Hiustenlähtö

Tyttööööööööööööö

Oon 17v ja minulla oli noin kuukauden verran runsasta hiustenlähtöä, jonka jälkeen se alkoi vähenemään. Söin paljon piitä, monivitamiinitabletteja yritin syödä monipuolisesti. Nyt ongelma on, että hiuksiä lähtee edelleen, välillä vähemmän ja välillä enemmän. Erityisesti silloin, kun olen suihkussa ja hiukset ovat kuivuneet ja myös aamuisin lähtee. Päivän aikana ei lähde kerralla kuin vaihtelevasti ehkä 3-10 eli ei niin runsaasti kuin ennen. Mitä teen? Oon käynyt verikokeissa eikä todettu mitään mutta saattaako silti joku olla vialla? ;'(

6

268

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 50µg

Ei.

Kyllä niitä hiuksia kuuluukin lähteä 100-200 päivässä. Ja todellakin, jos sitä alkaa seuraamaan, niin luulee niitä lähtevän enemmänkin.

Älä syö mitään synteettisiä monivitamiineja, koska ne ovat haitallisia elimistölle.

Hiukset tarvitsevat proteiinia ja hyviä rasvoja myös. Ainoastaan anorektikoilla ei hiukset kasva.

Muista D-vitamiinilisä ainakin talvella.

• ykskaksniknoks

Haitallisuudesta höpisijöitä on kaikelle mitä ihminen syö:

Näillä hiukset kasvaa:

HIUSTEN RAVINTEET

99,9% MSM -jauhe 1000g. http://www.satulasoppi.net
      Rikkiä eli MSM-jauhetta

Piimax C biotiini
      Piitä

Berex Pro
      B1-vitamiinia tiamiini
      B2-vitamiinia eli riboflaviini
      B3-vitamiinia eli niasiinia
      B5-vitamiinia eli pantoteenihappoa
      B6-vitamiinia eli pyridoksiini
      B9-vitamiini eli foolihappoa
      B12-vitamiinia
      Biotiinia
      C-vitamiinia
      D3-vitamiinia
      E-vitamiinia
      Sinkkiä

NEO-E vehnänalkioöljy
      E-vitamiinia

Omega-3 Plussaplussa älyöljy
      Omega 3-, 6- ja 9-rasvahappoja

Biorion
      Biotiinia

Kelasin sinkki
      Sinkkiä

Kelasin rauta
      Rautaa

Kelasin seleeni
      Seleeniä

Calcichew D3 Forte
      Kalkkia

• Kohta hiukseton

Hei ! Itse täytän ihan juuri 16 vuotta. Minulla on todella samankaltainen ongelma kuin sinun..Olen värjännyt hiuksiani noin viisi kertaa (ihan kestoväreillä) ja suoristelen niitä usein, jolloin käytän myös silkkiä. Sen pitäisi siis suojata tuolta suoristuksen kuumuudelta. Suihkussa käydessäni minulta lähti hiuksia ihan tajuttoman paljon, ja sen jälkeen päänahkaani alkoi kutista...Käytin normaalia värjätyille hiuksille tehtyä shampoota ja hoitoainetta. Olen todella huolissani tuosta. Olen huomannut noin viikon ajan hiusten yhtä-äkkistä lähtöä.

• kohta hiukseton

Ja lisään vielä että olen harkinnut varata aikaa ihotautilääkärille, koska kyse voi olla hiuspohjan-peräisestä oireesta..tai ainakin olen monelta sivulta lukenut että se kannattaa. :/ Ankara laihduttaminen saattaa aiheuttaa hiusten lähtöä. Itselläni tämä ei voi olla syy, koska en ole koskaan edes harkinnut laihduttaa. A-vitamiinin liika-saanti aiheuttaa myös hiustenlähtöä.
      Luin yhdestä lehdestä että tavanomaista runsaampi hiustenlähtö loppuu yleensä puolessa vuodessa, ja jos ei lopu, niin kannattaa varata tuo ihotautilääkäri...Mullakin on otettu kaikki tarvittavat verikokeet mutta mitään erikoista ei ole ilmennyt

• gdfgdf

hae apteekista nizoralia/keto shampoota ja kattele mitä tapahtuu..

• PAS130

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      126
      9392
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      148
      5383
    3. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      34
      3893
    4. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      131
      3585
    5. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      35
      2644
    6. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      119
      1906
    7. Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..

...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam
      Maailman menoa
      359
      1572
    8. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      98
      1557
    9. Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?

Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?
      Maailman menoa
      73
      1418
    10. Jos oikeasti haluat vielä

Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚
      Ikävä
      131
      1376
    Aihe