Varasin matkan puerto de la cruz:siin tammikuussa hotelli casablancaan,kuukaudeksi.Millasia kokemuksia teillä on kyseisestä hotellista.Olis kiva kuulla,
Puerto de la cruz
2
154
Vastaukset
- zz
Hotelli on hyvä ja palvelu erinomaista. Ainoa miinus on 130 jyrkkää rappusta kaupungille
Terveen ja normaalijalkaisen ei noita portaita tarvitse pelätä. Itse kannoin useammankin kerran ostokset alhaalta Martianezin ostoskeskuksesta Casablancan ohi paljon ylemmäs Parque Vacacional Edeniin. Tuon matkan loppuosassa oli jo todella jyrkkää.
Kaupungille pääsee myös tietä pitkin eikä se reitti tee edes isoa kierrosta, jos olet menossa esimerkiksi Charcon aukiolle.
Siistin näköinen hotelli. Hotellirakennukset ympäröivät sisäpihaa, jossa uima-altaat, minigolf-rata yms. sijaitsevat. Huoneita on sitten jokaiseen ilmansuuntaan. Jos arvostat aurinkoista parveketta pyydä huone Teiden puolelta. Pyynnöt kannattaa tehdä suoraan hotellille. Minulla on hyviä kokemuksia. Olen aina saanut sellaisen huoneen kuin olen pyytänyt. Casablancassa en tosin ole koskaan asunut.
Käy tsekkaamassa myös plaza.fi keskusteluista. Sielläkin löydät haulla paljon kommentteja hotellista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874168Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella283137No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452340- 351348
- 10919
- 133911
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11770