onko moni saanut jo tietoa onko päässyt varasijalta opiskelemaan?
Itse sain aika tylyä kohtelua kysyessäni asian perään hakutoimistosta. Odottelen tietoa tradenomin aikuiskoulutuksesta.
varasijoilta sisään päässeitä?
16
1300
Vastaukset
- varasijaSH
Ei ole vielä mitään kuulunut. Sairaanhoitajaksi hain myöskin aikuispuolelle.
- eilen tuli tieto
Moi
Minulle koitti eilen juhlapäivä!
Toiselta varasijalta sisään, että heilahti Jyväskylään liikunnalle.
Toivon muillekin onnea ja malttia odottaa!
- Student to be
Ei ole hyötyä tuosta amkhaun nettipalvelustakaan. Edelleen "varalla" : (
- Odottavan aika...
Ei ole kuulunut vieläkään mitään, eikä yliopistohaun sivuillakaan lue muuta kuin "varalla". Taitaa olla niin, että nyt ei sitten päästy.
- uiva
hmm onko kukaan saanut kirjeellä jo tietoa onko päässyt kouluun varasijalta? (esim turun yliopistosta)
koska vähän tuntuu, että en minäkään päässyt. - Odottavan aika..
Minä odotan myös tietoa Turun yliopistosta, ja ei ole tosiaan kuulunut mitään ja edelleen on se varalla-status yliopistohaun sivuilla.
- Bilsakka
Jyväskylän yliopiston bilsan varasijasta oli itselle tänään tullut hyväksymistieto nettpalveluun.
- trwetgregt
TAMKin rakennustekniikkaan pääsee ainakin varasijalta 66. Itse olin sijalla 65, enkä näin ollen edes jäänyt jonottamaan. Olisi pitänyt, sillä tänään kakkosvaihtoehdon koululta sanoivat, että olisin päässyt Tampereelle.
- onkovielätoivoa
Monennellako varasijalla olit Bilsakka? oon itsekin varasijalla sinne bilsaan meinaan.
- Bilsakka
onkovielätoivoa kirjoitti:
Monennellako varasijalla olit Bilsakka? oon itsekin varasijalla sinne bilsaan meinaan.
Kuulin huhun, että 10 oli otettu varasijoilta Jyun bilsaan.
- ..........
Bilsakka kirjoitti:
Kuulin huhun, että 10 oli otettu varasijoilta Jyun bilsaan.
voi harmi. en sitten pääse ellei niistäkin vielä monet peru paikkaa
- Student to be
Tänään oli tullut mailia, että mut on hyväksytty Laureaan tradenomin aikuislinjalle varasijalta.
Ei muuta ku työtodistusta tilaamaan, mitäköhän tietoja ne siihen vaatii... - Odottavan aika..
Pääsin sisään varasijalta Turun yliopistoon, tänään oli yliopistohaun sivuilla tieto. JES! nähdään valtiotieteellisessä parin viikon päästä!
- biologyy
Pääsin 11.varasijalta jyväskylän yliopistoon bilsaan
- Vatipää.
Joensuuhun,historiaa lukemaan,varasijalta 63.
- odottelijaa
Onko kukaan päässyt varasijalta sisään lukemaan valtio-oppia tampereelle?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään
Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää1383819Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa
Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri3362954Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla
Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt81855Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."
Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa51588Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?
Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja41069- 71924
Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan
Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar38854- 44764
- 65731
Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan
Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat22708