Mikä ero näillä kahdella kameralla käytännössä

kiitos.

1

83

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • entinensamsunglainen

Tuosta kalliimmasta en sano mittään, mutta minulla on tuo halvemman mallin panasonic-versio - samoin ominaisuuksin. Tosin tuota kääntyvää objektia ei ole, mutta kamera tekee muuten hyvää jälkeä, myös valokuvissa.
      Taskuvideokameran ainoa heikkous on zoomaus ja nimenomaan digitaalinen zoomaus. Se kun tahtoo heikentää kuvan laatua sitä mukaa, mitä enemmän zoomaa.
      Minun kameralla kestää n. kaksi kertaa suurentaa ja sitten alkaa kuvan ladussa näkyä huononnusta.

Kallimmassa kamerassa näkyy olevan 25xzoomaus ja kyllä sillä lähemmäs pääsee. Pikselien puolesta molemmilla pärjää, ei ole juurikaan eroa, eli kuvan laatu on hyvää molemmissa.

Ite tykkään tuosta taskumallista, se kun on niin helppo sujautta minne tahansa, tuo isompi kamera vaatii aina jonkin pussin tai kassin.

Mutta taskukameroista on myös hyvä samsung HMX-U20 ehkä jopa parempi, kuin tuo sony tai minun panasonic. Laitan linkin, mistä niitä voi ostaa, jos osaa ulkomaan kieliä:
      http://www.oncidium24.com/product.php?id_product=8607&

Vertaa.fi löytyy muitakin tietoja. Tämän minä nyt ostaisin, jos sellaista kaipaisin! Siinä on jo 10 megapikseliä ja sillä digitaalinen zoomauskin on terävämpää, juuri noista pikseleistä johtuen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!

Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit
      Pitkäveto
      3
      2728
    2. Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille

Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?
      Ikävä
      158
      1351
    3. Heikki Silvennoinen ( Kummeli)

Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on
      Kotimaiset julkkisjuorut
      49
      1175
    4. Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos

Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä
      Maailman menoa
      20
      1041
    5. Mitä toivot

ensi vuodelta? :)
      Ikävä
      126
      1030
    6. Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?

Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?
      Sinkut
      207
      1020
    7. Hyvää huomenta 18. luukku

Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️
      Ikävä
      223
      984
    8. Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?

Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk
      Pyhäjärvi
      300
      915
    9. Haluaisin vain varmistua

Sinusta tarpeeksi.
      Ikävä
      42
      909
    10. Olet sä silti

Ihana ❤️ tykkään
      Ikävä
      72