Voidaanko

k/e

me menettää järkemme ja kutsua sitä rakkaudeksi?

4

68

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • yksi järjetön

Sehän on elämän tarkoitus.

Kyllä.

• kykai

Kyyllä, onhan se periaatteesa mahdollista mutta tuskinpa niin tulee käymään. Ne järjet on molemmissa päissä niin tiukasti kiinni. Jos ensin vähän löysäis sitä pipoo niin olis järjelläkin vähän liikkumavaraa :)

• järki päässä

Ei mulla ainakaan

• Koivuniemen herran t
        järki päässä kirjoitti:

Ei mulla ainakaan

Jep, joo niin siinä käy! Iskee kuin salama taivaalta ihana hulluus missä toinen on vanginnut sun ajatukset siten että on ikäänkuin (mites tän nyt selittäis...hmmm) pilvenä sun päänalueen ympärillä kokoajan. Ja se kuulkas on aivan ihanaa, tuntuu siltä että joku suojelee niillä ajatuksillaan :) Mulla itsellä on myös se, että hänen kasvonsa sijaitsevat koko ajan tuossa n. 20 sentin päässä pikkaisen oikealla ja ylempänä.

Ihmeellistä eikö totta.

Ja tämä oli Niemisen herralle. Toiv. osaan tän käyttäytymiskoodin täällä nyt kun sit päätin ruveta tähän hommaan :) Oon siis ihan keltanokka, joten rohkeeta kritiikkii jos joku menee pieleen. Mä en pienestä pärähdä ;)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      40
      2899
    2. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      106
      2681
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      35
      2411
    4. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      50
      1918
    5. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      31
      1719
    6. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      14
      1513
    7. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1473
    8. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      102
      1213
    9. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      177
      1183
    10. En vain unohda

Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.
      Ikävä
      71
      1025
    Aihe