Mitä mieltä olette julkkiksista ja julkisuudesta työskentelevistä muista ihmisistä? Eikö se ole melko selviö, että jos tekee julkista työtä tai on suuremassa asemassa, niin elämä on melko läpinäkyvää ja tilipussi sen mukainen. Entä jos tekee liukuhihnalla työtä urakkapalkalla samoissa tehtävissä joissa on peruskoulun keskeenjättäneet yh:t, niin tili on tullut siitä mitä ollan tehty yhteisten sopimusehtojen ja toimintakuvioiden mukaisesti. Vaikka sieltä liukuhihnalta joku mielenkiintoinen tapaus löytyisikin, niin eikö silloinkin tehdä uusi sopimus uudesta työstä ja tilipussi sen mukainen? Teetkö sinä rahaa jollain toisella ihmisellä about umpimähkään valikoituna ja loukkaat hänen ihmisoikeuksiaan ajankuluksesi? Olenko minä velkaa teille ja mitä minä olen jättänyt mukamas tekemättä? Olenko minä haaveillut julkisuudesta taikka isoista rahoista? En ole! Te olette saaneet ja minulta ottaneet merkittävästi enemmän kuin olen koskaan saanut! Saada? Tunsin naisen, jolla ei ollut sen kummempa koulutusta taikka ajanmukaista sellaista laisinkaan ja isolta osin elämäänsä hän vietti työttömänä = vanhempiensa rahoilla (lompakko täynnä) ja vanhempien hankkimalla autolla ja asui pienessä omakotitalossa (vanhempien rahoittama). Silti he, jotka minulta ovat niin paljon saaneet ja ottaneet, muistuttavat minua 10 taikka satoja kertoja päivässä tuskastani ja siitä, että itse joudun periaatteessa elämään sosiaaliturvan varassa täysin yksin edes vailla kunnon juttuseuraa. Mikäli saisin jokaisesta loukkauksesta kolikon, niin olisin miljonääri taikka miljardööri. Olenko minä tehnyt heille jotain pahaa vai olenko minä heille jokin peli? Olenko minä myynyt sieluni heille? Muistikuvani mukaan minulla on ollut puhtaat jauhot pussissa, pahassa tilanteessa äärettömän huonona päivänä sanonut jotain ajattelematonta joskin saanut kymmentuhakertaisen koston. Jos he väittävät, että saan palkkaa jostakin, niin vaadin myös ajantasaiset kirjalliset sopimukset, työsuojelun, työterveydenhuollon, ammarttiliiton jäsenyyden, veroliput ja laput jne.. Minä en ole julkkis, eikä minusta julkkista tule.
Korvausta
Odotellessa
0
<50
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h572960Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062741- 332459
Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv382451Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.501938Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151559- 321473
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1061257- 1771213
En vain unohda
Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.731060