Olin onnistunut pääsemään baariin, vaikka ikää ei vielä tarpeeksi olekaan. Olin käyttänyt isosiskoni papereita, me kun olemme huomattavan samannäköisiä. En nähnyt baarissa ketään tuttuja, hyvä niin. Tunsin kieltämättä itseni hieman ulkopuoliseksi, suurin osa porukkaa oli minua paljon vanhempia. Turhautuneena ajattelin jo lähteväni, kun kukaan ei tullut juttelemaan. Itse olen kuitenkin sen verran ujo, että minusta ei aloitteen tekemiseen ole. Ihmettelin jo, miksi ihmeessä edes tulin tähän paikkaan. Vaatteetkin tuntuivat hieman epämukavilta, nekin siskolta. Olin pukeutunut mustaan minihameeseen, joka oli nahkaa ja mustaan toppiin. Meikkiä oli naamassa, mutta hillitysti. Olin jo lähdössä, kunnes huomasin erään miehen katselevan minua. Hämmennyin, kun mies avoimesti mittaili minua katseellaan. Katse pysähtyi hetken tavallista kauemmin rinnoillani. Käännyin poispäin miehestä, jotta hämmennykseni ei näkyisi.
”Saisinko tarjota neidille juotavaa?” kuulin pian vierestäni. Katsahdin ääneen päin, ja tietenkin siinä oli sama mies, joka oli minua äsken katsellut. ”Marko” mies sanoi ja ojensi kätensä. Tartuin siihen ja sanoin nimeni. ”No, Heidi, miten on sen juotavan laita?”, Marko kysyi jälleen. Melkein hätäännyin, koska en tiennyt juomien nimiä. Marko onneksi tilasi jo itselleen, ja sanoin ottavani saman kuin hän. Hän katsahti minuun hieman hymyillen. Marko oli minua ehkä 15 senttiä pitempi ja hän oli minua ainakin 10 vuotta vanhempi. Hänellä oli ruskeat, lyhyet hiukset, niihin sopivat ruskeat silmät. Hän oli todella komea. Saimme juomamme ja menimme pöytään istumaan. Maistoin juomaani ja pakosta yskähdin. Marko hymyili taas ja joi omaansa. Juttelimme niitä näitä, hän olisi tarjonnut lisää, mutta järkeni käski olla ottamatta. Tottelin järjen ääntä. Markokaan ei sitten sen enempää juonut.
Marko kysyi, jos lähtisimme ulos kävelylle. Se sopi minulle, koska halusinkin jo tupakansavusta pois. Ulkona oli lämmin kesäilta, joten minulla ei ollut takkia mukana. Marko kertoi asuvansa ihan lähellä. ”Haluaisitko nähdä asuntoni?” hän uteli ja ilmeisesti huomasi epäröivän katseeni, koska lisäsi perään: ”..minulla ei ole mitään taka-ajatuksia!”. Suostuin sitten käymään hänen luonaan, vaikka vieläkin ajattelin olevani liian hyväuskoinen. Kävelimme vielä viitisen minuuttia, ja olimme päämäärässämme. Marko avasi oven minulle, ja sitten nousimme portaat ylös. Hän asui kolmannessa kerroksessa. Portaissa olin huomannut Markon kävelevän takanani, ties mitä hän näki pienen hameeni alta, kun nousin portaita.
Asuntoon päästyämme Marko kysyi, haittaisiko minua, jos hän riisuisi farkkunsa pois. Hänestä oli kuulemma rennompaa ilman niitä. Sanoin ettei se haittaa. Siinä sitten lähemmäs kolmekymppinen mies riisui housujaan pois silmieni edessä. Unohduin miettimään, että mitä jos Marko ottaisi bokseritkin pois. Havahduin mietteistäni, kun Marko laittoi musiikkia soimaan. ”Saat sinä istuakin”, Marko sanoi ja taputti paikkaa vieressään sohvalla. Istahdin sitten siihen hänen viereensä. Marko kääntyi minuun päin ja katseli taas, tunsin oloni vaivautuneeksi. Hän sipaisi reittäni kädellään. En tehnyt mitään. Käsi jäi hieman polven yläpuolelle. ”Tiedätkös Heidi, että voi olla vaarallista pukeutua noin…?”. ”niinkö?” kysyin pienesti. ”mmm…joku himokas äijä, ei välttämättä pystyisi hillitsemään itseään..” Marko jatkoi. ”mutta ehkä sitä haluatkin..”. samalla Markon käsi liukui hieman hameeni alle. Hätääntyneenä otin Markon kädestä kiinni, yrittäen pysäyttää sen. Hän naurahti…ja katsoi minua silmiin ilkikurisesti. Minua alkoi jo pelottamaan hieman. Huomasin, että hänen boksereissaan jo hieman pullisteli.
Marko laittoi toisen kätensä niskaani ja toinen alkoi jatkaa matkaansa hameeni alla. Yritin estellä, ja siinä samassa Marko tukisti minua hiuksistani. ”En haluaisi nättiä tyttöä satuttaa, mutta teen sen, jos et nyt ole kiltisti” Marko kuiskasi korvaani ja alkoi suutelemaan kaulaani. Istuin sohvalla lamaantuneena samalla kun mies vieressäni hyväili ja huohotti korvani. Yhtäkkiä hän otti kädestäni kiinni, nousi seisomaan ja veti minut mukanaan. Menimme hänen makuuhuoneeseensa. Minua kauhistutti, kun ajattelin mitä kaikkea tulee tapahtumaan. ”kuinkas monen kanssa olet nussinu?” Marko kysyi. Ihmettelin noin suoraa kysymystä. Nolona en tiennyt mitä sanoa. Marko päätteli asian ilmeestäni oikein:” voi luoja…sinä olet neitsyt!!!”. Tunsin punan leviävän kasvoihini. Marko hymähti tyytyväisenä. Tässä vaiheessa hän oli jo kaatanut minua sänkyyn makaamaan. ”no, se asia korjataan tänään…” Marko sanoi. Hän riisui paitansa ja en voinut olla huomaamatta lihaksikasta vartaloa, kohta bokseritkin olivat poissa. Hänellä seisoi jo aika ylväästi. Siinä samassa yritin lähteä pakoon, mutta Marko sai minusta kiinni ja paiskasi minut takaisin sänkyyn. Sitten hän nopeasti repi paitani ja rintaliivini pois. Hän kaivoi yöpöydän laatikosta käsiraudat ja laittoi minut kiinni sängyn päätyyn. Nyt minulla meinasi jo itku tulla, mutta pidättelin.
Taas Marko tuli päälleni ja alkoi nuolla kaulaani ja leipoi oikealla kädellään toista rintaani. Tahtomatta nännini kovettuivat ja se ei tietenkään jäänyt mieheltä huomaamatta. Hän vilkaisi minua ylimielisesti. Sitten hän alkoi nuolla rintojani. Imi nännejä ja näykki. Huomasin, että aloin hieman nauttia. Mutta sitä en Markolle kertonut. Hänen kätensä siirtyi vatsalleni ja hyväili sitä. Kohta hän nuoli navan ympäristöä. Sitten hän alkoi riisumaan hamettani ja sai sen nopeasti pois. Enää minulla oli päällä mustat tangat. Marko levitti reisiäni ja alkoi hyväillä reisien sisäpintaa. Värähdin.. hän suukotti reisiä ja kohta hänen kätensä kosketti pilluani housujen päältä. Taas värähdin, olihan tuo ensimmäinen miehen kosketus kaikkein salaisimpaan paikkaani. Marko otti tangat päältäni pois. ”Mikä ihana pillu!” hän totesi ja katseli alapäätäni. Huomasin jo odottavani, että hän alkaisi hyväillä minua enemmän, mutta niin hän ei tehnyt. Hän tuli ylemmäs ja toi kyrpänsä naamani eteen. ”nyt pikkutyttö saat maistaa kullia” Marko sanoi. Ajatus kauhistutti mutta samalla kiehtoi. ”sitä en tee ennen kuin päästät minut irti!” vastasin miehelle. Marko näytti miettivän ankarasti, mutta päätti irrottaa käsiraudat. Sen tehtyään hän heti tarttui kädestäni, meni istumaan sängyn reunalla ja käski minun mennä polvilleen lattialle. Tein niin. Sitten hän otti hiuksistani kiinni ja alkoi jo painaa päätäni vaativasti kohti hänen isoa kaluaan. Ärähdin, että saisinko tehdä tämän miten itse haluan. Hän huokasi ja lopetti painamasta päätäni. Hiuksistani hän piti vielä kiinni. Katselin kyrpää…sitten ujosti nuolaisin sitä. Marko huokaisi. Pyöritin kalua kielelläni ja otin sen sitten hieman suuhuni. Taas Marko painoi päätäni ja siinä samassa otin kyrvän kokonaan pois suustani ja katsahdin Markoa vihaisesti. Hän huokasi kuin turhautuneena. Sitten otin kädelläni kiinni elimestä ja aloin liikuttamaan esinahkaa edestakaisin. Markon voihkinta yltyi. ”purista vähän kovempaa… noinhhhhh..” Marko neuvoi. Sitten taas otin kalua suuhuni ja liikutin päätäni ylös, alas. Kalu ei mahtunut läheskään kokonaan pieneen suuhuni. Samalla imiessäni pyöritin kielelläni kyrvän alapintaa. Nyt Marko painoi päätäni ja piti sopivaa tahtia yllä, tällä kertaa tyydyin opastukseen. Ote hiuksissa koveni ja Marko voihki ja murahteli enemmän ja enemmän. Kohta tunsin lämpimän sperman suussani ja yritin niellä kaiken. Osa valui väkisin leualleni.
Tässä vaiheessa minä itsekin olin niin kiimassa, etten edes olisi halunnut lähteä pois. Nousin lattialta ylös ja istuin Markon syliin. Suutelin häntä himokkaasti ja häntä ei näyttänyt haittaavan se, että olin juuri ottanut häneltä suihin. Marko kaatoi minun selälleen sänkyyn ja levitti taas haarani. Nyt hän antoi heti märän suukon jo kovasti kostuneelle pillulleni. Voihkaisin. Marko nuoli minua, ei kuitenkaan vielä koskettanut klitoristani. Sitten hän otti sormen avukseen. Hän alkoi työntää sitä varovasti sisääni, jo tämäkin sattui alussa hiukan. Kun sormi oli sisälläni Marko huudahti epäuskoisena: ”miten voi olla näin tiukka?”. Kieltämättä olin tyytyväinen itseeni. Nyt Markon kieli hipaisi klitoristani.. ”oihh”, suustani pääsi. Sormi sisälläni alkoi liikkumaan hitaasti ylös, alas. Pian Marko kuitenkin jo runkkasi rajusti minua sormellaan. Samalla hän nuoli ja välillä imi klitoristani. Sormi alkoi tuntua hyvältä, kieli klitoriksella vieläkin paremmalta. Tunsin saavani orgasmin pian. Ja kohta jo voihkin rajusti selkä kaarella. Marko katsoi tätä selvästi kiihottuneena, ja hänellä seisoikin jo uudelleen.
Kun olin rauhoittunut, Marko tuli päälleni. Kiusasi pilluani kyrvän päällä, kosketti sillä klitorista ja käytti huulien välissä, mutta otti saman tien pois. Halusin jo saada tuon ihanan miehen ihanan kullin sisääni! Kiedoin jalkani hänen ympärilleen ja painoin häntä lähemmäs. Sitten Marko asettelikin kullinsa huulieni väliin ja alkoi hitaasti työntyä sisääni. Se ei käynyt kovin helposti, koska olin niin tiukka. Tämä mies ei kaikesta huolimatta enää halunnutkaan satuttaa minua. Mutta minä en mahdollisesta kivusta välittänyt. ”nai mua!!!” käskin Markoa. Hän katsoi minua ja näki kiimaisen katseeni ja siinä samassa hän työntyi sisääni. Voihkaisin kivusta. Marko oli hetken paikoillaan ja alkoi sitten liikkumaan hitaasti. Vastasin hänen liikkeisiinsä niin hyvin kuin osasin. Marko nussi jo minua rajusti ja huohotti korvaani. Välillä suutelimme kiihkeästi. Yhtäkkiä Marko tuli kokonaan pois sisältäni ja käski minun mennä kontalleen. Tottelin mukisematta. Hän asettui polvilleen taakseni ja otti lantioistani kiinni. Sitten hän taas työntyi märkään ja tiukkaan pilluuni. Samassa hän nai minua raivoisasti. Kohta molempien voihkinta yltyi ja minä sain jälleen. Ihan vähän sen jälkeen Marko melkein huusi nautinnosta ja tunsin kuinka lämmin lasti purkautui sisääni.
Makasimme sängyllä ja suutelimme. Nukahdimme pian siihen sylikkäin.
neitsyyden menetys
minna
3
5355
Vastaukset
- joops
voisinpa sanoa että mahatava tarina, aluksi mietin uskallanko lukea, vaikutti niin pelottavamta=)
- mie
aikas hyvä!
- minna
se oli eka kirjoittamani. kiva, jos joku tykkäs! :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lopetin kokonaan ravintoloissa ruokailun ja juomisen
Ravintoloissa hinnat ovat aivan naurettava korkealla. Alkoholin juomisessa ravintoloissa ei ole senkään vertaa järkeä.2183369Omakotitalossa väkivaltaa ounasrinteellä
Kertoo iltalehdet Mitä lienee Tapahtui. Verinen ihminen kannettu lanssiin232660Suomessa on meneillään boomereiden kosto
1990-luvun lamassa osumaa saaneet sukupolvet toivovat sen jälkeen syntyneille sukupolville kärsimystä porvareita äänestä192137Petteri Orpon kommentti persujen väkivaltaan?
Hiirenhiljaa taas on, kun Tampereella persulahkon ääriosasto pahoinpiteli kantasuomalaisen tytön. Missä on pääministeri251552Mari Rantanen eroa! Lausunnot vapun pahoinpitelystä ovat järkyttäviä!
Poliisiministerin, eli sisäministeri Mari Rantasen on syytä erota!2311502Onko sinulla jalostettu koira? Nämä tekijät altistavat koiran sairastumiselle
Moni Suomessa suosittu koirarotu on sairas ulkonäkökeskeisen jalostuksen ja ääripiirteiden vuoksi. Erityisesti tietyt t201340- 791278
kukaan ei pakota kasteeseen..
Kommentointi estetty, joten kommentoin tähän.Kukaan ei pakota pakkokasteesta puhuvaa kastamaan lastansa.Noloa edes ehdot4001165- 741083
Anabaptismin kirous
Uudestikastetut lahkolaiset joutuvat valheen kierteeseen. He joutuvat herjaamaan lapsena saamaanssa kastetta nimeen Isä4171052