luottaa ja uskoa tähän. Uskoin että voisin rakastaa tavallisesta poikkeavalla tavalla, mutta sinä et halunnut antaa siihen lupaa.
Niin kauan jaksoin
13
254
Vastaukset
- ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
siis kuinka kauan?
ja mitä on tavallisesta poikkeava rakastaminen? - ....................
SE JOHTUU SIITÄ ETTÄ OLEN NAINEN!
- kiitos siitäkin
no ole ihan rauhassa, minä taas olen mies!
- Yks juttu !
Et huomannut koskaan kysyä ja puhua mitään mulle.
Aika tärkee unohdus ihmissuhteissa.
Niitä ei voi hoitaa nimettömillä viesteillä.- Sillee, elämää..
niin vaikeaa.
- KuuumAAA
Minä rakastan kyllä ihan jokaisessa asennossa, jos siitä puhutaan :)
- Mutinaa.
Mitä ihmettä te höpisette tänne palstoille aina? Tarvitseeko jotain lupia minkäänlaisella tavalla rakastamiseen? Lupamaksuja?
- tiedäthän
sinulla on lupa.
- T: sOrry
tänään kyllä, anteeksi eilen " kysyin " lupaa puolihuolimattomasti vahingossa, taas tunkeilevastikin.. kummalla "valo" mä sä ? : ) Nyt unia kauniita, lepäähän...
- Ei taida olla
yhtä oikeata tapaa rakastaa. Jokainen pari tekee omannäköisensä ihmissuhteen.
Jokaisessa suhteessa tulee vastaan solmukohtia, jotka täytyy aukaista, jotta voidaan jatkaa eteenpäin. Jollekin seuraava askel voi tarkoittaa lähentymistä ajatusten tasolla, ja toiselle taas vaikka liittoa ja lapsia. Kukin päättää, elämäntilanteesta riippuen, mitä suhteeltaan odottaa.
Joskus keskustelussa pyytämällä tarkennusta voi toisen ajatus aueta uudella tavalla ja väärät johtopäätöksetkin voivat jäädä tekemättä.- sinä olet..
Viisas ihminen :)
- yksi ainutkertainen
Juu miksi se keskustelu onkin niin vaikeaa ja sitten ihmetellään, kun ei ymmäretä toista. Jotkut eivät vaan saa suutaan auki ja vetelevät omia johtopäätöksiään, tekevät turhia ja hätiköityjä päätöksiä toisena ajatusmaailmasta. Mikään muu ei selvennä asioita kuin puhuminen, ellei ole ajatustenlukija.
Aloittajalle tuo tavallisesta poikkeava rakkaus on luultavasti tarkoittanut avointa suhdetta, jossa ei juurikaan sitoumuksia ole? Käy vain harvoille
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7202810Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3472447Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä262232Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o392226Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja581818Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu181349Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise121342- 701223
- 551200
Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?61163