Ruohonleikkurin isot pyörät ongelmana

Entinen partneri

Ostettiin uusi (kallis) Partnerin ruohonleikkuri, jossa on takana isot pyörät. Myyjä kehui, että on toimivampi isolla ja mäkisellä nurmikolla.
Juupa juu, isot pyörät ensin keräävät ympärilleen paksut ruohomatot, jotka se sitten jossain kohtaa painaa tiiviisti leikattuun nurmikkoon kiinni. Jos et jokaista ruohomattoa käy erikseen kaivamassa nurtsilta pois, matto tukahduttaa alla olevan nurmikon kuoliaaksi. Ja ne perhanan renkaiden ympäriltä junttaantuneet nurmikaistaleet eivät lähde edes haravoimalla, vaan ne pitää käydä käsin irroittamassa nurmikon pinnasta. Kivaa puuhaa n. 1000 neliön nurmikolla.

Ruoho ajetaan pari kertaa viikossa, joten taitaa mennä uusi kone oitis vaihtoon.
Onko kellään muulla samanmoista ongelmaa ja ennen kaikkea, löytyisikö siihen joku käypä ratkaisu (muu kuin nurmikon jokaisen rengasuran läpikäynti leikkuun jälkeen).

0

412

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Pitkään kestänyt ihastuminen

Oot niin kaunis🩷 Vaikutat tosi itsevarmalta, iloiselta ja puheliaalta. Voisi sanoa, että näen sinut jopa tietynlaisen
        Ikävä
        124
        1660
      2. Torniolainen Tiiliä lukemaan

Torniosta kotoisin oleva Matti Heis. Kala ui nyt syvissä vesissä. Kolme vuotta tiilien lukua.
        Tornio ja Haaparanta
        3
        1446
      3. Charlie Kirk murha

Erikoista. Valtamedian neutraalilta vaikuttava juttu tästä murhasta, jossa ei esiinny lainkaan sanoja "äärioikeisto" tai
        Maailman menoa
        240
        1395
      4. Venäjän lennokkileikit ja provokaatiot tulee jatkumaan.

Yrittää härnätä Natoa vastaiskuun,koska sillä olisi halua ratkaista nopeasti sota käyttämällä taktista ydinasetta Ukrain
        NATO
        245
        1236
      5. Kumpa kaikkeen vois palata

Askelia taaksepäin. Siihen hetkeen kun olit aitiopaikalla mielestäsi. Kaiken oli kuitenkin tarkoitus mennä näin
        Ikävä
        12
        1077
      6. Sen uskon että et

Sä oikeasti kovin helpolla muihin rakastu ja ehkä se on molemminpuolista
        Ikävä
        51
        792
      7. Mies nähdäänkö?

Missä voitais tavata? En jaksa enää odottaa.🙄🌞🤎
        Ikävä
        56
        731
      8. Yrittäjien ahdinko

Onko seuraava paikallinen yritys kaatumassa? Ensimmäinen protesti ja merkittäviä maksuviiveitä. Terveet firmat ei protes
        Oulainen
        15
        686
      9. Koska me sitten tavattaisiin?

Kerrothan, koska me sitten tavattaisiin? Vai meneekö liian vaikeaksi?
        Ikävä
        44
        648
      10. Huvittaa tää

Välillä mä olen aivan varma, et säkin mies oot muhun ihastunut. Välillä mä mietin, et mitäköhän mä oikein kuvittelin. 😅
        Ikävä
        39
        643
      Aihe