Mukava yllätys

miikaonhomo

Täytin sinä kesänä 16, eli peruskoulu oli loppumassa. Ei enää nipottavia opettajia, jotka valittivat joka ikisestä myöhästymisestä ja läksyjen tekemättä jättämisestä. Siksi olinkin valinnut ammatillisen puolen. Minusta tulisi merkonomi. Seksiasioiden suhteen olin vielä aika kokematon, mutta niin oli moni muukin lukuunottamatta paria "bilehilettä" koulussamme. Miika oli kuulemma päässyt kielletyn hedelmän kimppuun jo 7. luokalla matkustaessaan Turkuun täysin tuntemattoman tyttöystävänsä luokse, joka olikin paljastunut oikeaksi aarrelöydöksi. Ajattelin, että olisin vielä neitsyt vanhainkodissakin. Minusta ei vain ollut tekemään rohkeata aloitetta tyttöjen kanssa. Koulujen päättyminen voisi muuttaa kaiken, kun kaikki olivat vähän kännissä.

Istuimme kavereiden kanssa nurmikolla juoden samalla juomiamme. Minä olin päättänyt ostaa ensimmäistä kertaa vähän vahvempia juomia, sillä halusin todellakin neitsyydestäni eroon. Pari tyttöä oli seurassamme aina välillä, mutta kukaan meistä ei välittänyt heistä juurikaan, sillä olimme jo kauan aikaa sitten tajunneet, että oman koulumme tytöt olivat vielä henkisesti täysin pusuhippa-iässä. Tytöt lähtivät ja keskustelimme kavereiden kanssa niitä näitä. "Arto, ketä sä panisit, jos saisit valita?" kysyi Juuso. Epäröin hieman, mutta vastasin silti: "No varmaan sitä yhtä Roosaa." Kaverit katsoivat taakseni ja alkoivat nauraa kuin viimeistä päivää. Katsoin taakseni ja siellä seisoi kukas muukaan kuin Roosa. Menin täysin paniikkiin, enkä tiennyt mitä sanoa. Ei tosin tainnut Roosakaan. Yritin saada aikaan jotain selitystä, mutta mitä enemmän selitin, sitä tyhmemmältä se kuulosti. Ajattelin, että tämän huonompaa tuuria ei voi olla. Illan kuluessa pidemmälle tilanne kävi vielä kiusallisemmaksi, sillä Roosa liittyi seuraamme ja kaveritkin alkoivat lähteä kotiin päin enemmän tai vähemmän juovuksissaan. Minäkin olin yrittänyt tyrehdyttää pahaa oloani viinaan, mutta se ei tuntunut auttavan. Ennen pitkää huomasimme istuvamme kahdestaan nurmikolla yön pimeydessä.

5

4886

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • miikaonhomo

      Joimme Roosan kanssa yhdessä viimeisenkin pullon tyhjäksi ja alun kiusallinen tilanne alkoi muuttua avoimeksi keskusteluksi. Alkoi tulla kylmä. "Onks okei jos mä pidän susta kiinni tällei?" kysyi Roosa. Olinkin ihmetellyt miten tämä kaunis nuori tyttö pärjäsi lyhyessä mekossaan, kun oli jo kylmä. Vastasin tietenkin myöntävästi. Mitä lähemmäksi pääsin, sitä enemmän tulin hulluksi Roosan ihanasta hajuvedestä ja hänestä itsestään tietenkin. Roosa oli noin 170 senttinen. Hänellä oli siniset silmät ja pitkät, sopivasti tissien kohdalle ulottuvat ruskeat hiukset. Tissit olivatkin sen ikäiseksi jo hyvin kehittyneet, arvelin niiden olevan kuppikooltaan c-kokoa. Viina oli selvästi tehnyt minusta rohkeamman. Laitoin käteni Roosan pään taakse ja suutelin häntä hitaasti. Roosa vastasi yllätyksekseni kielellään. Suutelimme hartaasti kuun valossa. Huomasin kuinka alakerran pikkukaveri alkoi pikkuhiljaa heräämään. "Sä taisit sittenkin olla tosissas sen suhteen, mitä sanoit aikasemmin tänään", sanoi Roosa. En vastannut, vaan siirsin käteni Roosan rinnoille. Hivutin pikkuhiljaa mekon olkaimet alas ja vedin mekkoa alas. Alta paljastui Roosan kiinteät, muutta samalla niin täyteläiset rinnat. Hyväilin niitä Roosan hengittäessä syvään. Kun olin saanut teinitisseistä tarpeekseni vedin housuni alas ja nousin seisomaan. "Joku onkin jo ihan kovana", sanoi Roosa hymyillen. Hän selvästi tiesi, mitä teki. Ensin hän hyväili vartta ja sitten suu siirtyi terskalle. Mikään ei ollut ikinä tuntunut niin hyvälle. Roosa ansaitsi tästä palkinnon. Pyysin häntä lopettamaan ja mennä makaamaan maahan. Käteni hapuilivat mekon alle. Sieltä löytyi pinkit alushousut, jotka kuitenkin vedin sivuun. Roosa oli ihan märkä. pillu oli ajeltu paljaaksi, mutta häpykummulle Roosa oli jättänyt juuri sopivan verran karvoja. Kiusoittelin ensin Roosaa hieman, mutta aloitin sitten tämän märän ja kiimaisen pillun nuolemisen. Roosa voihki koko ajan vain kovempaa. Tiesin, että hän nautti siitä. "Haluun sut nyt, pane mua!" huusi Roosa kiimaisella äänellään. Tein työtä käskettyä ja työnsin vehkeeni aluksi hellästi häpyhuulille. "Ota varovasti, tää on mun eka kerta", aneli Roosa. Olin kuitenkin rajun seksin ystävä ja tämän saisi Roosa huomata kohta itsekin. Työnnyin hänen sisään ja Roosa huusi. Jatkoin kuitenkin matkaa. Työntö työnnöltä tunsin, kuinka kaluni oli pikku hiljaa pääsemässä huipulle. Roosan pillun seinämät sykkivät työntöjeni tahdissa ja koko emätin imi kaluani sisään. "Saanko tulla sun sisään?" kysyin. "Tuu vaa", sanoi Roosa. Kiihdytin tahtia. Vaihdoimme välillä asentoa, nyt Roosa tuli ratsastamaan päälleni. Nyt näin hänen pillun koko profiilin kunnolla. Roosa ratsasti ja voihki. Olimme molemmat ihan hikisiä, vaikka oli kylmä yö. Nyt oli se hetki. Kaluni sykki voimalla ja lopulta valtava orgasmiaalto valtasi minut. Ketjureaktiona tästä Roosakin sai ensimmäisen kunnon orgasminsa. Kivenkova kaluni pursui spermaa Roosan pilluun. Vaikka otin kaluni pois sieltä, spermaa valui vielä monta minuuttia Roosan uumenista. Makasimme ruoholla vierekkäin monta minuuttia. Lopulta sain sanotuksi: "Otetaanko joku kerta uudestaan?". "Totta helvetissä, jos tollasta kyytiä saa", vastasi Roosa. Mutta mikä tärkeintä, en ollut enää neitsyt.

      • foobar

        "Minä olin päättänyt ostaa ensimmäistä kertaa vähän vahvempia juomia, sillä halusin todellakin neitsyydestäni eroon."

        heh heh. taidat oikeasti olla kokematon :)


    • sajiodsojidsoNOOBoij

      Hieno tarina. :)

    • ?

      Olit rajun seksin ystävä vaikka oli vasta eka kertasi?

    • miikaonhetero

      Ei sitte käyny ehkäsy mielessä? Entä jos sust olis tullu isä täst??

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      50
      3506
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      11
      2079
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1574
    4. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      15
      1424
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      11
      1371
    6. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      20
      1292
    7. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1198
    8. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      8
      1134
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      9
      1073
    10. 23
      1059
    Aihe