mistä eläinlääkäristä roissa saa laskulle käynnin, jos pitää käydä?
ell käynti roissa!
2
64
Vastaukset
- 8988989879789-66644
Tuskin saat mistää jos ell ei ole tuttuja. Käsittääkseni kaikki eläinlääkärit maksuttavat palveluistaan hetimmiten. En ole ainakaan koskaan kuullut laskutusmenettelystä.
- Niin on
ja tästä asiaintilasta saamme kiittää heitä jotka härskisti ovat käyttäneet hyväksi toisten luottamusta. Kun se on mennyt niin paluuta entiseen ei ole. Suomalaiset, olemme nyt totaalisesti ja peruuttamattomasti pilanneet maineemme luotettavana kansakuntana.
Ainoa keino taitaa nykyään olla että menet ilman rahaa sinne ja maksun hetkellä kertoilet että unohdit lompuukin kotio, tai sanot suoraan että ei ole. Ainakin jälkimmäisessä tapauksessa saat sinitakkisilta setämiehiltä, joiden hihassa komeilee esivallan miekka, pienen muistutuksen ikään kuin koroksi.
Toivottavasti kuitenkin saat jostakin rahaa sen verran lainaksi että ei tämänkaltaiseen tarvitse mennä...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606504- 1003362
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.252696- 212328
- 271881
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3571822- 251610
- 321458
- 491452
Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua
Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n2261423