Miten voi olla etten saa tätä tyyppiä pois päästäni...??!! Ei olla nähty kuin muutamia kertoja kuluneen vuoden aikana, eikä tunneta käytänössä ollenkaan...mutta silti en voi olla ajattelematta häntä...huoh. Asiaa pahentaa se, että olen itse varattu ja tyyppi on kaiken lisäksi 5 vuotta nuorempi...koko hommassa ei ole mitään järkeä. Kai pakko jatkaa välttelyä ja toivoa että tämä järjetön tunne menee joskus ohi.
Pakko oli saada avautua tänne, kun ei tästä voi eikä uskalla kenellekkään puhua.
Mitä teet muut olette tehneet vastaavassa tilanteessa?!
J....
8
564
Vastaukset
- Muut...
... jos tosiaan haluavat edes jonkinlaista tutustumista, ottavat yhteyttä ihastukseensa, terveisin J.... Samaa toivon sinultakin! Eikä se viiden vuoden ikäero ainakaan minua haittaisi yhtään, nainen saakin olla miestä vanhempi:)!
- ap
No sä tuskin olet tämä J....on ollut nimittäin töissä tuohon aikaan kun oot viestisi laittanut ja tuskin muutenkaan notkuu täällä...No sä tuskin olet tämä J....on ollut nimittäin töissä tuohon aikaan kun oot viestisi laittanut ja tuskin muutenkaan notkuu täällä...
- <3<3<3<3
Mistä päin olet J....?
- J...
Semmosia me J... ollaan, meitä ei voi unohtaa...
- sivusta vaan
hyvin on jii mies unohtunut kun astui oikea mies kuvioon.
- :D
Kyllä J-miehet unohtuu, M-miehet ei...
- J...
Tuliko tästä m-mies vs J-mies kisa ;)
- Voevoe!
Edellenkö häntä kärkyt?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h292854Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062651Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv282365Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.491904Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska141493- 321463
- 1771183
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1021173En vain unohda
Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.711015Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?81958