    5. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1244
    6. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1242
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1216
    8. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      10
      1192
    9. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1181
    10. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      44
      1176
    Aihe