Olen erittäin huolissani miten veljeni käyttäytyy perheessään. Uusperhe tuo omat haasteensa. Jatkavatko veljeni ja hänen avovaimonsa yhteiseloa vai erkanevatko tiet? Mikä veljeäni mättää, kun perheen arkeen ei mielellään osallistu vaan haluaa tehdä kaikkea muuta?
Miten itse voin olla heidän tukena, että saisivat asiansa järjestykseen?
Keskiyö
2
<50
Vastaukset
- Keskiyö / tuntijasi
Hei
veljelläsi on sellainen macho-trippi menossa, et voi vaikuttaa hänen testosteroninsa hyppelyihin mitenkään.
vain silloin, kun joku osapuoli neuvojasi tai apuasi kysyy, voit auttaa.
kamalaa, mutta niin totta!
ja on myös kaunista, että sinulla on niin lämpimät suhteet veljeesi, että olet hänestä huolissasi. te olitte jo lapsina erikoisen läheiset toisillenne, vaikkei siihen sanoja aina tarvittukaan. te tuette henkisesti toisianne. kun vanhempanne eivät enää ole osaa ottamassa jouluihin ja muihin juhliin, sinä ja veljesi olette toistenne perhe.
veljesi on nyt kypsynyt pitkin harppauksin, hän halusi jotakin uutta ja haastavaa elämäänsä - ja sai sen!
veljesi on risteyksessä, missä on itse vastattava ajosuunnastaan.
hän halusi kypsän ja aikuisen naisen rinnalleen, kas tässä sitä ollaan.
nainen on mukava ja elämää nähnyt ihminen.
annetaan vain heidän käydä koulunsa yhdessä, taitaa vahvin yhdessäpitävä voima olla eroottisuus, sekin vallankäytön ase tietyissä tilanteissa.
sinulle on parempi ettet tiedä kaikkea, mutta kuuntele kun he ottavat yhteyttä. ja he tekevät sen kumpikin omalta taholtaan!
älä ole erotuomari, vaan ystävä, joka ei anna pisteitä kenellekään.- suuri hätä
Veljelläni on todellakin machomainen ote monien seurassa. Mun seurassa hän on aivan oma itsensä ja macho rooli on pois. Näen hänen käytöksensä läpi ja hän ei yritä esittää mitään. Hän tietää varmaan, että pudotan äkkiä hänet alas, jos minun seurassa alkaa kukkoilemaan. Uskon, että olen veljeni ja muiden sisarusteni kanssa aina läheisissä väleissä, kun aikanaan vanhemmastani aika jättää.
Olen itse sitä miettinyt, että veljeni ja hänen perheensä on itse löydettävä se oma tie miten asia hoituu parhaiten ja uskon heidän sen vielä joskus löytävän. Veljelläni on todellakin kypsä nainen ja itseään vanhempi, jonka kanssa asuu. Olen itse myös miettinyt, että heillä on varmaan eroottinen kipinä,joka pitää tätä paria yhdessä ja eivät halua luovuttaa. Yritän olla puolueeton ja tukea molempien jaksamista. Itse saavat päätöksensä tehdä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1076902
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h915125Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1123376Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p333272Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska312419Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191766Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?961411Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3391362Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1311266- 481034