mistä eläinlääkäristä roissa saa laskulle käynnin, jos pitää käydä?
Vastaukset 2
- 8988989879789-66644
Tuskin saat mistää jos ell ei ole tuttuja. Käsittääkseni kaikki eläinlääkärit maksuttavat palveluistaan hetimmiten. En ole ainakaan koskaan kuullut laskutusmenettelystä.
- Niin on
ja tästä asiaintilasta saamme kiittää heitä jotka härskisti ovat käyttäneet hyväksi toisten luottamusta. Kun se on mennyt niin paluuta entiseen ei ole. Suomalaiset, olemme nyt totaalisesti ja peruuttamattomasti pilanneet maineemme luotettavana kansakuntana.
Ainoa keino taitaa nykyään olla että menet ilman rahaa sinne ja maksun hetkellä kertoilet että unohdit lompuukin kotio, tai sanot suoraan että ei ole. Ainakin jälkimmäisessä tapauksessa saat sinitakkisilta setämiehiltä, joiden hihassa komeilee esivallan miekka, pienen muistutuksen ikään kuin koroksi.
Toivottavasti kuitenkin saat jostakin rahaa sen verran lainaksi että ei tämänkaltaiseen tarvitse mennä...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1771600
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.105807En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58735Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset203608- 128561
- 48546
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50528- 37526
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15510- 25493