Jos tarvitset minua
minä kannan maailmasi painon harteillani.
Jos tarvitset minua
minä kannan sinua sylissäni.
Jos tarvitset minua
en käännä selkääni sinulle.
Minä tarvitsen sinua.
if...
12
178
Vastaukset
- i waiting you..:)
no sehän on kiva..:)
- i waiting you..:)
no en minä oikeasti sulle vastannut, kun huumorilla vaan laitoin tuon..ei minua kiinnosta kukaan ukko enää..:)
- Rakastaa ja ...
Jostain luin sellaista rakkaudesta, että on kypsymättömyyttä sanoa, että
... minä rakastan sinua, sillä minä tarvitsen sinua...
ja kypsää sanoa, että
... minä tarvitsen sinua, sillä minä rakastan sinua...
Ja niin, minä taidan lukeutua myös tuohon jälkimmäiseen. - Minä tarvitsin.
Minä tarvitsin sinua
sinä et ottanut pienintäkään osaa taakastani auttaaksesi.
Minä tarvitsin sinua
et ottanut syliin, et lohduttanut
Minä tarvitsin sinua
sinä käänsit selkäsi minulle kaikkein pahimmalla hetkellä.
Et koskaan kysynyt miten selvisin, miten voin, jätit kylmästi yksin hiljaisuuteen.
Sitä oli sinun auttamisesi ja tukemisesi.
Tyhjiä sanoja.- Järkytti ..
Julma on ollut joka noin on tehnyt. On meitä moneen junaan.
- ----
Järkytti .. kirjoitti:
Julma on ollut joka noin on tehnyt. On meitä moneen junaan.
Toisia ei taas järkytä edes peiliin katsominen, vaikka pitäisi.
- tuuyhd
niin eikös se kuulu tuollaiset auttamiset parisuhteeseen..
- ----
Minä tarvitsin sinua
sinä et ottanut pienintäkään osaa taakastani auttaaksesi.
Minä tarvitsin sinua
et ottanut syliin, et lohduttanut
Minä tarvitsin sinua
sinä käänsit selkäsi minulle kaikkein pahimmalla hetkellä.
Et koskaan kysynyt miten selvisin, miten voin, jätit kylmästi yksin hiljaisuuteen.
Sitä oli sinun auttamisesi ja tukemisesi.
Tyhjiä sanoja.
Tämä on niin totta. Muutoin ihminen olisi rakkaansa vierellä eikä täällä säälimässä itseään. Onneksi on toisenlaistakin "rakkautta". - Voi ihmiset !
Kunpa te ymmärtäisitte että ketään ei voi auttaa eikä tukea sillä että kirjoittaa
nettiin muutaman sana, ei vaikka kuinka kauniin jos ja kun ne jäävät lepäämään tänne ikiajoiksi eikä oikeasti tehdä mitään.
Silloin olisi parempi pitää näppäimet lukittuna. - Kauniita sanoja
Mutta vain sanoja. Vasta kun ne toteutetaan niillä on merkitystä, ei täällä.
- eri mieltä.
kyllä kauniit sanat täälläkin voivat joskus auttaa ja antaa voimia.
- Se ei ole
eri mieltä. kirjoitti:
kyllä kauniit sanat täälläkin voivat joskus auttaa ja antaa voimia.
sitä mitä tarkoitin, konkreettista auttamista ja tukea, sitä ei voi koskaan antaa noin.
Runokirjastakin voi lukea kauniita värssyjä mutta silti ne ovat kaksi eri asiaa.
Joskus tarvitsee sen ihmisen itsensä lasnäoloa kun tarve tukeen on suuri.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 915876
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h804762Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv933001Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p262770Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska252036Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191486Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3351047Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?851018Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚125940- 48744