Jaana täällä...

Terve...

Teen tunnustuksen... Mua ei ole koskaan ikinä ikävöinyt kukaan. Olen ihminen, joka on äärimmäisen helppoa unohtaa ja pyyhkiä pois mielestä, kuin en olis ollut olemassakaan, vaikka olisin vuosia elämästäni toiselle antanut. Parempi kun en olis edes syntynyt... Vatuttaa olla tällainen epä-ihminen, vai miksihän minua edes voisi nimittää...? Ja en sitten ole se itäsuomalainen, jota aina haukutaan, ja jonka epäillään liimailevan koiransa karvoja erinäisiin paikkoihin (miksi kukaan edes tekisi niin?), joten älä sinä haukkuja vaivaudu... Sitäpaitsi -sinähän kai vihaat sitä ihmistä niin paljon, että suorastaan ikävöit. Mua ei taida kukaan edes vihata niin paljon, vaikka monet vihaakin... Niin mitätön minä olen.

15

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Yksi E vain

      No Jaana. Mä en sua tav.ikävöi,mutta monesti muistelen lämmöllä sua,kuinka avoin ja lämmin sydäminen sä olit muita kohtaan.

      • Jaana.

        En tunne ketään E:tä joten Sullakin on joku muu Jaana mielessä -en minä.


    • Sinuakin saattaa

      joku mies hiljaa ja eleettömästi ihailla ja kaivata, jopa ikävöidä! Me tietynlaiset miehet kun olemme aika juroja kertomaan tunteistamme. Ujoja ja saamattomia nahjuksia!

      • Jaana.

        En tunne ujoja miehiä, en edes tunne paljon ihmisiä... Suurin osa niistäkin, joita tunnen on sukua mulle. Olen suoraan sanottuna helevetin yksinäinen ja mua tympäsee kaikki.


      • Sinuakin saattaa
        Jaana. kirjoitti:

        En tunne ujoja miehiä, en edes tunne paljon ihmisiä... Suurin osa niistäkin, joita tunnen on sukua mulle. Olen suoraan sanottuna helevetin yksinäinen ja mua tympäsee kaikki.

        Itse tiedän kolme Jaanaa, joista kaksi on vaaleahiuksista ja yksi ruskeahiuksinen. Yksi oli luokkakaverin pikkusisko, toinen kaverin ex ja kolmannen tapasin vuosi sitten eräässä tapahtumassa... Oletkohan yksi heistä?


      • Jaana.
        Sinuakin saattaa kirjoitti:

        Itse tiedän kolme Jaanaa, joista kaksi on vaaleahiuksista ja yksi ruskeahiuksinen. Yksi oli luokkakaverin pikkusisko, toinen kaverin ex ja kolmannen tapasin vuosi sitten eräässä tapahtumassa... Oletkohan yksi heistä?

        En ole.


    • Sinuakin saattaa

      Olet siis antanut vuosia elämästäsi jollekin miehelle, ja hän on nyt pyyhkinyt sinut täysin mielestään? Eroko teille tuli vai mitä tapahtui? Onhan sinusta joku sentään pitänyt?!

      • Jaana.

        Enpä tiedä pitikö kovin paljon... Ainakin unohtaminen oli helppoa. Voi johtua siitäkin, ettei kyse ollut seurustelusuhteesta -vaan toisenlaisesta jota en ala tässä sen tarkemmin määrittelemään... "Läheisissä" tekemisissä oltiin kuitenkin, ja minä edelleen ikävöin.


    • Sinuakin saattaa

      Aina suhteen päättyessä sitä on jonkin aikaa siipi maassa ja itsetuntokin siinä helposti nollautuu, mutta kyllä se siitä ajan kanssa sitten helpottaa... Ja voihan sitä löytää vaikka uuden suhteen, ei sitä tiedä! Toivotaan ja uskotaan ainakin niin!

      • Jaana.

        En minä ole uusia suhteita etsimässä enää ikinä... Kerta riitti. En uskaltais tai edes haluaisi enää olla kenenkään kanssa. Aina vaan tulee potkuja päähän, niin kai sitä pitäis jo oppia, että mua varten ei ole olemassa mitään ja ketään. Olen tuomittu yksinäisyyteen... Ranteen viiltely -tunnelmissa hieman, mutta en viiltele kuitenkaan... Ei vaan jaksais enää.


    • Sinuakin saattaa

      Ymmärrän hyvin tunteesi, itsekin olen saanut kokea monenlaista ikävää, osittain omaa tyhmyyttäni, osittain eräiden ilkeyttä, ahneutta ja julmuutta. Periksi en kuitenkaan anna, vaikka yksinäinen nyt olenkin, ollut jo yli vuoden. Olen saanut "nauttia" parisuhteen sekä hyviä että huonoja puolia, joten tavallaan nyt nautin yksin asustelemisesta. Vaikka kai jossakin pinnan alla edelleen on haave jonkun mukavan naisen kumppanuudesta...

    • Anonyymi

      Sitten tää tuttu kirjoitusvirhe väliviiva väärässä paikassa ” epä-ihminen,”

      Ja taas Ei-mia haukkumassa jotain tuttua naista nimellä

      • Anonyymi

        Ja sinä täällä taas luulemassa muita kirjoittajia ei-miaksi. Ei-mia on akateeminen henkilö ja osaa siksi laittaa väliviivat oikeisiin paikkoihin.


    • Anonyymi

      Uuupousta

    • Anonyymi

      Älä höpsi! Mistä sinä voit tietää, ettei sinua kukaan ikävöi. Se ettei ota yhteyttä, ei kerro siitä etteikö ikävöisi. Pitkäaikaista ystävääsikin voi harmittaa, että jätti sinut, mutta ylpeyttään ei voi sitä ääneen myöntää vaan yrittää tulla toimeen uudessa suhteessaan.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      144
      2221
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1948
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1908
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1710
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      62
      1498
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1276
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1190
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1178
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1173
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1157
    Aihe