mitä te täällä kirjoitatte koska kaikista tärkeintä on itseni kirjoittama teksti sekä teidän kaikkien sivistäminen. Tietysti tiedän että olette ikävöineet minua suomi 24 fi ainoaa joka halitsee äidinkielen, kirjoitusvirheet sekä uskomattoman tyylin :) Olette tietysti mielenkiinolla odottaneet saavanne tietää kuinka kesäni on sujunut niin voin kertoa että :)
harmilista kun en kahteen viikkoon voinnut tarkistaa Lottoani ja kun viimein sen tarkistin Taas kone oli antanut minulle väärät numerot vain kaksi oikein tästä lähin keronkin harastavani hyväntekeväisyyttä :) jotta ette oikeasti :) luulisi minun kärsivän peliriippuvaisuudesta niin jos ette kerro kellekään voin senkin kertoa että pelaan ainoastaan uunoa :) sekä epäsäänölisen säänölisesti lottoa .
Sain myös mielettömän hienon ajatuksen josta en nyt ehdi kirjoittaa tai en edes tahdo koska opin eräältä journalistilta sen että maltti on valttia : ) Mutta mitä muuta :) ..hihi...
:)God dag hyvät palstalaiset tietystikkään en tiedä
2
93
Vastaukset
- :)
noniin siitä hienosta ajatuksesta jonka joku on keksinyt ennen minua ja jonka suurinpiirtein kaikki tietää kuten että ihmisten ulkonäöllä ei varsinaisesti ole mitään tekemistä tyytyväisen hyödylisen onnellisuuteenkaan varsinaista mitään oleelista merkitystä :) Senhän tietää ilman väitöskirjaakin jo peruskoulupohjalta kuinka Miljaardit ihmiset maailmassa kaiken näköiset, kokoiset ovat pystyneet elämään hyvää suhteelisen mukavaa hyvää elämää vaikka eivät olekaan :) Mrs. beacheja tai maailman kauneimpia ihmisiä esim.
Miljoonat, miljardit ihmiset ovat menestyneet sekä muutenkin täysin tyytyväisiä elämän lahjaansa riippumatta minkä kokoisia minkä näköisiä jne. Olisipa :) iloinen asia kun psykkan maikat tulisivat julkisuuteen kertomaan mitä sellaisista ihmisistä sanotaan jotka elävät elämäänsä vain kauneudentajuissaan. Koska mulla ei nyt ole sitä :) muodolista pätevyyttä täthän häträän jota nytkin moni tavalinen suomalainen beivots :) tuntee ja nyt mä ja mun frendi syödään mansikoita sekä jäätelöä :) niiija kiitos jollekin joka oli tuonnut pakasteeeseen mustikoita ENKÄ laita minkään puuron sekaan vaan syön normalisti mustikat mustikkoina :) tämän pituinen tämä... - Suomalaisukkeli
Kudaa ja kukvel vaan kaikille joo. On hienoa osata ruotsia. Jaak kan okso venska taala jeddan heettär haukkikaala. Ruotsi onkin maailman ainoa sivistyskieli, se kuuluu sivistykseen ja siksi sitä opetetaan vain maailman sivistyneissä maissa, tietenkin Ruotsissa, mutta vähän myös täällä Suomessa. Ameriikassa, Irlannissa, Italiassa, Kreikassa, Portugalissa ja Espanjassa ei opeteta sivistyneesti ruotsia väkisin kaikille kuten Suomessa, ja katsokaa miten siellä kävi: luottoluokitus laski! Ei kukaan luota sellaiseen, joka ei osaa ruotsia! Ruotsi on luottamuksen kieli.
Pakkoruotsin avulla ja ansiosta Suomen kansainvälinen kilpailukyky on pian maailman huippua!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1406653
Mies, mua jotenkin kiinnostaa
Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?1495739- 1234891
Moi kuumis.
Just ajattelin sua. Oot mun rauha, turva ja lämpö. Olet monia muitakin asioita, mut noita tartten eniten. Pus.434490Milloin olisi sinun ja kaivattusi
Kaunein päivä? Kamalin hetki? Miksi? Kumpaa pyrit muistelemaan? Kumpi hallitsee mieltäsi?523892- 623061
Itkin oikeasti aamulla taas
Haluaisin niin kertoa miltä musta tuntuu. Oon jotenkin hajalla. Tarvitsin ees jonkun joka ymmärtää.522966Minun rakkaani.
Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m242402- 422270
Naiselle hyvää viikkoa
olet edelleen sydämessäni. Toivon sinulle myötätuulta mitä ikinä teetkään🪢152197