Osaako joku neuvoja miten kavennetaan suorat housut vyötäröltä ja lantioiten kohdalta?? Niisä on myös taskut. kuva http://pikkumyy-78.blogspot.com/
Suorienhousujen kavennys vyötäröltä???
6
11443
Vastaukset
- kavennus..
Vähän hankala, housuissa kun on vyötärökaitale.... et mainitse, minkä verran pitäisi kaventaa....
- ..
Teen pitkät housut usein näin että haarasaumasta on helppo isontaa tai pienentää, siis ompelen ensin vyötärökaitaleet ja sitten haarasauman vyötäröltä.
Jos paljon on pienennettävä, on vyötärökaitale ratkottava pois. - huoh.
Tapa 1:
Irrota vyötärökaitale, tee tarvittavat kavennukset taka- ja sivusaumoihin, lyhennä vyötärökaitaletta tarvittava määrä, ompele vyötärökaitale takaisin paikoilleen.
Tapa 2:
Lahjoita housut SPR:n kirpparille. Osta sieltä sopivan kokoiset ja väriset housut. - ompelijaxxx
Pitäis otta 2.2cm, Serkku oli ostanut kun oli saanut dresmanilt 5e,,,mä en olis ostanut :)
- ...
No hei haloo. Sano serkulle että ostaa vyön. Tai että kavennus maksaa 50 euroa. Ei kahden sentin takia kannata nähdä tuollaista vaivaa.
- minker
Miesten housut kavennetaan takasaumasta. Yleensä miesten suorathousut on tehty niin että takasaumassa on leveämpi saumavara.Pura vyötärönauhan kohdalta tikkaus ja ompele yläosasta se 2,2cm ja kavenna kokoajan saumanleveyttä mennessäsi kohti haarasaumaa, jossa liityt entiseen ompeleeseen. Pura alkuperäinen ommel ja tikkaa taas vyötärönauhan tikkaus samoin kuin alkuperäisessä. Jos kysymyksessä on farkkusauma, unohda koko kaventaminen.On huomattavasti vaikeampi juttu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1706654
- 594512
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s283218- 613017
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161905Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗271586- 151574
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹401523- 341379
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest471313