Löysin itsekerättyjä vanhoja siemeniä.Miten kokeilen itääkö?Laitanko purkkiin keväällä vai roiskaanko kukkupenkkiin nyt?
Vastaukset 2
- onnea vaan
Laita molempiin, näe kumpi tapa on parempi ;)
- marja-liisa...
Kyllä minä sanoisin, että laita maaliskuun alussa kasvamaan. Kouli taimet erilleen. Kasvaa helposti. Sitten istutat toukokuun puolessa välissä ulos.Ei ole arka pakkaselle, kuten ei muutkaan perennantaimet. Kukkii seuraavana vuonna. Minä laitan Maariankelloa ihan joka vuosi vähän, niin sen kukinta on kukkaryhmissä varmaa, ja uudet taimet yleensä istuttelen entisten viereen. Niin sitä ei juuri huomaa, että siellä on kukkimattomiakin välissä.
Terveisin toinen kukkahullu mummeli keskisuomesta!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä tapahtuu?
Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???411947Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...
...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha7101345- 1051098
- 102928
Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti
Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk88914- 66781
- 33672
Kuka om uusi kylän mies?
Ajelee polkupyörällä. Vaalea, melkein kalju. Ilmestyi katukuvaan tänä kesänä. Viettää aikaa kauppojen tuulikaapeissa. Ku13558Olinko yhden viestin arvoinen?
Sen verran olit valmis panostamaan ja selvittämään umpisolmuja. Kukkuluuruu vaan sinullekin mies.76544- 78511