Eli tänne linkkiä omasta mielestäsi parhaasta työstäsi, laita mukaan esim. millä ohjelmalla piirsit, ja oliko piirtopöytä käytössä etc.
Tässä omani: http://browse.deviantart.com/?qh=§ion=&global=1&q=crazykamaboko#/d41p95b
Paintilla piirsin, vähän gimpillä valotuksia, ja juu wacomin piirtopöydällä tein :)
linkittäkää parhaita piirrustuksianne
3
123
Vastaukset
- jenna-hoitoon
Kuka ihme on tämä ns. 11 v. sankari, joka todellisuudessa on varmasti tuplasti ellei sitten vielä mies? Kova on tarve esittää lasta mutta kieliasu ja piirrokset on jotakin muuta..
Paintillä ei todellakaan saa tuota jälkeä, että mikä pointti tässäkin..? Piirustus on lapsellisen naivi muttei tekniikaltaan kuitenkaan lapsen työ. - XD
ihan helvetin rumia vedä ittes jojoon
- Cemi
Onpas täällä kummallista porukkaa! Ihan vain tuli ystävällisesti kysymään muita linkittämään parhaita piirrustuksiaan, ja sitten aletaankin epäillä aluksi joksikin ns. trolliksi ja vieläpä haukkumaan. Ja kyllä, "jenna-hoitoon" -nimimerkillä oleva hieman vainoharhaisen oloinen pilkunviilaaja, Paintilla voi saada millaista jälkeä tahansa jos vain löytyy taitoa käyttää sitä. (;
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774622- 1801897
- 1241590
- 1241125
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161071- 351036
- 78933
- 52896
Hyvää huomenta!
Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as78872- 4838