Olimme mieheni kanssa usein harrastaneet seksiä siten, että hän sitoi minut jalat ja kädet levälleen pinnasänkyymme. Minusta oli kiihottavaa sidottuna ja fantasioin myös siitä usein miltä tuntuisi, jos useampi mies naisi minua siinä asennossa. Kerroin fantasiastani usein miehelleni. huomasin, että ajatus kiihotti myös häntä.
Eräänä lauantai-iltana pukeudui taas seksikkäisiin alusasuihin ja korkokenkiin, niinkuin usein tein. Mieheni sitoi minun käteni ja jalkani levälleen. Sitten hän sanoi käyvänsä laittamassa ulko-oven kiinni ja heitti peiton päälleni. Jäin odottamaan.
Makuuhuoneen ovi avautui ja sisään tuli kaksi miestä ja mieheni. He olivat riisuuntuneet alushoususilleen. Minä säikähdin ja taisin huutakin jotakin. Mieheni sanoi, että nyt saat toteuttaa tuon fantasiasi ja veti peiton päältäni.
Miehet katselivat paljaita rintojani ja jalkoväliäni. Koetin kääntyä niin, etteivät he olisi nähneet suoraan pilluuni, mutta en päässyt sellaiseen asentoon.
Mä en halua, ilmoitin miehille. He kuitenkin vain katselivat ja kuin yhteisestä sopimuksesta riisuivat itsensä alasti. Seisoivat sängyn päässä kaikki kolme, tai siis kuusi sekä miehet, että kyrvät.
Miehet olivat meitä huomattavasti nuorempia. Ja toinen vieraista nousi sänkyyn, mutta ei koskettanutkaan minua. Hän oli kontilaan jalkojeni välissä ja näin kuinka hänen elimensä sojotti suoraan ylöspäin.
Sitten hän nojasi käsillään itseään eteenpäin, hänen siittimensä oli kymmenen sentin päässä pesästäni. Mies kysyi, että haluanko, jos ei, niin se on sitten siinä ok. he lähtevät pois, ja jos haluan...
Tunsin punan nousevan poskilleni ja rentouduin. Hyvä on, tule sanoin. Ja mies tuli ensin hitaasti ja sitten nopeammin ja nopeammin, tuntui taivaalliselta. Tunsin miten hän laukesi sisääni. Toinen miehistä ei enään kysynyt lupaani, eikä sitä tarvinnutkaan, suljin silmäni ja nautin.
Ja vaikka en enään koskaan halunnut tehdä sitä oikeasti, niin fantasioin siitä edelleen. Vaikka tapahtumasta on jo 15 vuotta.
Ryhmäseksiä sidottuna.
6
13768
Vastaukset
- jummitsuikkala
toi kuulostaa aika ahdistavalta, mutta jos sä siitä pidät ni mikäs siinä xD
- Janzku1.1
Sinut on raiskattu. Ei ole lainkaan häpeä mennä kertomaan poliisille. Jaksamisia.
- sdff
:d
- Tied up
Aivan ihanaa! Itse olen haaveillut myös että saisin vaikka kahta miestä samalla kertaa, mutta siis eri aikaan. Lievää pakottamista mutta silti olisivat minulle kilttejä ja helliä :) Sidottuna haluaisin myös olla... Oi kun ihanaa! Tosin monet fantasiat toimivat paremmin ajatteluna mutta ei kuitenkaan sitten toteutettuna.
- Junnuna 1234.. kaa
Minä nuorena poikana muistan kun eukot juotti niitten saunaillan jälkeen, sito mut sänkyyn ja laitto liinan silmilleni etten nää kuka upes naimaan. Kyllä oli erikoinen kokemus kun en tuntenut ketä vuorollaan nai.
- läskiin hukkuva
Kauheita naisia!!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä411743Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1641637Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on701378Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2381316Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda2001214- 1281145
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3321127- 781076
Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️2271057Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3141057