Itse tein eilen raskaustestin (kaksikin ), ja positiivinen tuloshan sieltä tuli. :)
Itse olen 23 vuotias helsinkiläinen. Onko muita saman ikäsiä jotka tahtois vaihtaa tuntemuksia tms? :)
Juuri plussanneet, tulevat äidit :)
11
146
Vastaukset
- azaliini
Täällä ois 22-vuotias esikoisen odottelija Naantalista. Mulla kylläkin "jo" menossa rv 7 5, mutta ois oikein mukavaa saada jakaa jonkun kanssa näitä tuntemuksia, kun kaikki on niin uutta ja ihmeellistä :)
- nappaus
ja täällä 24 vuotias esikoista odottava rouva itäsuomesta, nyt menossa kylläkin jo rv 28, mutta kuitenkin
- march12
mulle voi laittaa vaik sähköpostia : emria @ suomi24.fi
- maalismasu 2012
Täällä 28v. helsinkiläinen. Rv 7 3 menossa ja arvioitu la 13.3.2012
- -Bambi-
Täällä 23v. espoolainen. Täällä menossa 5 3 eli raskausviikko 6. laskettu aika ois 25.3. :) Juttuseuraa kaipaan!
- sdegfae
ja täälä pikkukylästä oleva 18v. rv.8 0
- vanhempi odottaja
Ikä 35 eräältä kirkonkylältä. Rv 8 1.
- march12
Onks teillä ollu millasia oireita?
Oliko suunniteltu raskaus vaiko ihana yllätys? - jjuliaa
Tampereen suunnulta 21-v. Laskettu aika 20.3 :) Pahoinvointi on öisin aivan järkyttävää, eikä ruoka maistu, paitsi lidlin rakettimehujää:D
- jkkkkk
Täällä 20v toisen lapsen odottaja rv 8 0. Laskettu aika 10.3.
- _merita_
täällä ilmoittautuu parin kuukauden päästä 29v täyttävä pian neljän lapsen äiti. plussasin tuossa pari viikkoa sitten ja hedelmöityksen ajankohdasta ei ole tietoa...imetin nuorimmaistani vuoden verran, joten kuukautisia ei ollut kerennyt vielä tulemaan. nuorimmaiseni nyt siis pian 1v 2kk. jossain välissä olin siis tullut raskaaksi, mutta epäilen kovasti että nyt mentäisiin noin vkolla 5-6. la olisi sitten joko maaliskuun lopulla tai huhtikuun alussa...
Kesken ruoanlaiton tuli vaan sellainen olo, että pakko tehdä testi! oli väsymystä, mielialojen vaihtelua ja outoa nipistelyä alavatsassa. plussa se sieltä sitten tuli. pieni kesäylläri=) onneksi olen vielä kotona kaikkien kolmen lasten kanssa,joten odotusaika menee täällä touhuten omien voimien mukaan. Nyt viikko sitten alkoi järkyttävä pahoinvointi, joka tulee ja menee koko päivän. makkara ja grilliliha sai yllättäen voimaan pahoin, vaikka niitä yleensä kyllä syön. Finnejä ilmaantui muutama(ei yleensä tule), rinnat aristavat ja salmiakki kuluu! lähinnä siis ehkäisemään huimausta ja pahoinvointia. minulla on aina alhainen verenpaine. menisipä pian tämä pahoinvointi ohi, niin voisi alkaa nauttia raskaudesta...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7202810Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3472447Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä262232Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o392226Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja581818Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu181349Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise121342- 701223
- 551200
Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?61163