Digimon jaksot!

Digimonit

mä haluaisin katsoo noita digimon zero two jaksoja netistä kun ne jäi multa kesken, mutta youtubesta ei enää näy ja en itse löydä niitä muualta. onko muuta paikkaa mistä voisin katsoa nitä suomeksi tai suomenkielisillä teksteillä? :)

28

13864

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ToNtUz
    • sonic123245e6

mull ei toimi megaupload voitko kertoa toisen linkin

• LoveLickie

Megaupload ei ole enää toiminnassa. Hänen joka latasi aikoinaan kaikki suomen kieliset Digimon-jaksot YouTubeen (sekä tuonne megauploadille), eli Rhodokinin ensimmäinen käyttäjätunnus poistettiin tekijäinoikeusrikkeen takia. Tällä hetkellä hän lataa Digimon-jaksoja Youtubeen uudelleen Rhodokin2 nimimerkillä, mutta ne tulevat about jakso per päivä vauhdilla eli Zero Twon laittamiseen menee vielä aikaa (viimeksi, kun tarkistin tilanteen Rhodokin oli jaksoja laittamassa n. 30n jakson kohdalla).

Siinä vähän selvitystä tilanteeseen. Rhodokinin nyk. käyttäjältä taisin lukea jonkin viestin missä olisi linkki noihin jaksoihin, mutta ne pitää siis ladata koneelle. Voin postata linkin tähän jos löydän sen.

• LoveLickie
      • digimon fani <3

miten ne ladataan koska mä en pystyny ku se muka yli kuormittuu

• digimon fanit <3

mä en pystyny ladata noit ekan kauden jaksoi

• Lillymoon

suomeksi en ainakaan löydä, mutta japaniksi, ja englanninkieliset tekstitykset löytää gogoanime.com

• poiika

youtubesta löytyy ekan tokan ja konlmannen tuotanto kaudet sekä digimon elokuvan.kirjotta kaa vaan digilinkit,niin siihen ne tulee

• digimon_<4

niit 02 ja adventure jaksoi voi kattoo youtubest rhodokin2 kanavalt täytyy vaa klikat digilinkki videoo ja sielt ne löytyy : )

• Sakkechu99

Ne on bännit on niissä ;(

• otso4
    • Digifani

Onko mitään sivua mistä niitä ei tarttis ladata? Haluisin kattoo noi jaksot ja sen elokuvan ainaki... En löydä niit enää Youtubesta... :(

• digidigidigi
    • digimonlover

Youtubesta Rhodokin lataa digilinkkejä 1-3 kausien jaksoihin

• uteliaz

Mielenkiinnosta kysyn sattuisiko Digimon Adventuren jaksoja vielä löytymään jostakin? Vai onko toivo lopullisesti menetetty?

• digimonfani

minäkin haikailen digimon kausi 1, saako niitä edes mistään :(

• Anonyymi

Muuten hyvä paitsi tamers jakso 10 osa 5 ei toimi :(

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Muuten hyvä paitsi tamers jakso 10 osa 5 ei toimi :(

Myös jakso 15 osa 5 on estetty :(

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Myös jakso 15 osa 5 on estetty :(

Myös jakso 18 osa 5 estetty

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Myös jakso 18 osa 5 estetty

Myös jakso 20 osa 5 estetty

• Anonyymi
    • Anonyymi

moi

• Anonyymi

Hei! onko tietoa muista paikoista josta voisi katsoa 02 suomidubilla kun kaikki youtube videot on poistettu tai tehty privateks?

• Anonyymi

Jos jollain ajankohtaista tietoa niin saa jelpata vielä kerran

• Anonyymi

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En löydä sinua

En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k
      Ikävä
      22
      2351
    2. Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän

Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi
      Maailman menoa
      106
      2260
    3. Mihin kaivattusi

Ja sinun juttusi kaatui?
      Ikävä
      52
      2247
    4. Mihin se sysipska hävisi?

Katso Frida Kahlo elämäkerta ja opi.
      Ikävä
      32
      1527
    5. Hajoaako persut kuten 2017?

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen
      Maailman menoa
      238
      1512
    6. Opettelen sun jokaisen virheen

ja rakastan sua.
      Ikävä
      30
      1446
    7. Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle

IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt
      Kankaanpää
      36
      1402
    8. Mitä uskot sinun

Ja kaivattusi välillä tulevan tapahtumaan lähiaikoina
      Ikävä
      95
      1161
    9. Ne oli ne hymyt

Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä
      Ikävä
      20
      1136
    10. Mitä haluat oikeasti

Mun ymmärtävän? Sitäkö ettet rakasta ja ole valmis mihinkään?
      Ikävä
      26
      1126
    Aihe