olla ujo, vaikka sinusta sitä ei olis kyllä heti huomannut. Osaat peittää sen hyvin :)
Sinäkin taidat
15
532
Vastaukset
- kyzyjä
m vai n?
- minä n
hän m
- kyzyjä
minä n kirjoitti:
hän m
; ) ehkä vähän mutta peittelen sitä..
- shy one
Sisso! musta tuntuu, että musta näkee sadanmetrin päähän, että oon ujo.
- sellainen vain
Niin olen. Nytkö oikeesti sen vasta ymmärrät. Kärsin siitä, että peitän heikot tunteeni. Tiesitkö sitäkään?
- Taidan todella
olla, mutta sille nyt ei mitään voi. Näillä mennään ja sillä siisti.
- punapäälle
Juu ei taida tulla meistä mitään, jos molemmat ujostellaan. Tähän asti olen uskonut, että sinä olisit se rohkeampi ;)
- yks kymysys
Onkos räikeänkin punaiset nuo hiukset vai onko enemmän sellaiset punertavan ruskeat?
- punapäälle
yks kymysys kirjoitti:
Onkos räikeänkin punaiset nuo hiukset vai onko enemmän sellaiset punertavan ruskeat?
Ei muistaakseni ihan paloauton punaiset, mutta purkista kuitenkin. Olen todella huono värien kanssa.. viininpunaiset ehkä..
- yks k....
punapäälle kirjoitti:
Ei muistaakseni ihan paloauton punaiset, mutta purkista kuitenkin. Olen todella huono värien kanssa.. viininpunaiset ehkä..
Jaa-a. Voisi periaatteessa siis sopia minuunkin mutta varmasti moneen muuhunkin. Ja minunkin hiusten sävy vähän vaihtelee aina silloin tällöin kun niitä värjäilen.
Koska näit viimeksi tän punapään? ;) - punapäälle
yks k.... kirjoitti:
Jaa-a. Voisi periaatteessa siis sopia minuunkin mutta varmasti moneen muuhunkin. Ja minunkin hiusten sävy vähän vaihtelee aina silloin tällöin kun niitä värjäilen.
Koska näit viimeksi tän punapään? ;)Oli muuten jo toinen kysymys :)
Aika kauan sitten. Noin kahden kuukauden päästä siitä on yhtä pitkä aika kuin meillä on ikäeroa.
- Kokemusta-
Osa miehistä on ujoja ta syrjäänvetäyviä esimeriiksi vain naisten kanssa.
Syynä voi olla huonot kokemukset tai ettei mies usko että on riittävän hyvä naiselle tai vain ei halua häiritä naista tekemällä aloitetta.
Onko se sitten varsinaista ujoutta tai edes epävarmuutta kun tällainen mies voi olla muuten sosiaalinen ja itsevarman oloinen muutenkin on sitten kysymys erikseen.
Ujous ei ole myöskään mikään synti tai tarttuva tauti vaan myös tunnetila ja tilanteesta johtuva käyttäymismalli tai tapa vain sillä hetkellä.
Kuka tahansa voi joskus ujostella olematta ujo. Syitä voi olal lukuisia.- asiaa puhut (ap)
No onhan se kyllä näinkin.
- J...J
Naiset olkaa aktiivisia ujojen miesten suhteen, voitte saada jopa hienon miehen pariksesi...
- ; (
Mahtaa olla monella sama juttu, muuten kyllä puhuakalittaa mutta sitten kun vedetään tunteet peliin tulee sitten taakse poistu ja katoa.
No eipähän tule kellekkään lupailtua mitään, kun se hirttyy kurkkuun kiinni jo kättelyssä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h452929Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062701Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv362419- 322014
Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.501918Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151529- 321473
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1051225- 1771193
En vain unohda
Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.731050