Virolaisille rakennusmiehille pimeästi

talo päätti.

Minulla on vielä toinen vapaa-aja-asunto Saarenmaalla. Siellä tehtiin talon otsa seinien värjäys, joka tuli koko talolle maksamaan noin 3500 euroa, siitä sitten maksetaan työmiehille noin 2000 pimeästi. Talonyhtiö vaatii suoraan pimeätä maksua, jota ei saa näkyä ei talonyhtiön kirjanpidossa vaan on annettava käteisesti talonyhtiön johtajalle tai kirjanpitäjälle.

Mitä minu täytyisi tehdä? En ole suostuvainen lainvastaiseen toimintaan enkä ole ollut päättämässä, kun kukaan ei edes kutsunut kertakaan päättämään niistä asioista.

"Tässä on talonyhtiön johtajan e-mail-viestin pätkä viroksi:
Töömeestele jah maksame nö "mustalt", vastasel juhul oleks kogu see asi läinud veel maksude võrraehk siis poole kallimaks. Kui nüüd saab selgeks kui palju puudu veel Teil jääb, siis on 2 võimalust.
Kas palun töömeestel oodata teie osa rahaga, või kui see ülekanne keeruline ei ole siis saaks kasutada minu isiklikupangakontot, et võtan siis sulas välja ja saaks siiski meestele koos ära maksta.
Minu konto on ..."

Viro on kohta seuraava Kreikka, johon Kataja siirtää seuraavaksi Suomen veronmaksjajien rahat EU:n pankkikriisiavustuksena.

0

109

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävä sinua

Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k
        Ikävä
        34
        4126
      2. Oletko sä oikeesti varattu?

Että sen takii ei voida olla tekemisissä?
        Ikävä
        54
        2849
      3. Otavassa tapahtuu!

Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut
        Mikkeli
        45
        2794
      4. Horoskooppikysely

Oma ja ikävän kohteen horoskooppi? Sopivatko yhteen?
        Ikävä
        30
        2523
      5. Tulemmeko hyvin

Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s
        Ikävä
        8
        2495
      6. Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan

Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.
        Maailman menoa
        319
        2409
      7. Rakas, kerro mulle

Miltä se tuntuu?
        Ikävä
        38
        2079
      8. Kesäseuraa

Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t
        Ikävä
        54
        1805
      9. Tiedän kuka sinä noista olet

Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta
        Ikävä
        46
        1663
      10. Oletko ollut vihainen, suuttunut tai pettynyt

johonkin kaivattusi toimintaan?
        Ikävä
        141
        1507
      Aihe