Onko tuotteet riiittävän kestäviä ja voiko niillä rakentaa. Yritin löytää elementtejä ja ikkunoiden ylitys teräselementtejä, mutta eikö ole kuin 20 ja 30 senttiä leveitä. Insinöörin silmin niiden kesto ei ole kovin paljon. Onko niitä vielä lisä tuettava. Siitäkö johtuu, että Forttea ei ole paljon esitelty/myyty?
Fortten ongelmako?
9
162
Vastaukset
- En tiedä.
Mutta vois kuvitella, että teräksien tehtävänä on kannatella valubetoni. Kuivuttaan raudoitettu betoni on kantava rakenne ja teräksen vois ottaa vaikka pois jos se sais pois... Joku kylmälaatikko pekialisti vois tarkentaa...
- Valuharkkorulez
Höttöä ei kannata ostaa. Kannattaisi tutkituttaa VTT oikeasti harkkojen ja palkkien kantavuudet.
- Vai miten on?
Toimitusjohtajan kädet on kotisivuilla siihen malliin levällään, ettei tarvitse tutkia. Kyllä mä oon johtaja, joka tietää. Toki tais tulla nyt lunta tupaan ja alkaa selvitykset. Eihän kukaan uskalla rakentaa, jos ei ole mitotukset kunnossa.
- Halki ja poikki
Vai miten on? kirjoitti:
Toimitusjohtajan kädet on kotisivuilla siihen malliin levällään, ettei tarvitse tutkia. Kyllä mä oon johtaja, joka tietää. Toki tais tulla nyt lunta tupaan ja alkaa selvitykset. Eihän kukaan uskalla rakentaa, jos ei ole mitotukset kunnossa.
Halkeileeko forte?
- Työkalulaatikosta
Täällä toisista roskaa kirjoittavien päät halkeilee. Eikö ole rahaa mainostaa omaa tuotetta??
- Ei puristuslujuutta
Mutta kun sattuu oikeasti halkeilevan.Tietoa on!
- kyllästynyt ,.
Palkkaa osaava rakennesuunnittelija, se laskee oikean kokoiset palkit sun Forte taloosi. Ei niitä palkinlujuuksia määritellä suomi24 palstalla kyselemällä...
Vai olikos niin ettei tarkoitus edes ollut mitään tietoja kysellä, vaan pelkästään levittää FUD:ia ja jauhaa skeidaa?
Aika munatonta meininkiä huudella puskasta. - 34567
Olisi kiva tietää kuinka toimitukset pelaa. Mitä jos puuttuu tavaraa kuka maksaa urakoitsijalle myöhästymisestä? Ottaako Forte mitään vastuuta? Entä rakennesuunnittelijan virheet kuka vastaa?
- ikaalihista
No siinä suoraa puhetta kateelliselta kilpailijalta. - Samat kysymykset voi esittää kaikille tavarantoimittajille. Ja samat vastaukset kaikilta: kukin vastaa omasta työstään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874108Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242911No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452320- 341321
- 10909
- 131885
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124766- 11760