kokeilkaa tätä ihan piruuttanne---toimi ainaki mulla :DD

maybe i'm genious...

Juu, eli mun itsetunto oli tosi alhaalla täs vähän aikaa sitten. Mä murehdin mun ulkonäköä tosi paljon. No, anyway en aio kertoo mun elämäntarinaa täs vaan sen miten pääsin eroon ongelmista. Piirtämällä! Tykkään piirtämisest, mut ennen piirsin vaan kuvankauniita laiheliineja. Mut sit rupesin piirtämään arkisempia ja eri ruumiinrakenteen omaavia tyyppejä ja se oikeesti autto! Jotenki tajusin et kaikki, myös ne pullukat ja laudat on kaikki omalla tavallaan viehättäviä :)))

Nii ja lisäks kannattaa googlaa sellasii before-after kuvia joissa julkkisten ja mallien kuvii ei oo photoshopattu! On yllättävän lohduttava nähdä kuinka julkkiksetkaan (jotka treenaa ihan hulluna ja on koko ajan jollain dieeteillä) eivät todellakaan ole täydellisiä!!

Postatkaa jos toimi!!!!!

rakkautta ja jaksamista

10

332

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hmm...

"kuvia joissa julkkisten ja mallien kuvii ei oo photoshopattu"

Onko sellaisia olemassa?

• MinähänSeTäälläTaas

oho! no asia tuli varmaan selväksi :DD

• Otitko huomioon sen tosiasian, että kaikki ihmiset eivät osaa piirtää?

Minä ainakin masennun aina kun piirrän monta tuntia jotain ja sitten kun katson valmista työtäni, niin paperissa on kaksi tikku-ukkoa ilman kasvoja.

• HAH HAH

Ai et osaa piirtää? :D:D:D nolooooo

• tuotanoin..

kaikki ei osaa piirtää, oon huomannu vaikka ite osaanki piirtää.
      ja ei siin oo mitään noloo voi herranjumala!

mut ne on sitte hyviä jossain muussa.

• persuader

ainakun olen masentunut niin teen musiikkia..
      se auttaa todella paljon (;

• r43t63yu3u

Mäkin oon alkanut piirtämään muodokkaampia ihmisiä.
      Muotoja on vain vaikea piirtää ennen kuin "tajuaa" miten ne menee.

Tomegle mitä vikaa kasvottomissa tikku-ukoissa on?

• Drawerslife

Piirtäminen on mulle elämäntapa, ainoo asia mihin loppupeleis voin turvautua (:
      te sitä joka päivä ympäri vuoden. Samalla saa tyhjenettyä päästä kaikki mieltäpainavat asiat ja ne tietyllä tavalla näkyvät työn lopputuloksessa :D

• timo-soini

Vaikket osaisikaan piirtää, niin se ei tarkoita sitä ettet ikinä tule osaamaan. Kun tarpeeksi piirtää, kehityt kokoajan! Harjoitus tekee mestarin! (:

• dfhdfhfd

Tiedän olevani taiteellinen ym... Piirrän purkaakseni tunteita ja kauneutta paperille, piirrän ihan tottumuksesta. On sanottu että osaan piirtää erityisen hyvin.. Tosin sillä ei ole tekemistä itsetuntoni, vaan tunteiden, rakkauden, asioiden kauneuden, taiteellisuuden, yksityiskohtien ym kanssa...

Veikkaan että sulla se itsetunnon kohotus on tullut kohtaamalla asioita, esim. piirtämällä erinäkösiä ihmisiä, katsomalla julkkisten before after kuvia... Niin itsekin joskus teen. Kohtaamalla totuudet erimuotoisista ja näköisistä ihmisistä ja olemuksista...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?

Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial
      Maailman menoa
      34
      1982
    2. Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin

Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras
      Maailman menoa
      177
      1934
    3. Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä

Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva
      Maailman menoa
      392
      1822
    4. Mies profiloin sinut

Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.
      Ikävä
      216
      1258
    5. Nostetaanko nainen kissa pöydälle?

Ja selvitetään nämä tunteet?
      Ikävä
      92
      1133
    6. Kiantama kartelli

Onko alhaisempaa kuin toimia ensin kartellissa ja lopuksi koittaa pelastaa nahkasa vasikoimalla muut kun jää kiinni? Eip
      Suomussalmi
      34
      990
    7. Unohdettu parannuksen kaste

Kuinka kauan kestää helluntailaisten kastekoulutus ja onko se tosiaan parannuksenkaste koulutusta ?
      Kaste
      693
      935
    8. Oletko ollut *ittupää

Siinäpä se kysymys eli oletko ollut *ittupää hänelle? Miksi?
      Ikävä
      95
      775
    9. Kiantama oy

Tämän päivän uutiset.....https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000012036470.html.
      Suomussalmi
      15
      708
    10. Haluaisin nähdä ja tavata sinut mies

Vielä tässä elämässä.
      Ikävä
      32
      694
    Aihe