tuolla tuli käytyy joskus kun se avattiin ja ei jääny kauheen hyvät fiilikset. oon kuitenkin kuullu että olis nykyään parempi,henkilökunta vaihtunu tms. kannattaako nähdä vaiva ajaa täältä perämetsästä sinne? meidän iso pesue kuitenkin sellaisesta ruuasta tykkää...
rax pizzabuffet
15
1142
Vastaukset
- ei enää raxiin
Nooh, sanoisin, että ei kannata nähdä vaivaa... Surkeaa ruokaa ja pizzoja tuntuu valmistuvan verkkaiseen tahtiin, vaikka salissa olis paljon ihmisiä. Viimeksi esim. sipulirenkaat olivat kylmiä! Joka kerta samaa mössöä, joten toista kertaa ei edes kannata mennä...
- goldenracs
racs oli hyvä ja hyvää ruokaa siihen asti ku katja lähti, sen jälkeen homma riistäytyi käsistä
- Toi on
muuten totta!
me aina katsottiin ensin onko katja töissä,jos ei,niin jätettiin väliin!
Vai on se lähteny,no eipä tarvitse koko raxiin sitten enään mennäkkään..
- aina välillä
broidi käy tuolla lähes viikottain syömässä ja kuulemma jonkin verran vakiokävijöitä siellä että kyllä se ruoka joillekin maistuu, makuasia!! siellä kuulemma tytöt yksin töissä,lounasaikanakin kuulemma ruuhkaa toisinaan..ei käy kateeks
- Öhpöh
Öh, minulla ei ole ikinä ollut mitään valittamista tuosta paikasta. Viimeksi käydessä tosin hokasin, että on vain yksi työntekijä kerrallaan töissä :o
- Jumantsuka
RAX oli hyvä mesta silloin kun se perustettiin joskus muinaiset ajat sitten. Nykyisistä RAXeista mukaan lukien Porvoon RAX ei voi sanoa samaa. Ohuita pizzoja, joissa teelusikallinen täytettä, kuivuneita lihapullia, nakkeja ja kanaa, parhaat hetkensä nähnyttä lasagnea ja kermaperunoita, palan painikkeeksi niin hirveän makuista kahvia, ettei sellaista saa kyllä mistään muualta. Riittää kun käy kerran vuodessa muistuttamassa itseään siitä miksei sinne tee mieli syömään.
- Ex-asiakas
Ei sieltä jää ku paska maku suuhun. Huonot ja hitaat työntekijät jotka ei todellakaan osaa sitä ruokaa tehä vaikka ei pitäis kovin vaikeeta olla. Ja sitä "ruokaaki" saa tosiaa venata vaikka olis yksin syömässä!
- herkuttelijako
se kahvi on ihan hanurista kyllä mutta eipä ne sille mitään mahda kun se on sellainen automaatti :D kaakao on hyvää. shelliltä vierestä saa kahvia. jos ruoka ei ole hyvää (siis on kuivaa,kylmää,..) niin kantsii sanoo ehkä niille työntekijöille! ja hiljasena aikana ruokaa ei välttämättä tuu pöytään kun se työntekijä ajattelee että ei se yks syö paljoo. SUUT AUKI, SANOKAA JOTAIN!
terveisin läski joka käy usein perheensä kanssa syömässä, ja on kyllä tultu kyseltyä ja kommentoitua työntekijöiltä - !!!!!!!!!!!!!!!!
pizzat kylmiä ja nahistuneita!!
- Jupe.
Kuninkaanportin Raxissa tosiaan työntekijät ovat yksin vuorossa (joskus viikonloppuisin siellä ilmeisesti on osan ajasta ruhtinaalliset kaksi henkeä). Ja kuten katselemalla voi todeta, se yksi ja sama henkilö hoitaa asiakkaiden vastaanottamisen, pitsojen tekemisen, paistamisen ja pöytään viemisen kuten myös buffetin muiden ruokien täyttämisen... ei ole ihme, jos pöytä täyttyy verkkaiseen tahtiin, mikäli salissa on paria henkeä enemmän porukkaa! Luulisi, ettei alimiehitys palvele firmaakaan; palvelu ja ruokien tuoreus kärsivät, jos yhden henkilön pitää juosta pää kolmantena jalkana ympäri ravintolaa (mikä on näyttänyt olevan tilanne silloin, kun itse olen Raxissa käynyt). On siinä työntekijöillä tiukat paikat!
- raksrakspoks
Sinä päivänä kun Katja käveli raxista ulos niin peli oli pelattu.
Rax ei ole enää aito rax kun katjan aikaan. Osas pomottaa työvoimaa ja ruoka oli tuoretta ja homma toimi. - haahehha
ihmeellisiä teinityttöjä siellä oli töissä Katjan aikana mun mielestä hah hah.seisoskelivat limpparia juoden ja joskus oli ovet lähes kiinni seitsemältä illalla,.. nyt kun kävin niin ahkeria tyttöjä/poikia oli töissä. tsemppii heille kun yksin täytyy juosta tuli persseen alla mutta näinhän se kuulemma kaikissa raxeisssa että pitää yksin tehokkaasti työskennellä
- olipaspas
teinityttöjä joo mutta katja osasi JOHTAA ja organisoida toimintaa.
ruokaa oli aina riittävästi ja tuoreena pöydässä. - olispapapas
No jos ei johto ja organisointi nyt toimi niin pistäkää palautetta eteenpäin niin ehkä saadaan paikasta yhtä tasokas kuin ennen. Vamhoilta työntekijältä kuultua että itse johtaja K sieltä rahaa ja ruokaa vienyt ja syytteet nostettu.-kävin yks pvä HelmiSimpukassa ja kyllä oli Raxissa porukkaa,moni siellä näyttää käyvän.pitäskö itekki
- Nyt kannattais
kyllä olla varovainen tuommoisten syytöksien kanssa jos ei asiasta sen paremmin tiedä ja kuulopuheita levitellä...Siitä kun saattaa saada syytteen omaan niskaan!
Sen verran voin sinua kuitenkin oikaista ja kertoa että nuo puheet liittyvät siellä tällä hetkellä hääräävään henkilöön ja että mitään syytteitä ei ole nostettu..Ainakaan tietääkseni!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Alle 15 oli
Arvasi että lapsi asialla hallin palossa. Surullista. Mutta jos osaa/kykenee käyttää tulentekovehkeitä niin pitää osata892628Heh, persut = vassarit = 10,0 %
Minja tuli nyt jo Riikan rinnalle, sitten alkaa tekemään kaulaa. Molemmilta kympin arvoinen suoritus! https://www.hs.f2031668- 1161600
Paula Koivuniemi täyttää tänään 78 vuotta! Sydämelliset onnittelut!
Paula Koivuniemi, tuo suomalaisen iskelmän ikoninen artisti, täyttää tänään 78 vuotta. Muutaman vuoden estradeilta pois411461Olen miettinyt pitkään miksi hän ei uskalla
Hän kyllä yrittää tiedän sen ja olen yrittänyt olla helposti lähestyttävä ystävällinen lempeä jne. mutta silti hän yhä v641222Juhannusterveiset kaivatulle
Onko teillä yhteisiä juhannuksia vietettynä ja millaista juhannusta viettäisit kaivattusi kanssa juhannuksena 2025? 🌻761005- 56969
- 45867
- 63859
- 61835