Mulle on sanottu että olen kranttu kavereiden suhteen että löydän kaikista jtn vikaa ja että mulle ei kelpaa kukaan. omasta mielestäni pelkään etten saa ketään kavereita ja etsin vikoja, että tuo nyt on tuollainen ja vääränlainen ei meillä ole mitään yhteistä, kunnes sitten ollaan ystävystytty ja totean että se onki ihan kiva. ehkä jtn pelkoa että tulen hylätyksi?
En osaa luottaa ihmisiin. Olen monet ystävyys suhteet katkaissut kun pelkään että tulen satutetuksi. Mutta ei sillä että kaipaisin näitä katkaistuja suhteita, epäilyksiini oli ihan aihetta (oli valehtelua ja selkään puukottamisia).
Ehkä mun pitäisi mennä terapiaan? tuntuu että mun sisälläni on niin paljon vihaa ja pettymyksiä että ehkä olisi hyvä mennä puhumaan jollekin ammattiauttajalle, mut entäpä jos tää kaikki viha ja katkeruus johtuu kavereitten puuttumisesta ni eihän se terapia silloin hyödytä mitään.. Hitsi mikä oravanpyörä :) Mikä siis neuvoksi?
Kun ei osaa luottaa
suk-ka
2
93
Vastaukset
- käy siellä
Mene ammattiauttajalle. Minulla samat viat ja käynyt säännöllisesti. Puhuminen helpottaa aina.
- suk-ka
En tiedä onko mulla voimia terapiaan. Kävin pari vuotta sitten psyko-terapiassa, kunnes jätin sen kesken. En osannut luottaa terppa setäänkään. Must tuntui että se yritti tahallaan saada mua ahdistumaan ja masentumaan. Olen jostain lukenut että ihminen on avoimillaan kun on masentunut.. ehkä se yritti saada mua avautumaan? En tiedä uskallanko enään mennä terapiaan, jos se tarkoittaa sitä että mun tarvii avautuakseni masentua..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h644231- 674181
Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1072900Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv552782Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.551992Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p211989Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151669- 321503
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1091343- 1801271