Miten auto on miellyttänyt? Onko jotain vikoja ja/tai puutteita ilmennyt?
Itse tuli hommattua titanium varusteinen wagoni ecoboost moottorilla.
Eikä ainakaan vielä ole pahaa sanaa sanottavana!
Uuden Focuksen (mk3) ostaneet
8
2143
Vastaukset
- volvooo.
vitun kusipää hanki elämä.Joo ovet ruostu viikon sisäällä.Ecoboost moottori räjähti,viikon päästä.paska volvo.
- Vulmannaama
Tosi nopeesti ruostuu. Räjähtääkö se vaikka ei ensimmäisenä viikkona ajaisi sillä ollenkaan? Toimiiko töötti vielä räjähdyksen jälkeen?
Missä noita elämiä myydään? asswipe - jokunen.
Volvon ovet ruostuu,ecoboost moottorit räjähti,viikon päästä.Eikös,foordi ollu volvo.Sinähän oikea paskanpuhuja olet.mulkku foort.
- WPEDJFNOS<ÖS
Millanen toi Focus on tuolla 182 hepan Ecoboostilla? Anyone..
- Taunus 1,6
No sen nyt voi arvata että 182 hepan Ecoboosterilla matka joutuu ja pääsee
lujempaa kun 120kmh noin mutenhan Focus III on ylistetty liki joka testissä,
aika näyttää sitten luotettavuuden ja kestävyyden, mutta hintansa väärtti auto. - Juha K
Itsellä 150 heppanen ja se on jo aika pirteä moottori Focukseen.
Tuo 30 heppaa enemmän tulee esiin ilmeisesti vasta isoilla kierroksilla, koska molemmissa versioissa on sama vääntö 240 Nm (hetkellisesti yliahtopaineella 270 Nm).
Onko jollakin tietoa, että mitä eroa on 150 hv ja 182 hv ecoboosteilla.. (tai Mondeon 160 hv)?
Erilainen turbo vai softa..? Itse moottori on käsittääkseni täysin sama.
- Korjaamokutsuu
Joo ostin titanium wagon 105 heppaisella koneella. Kylmänä käynnistettäessä meinaa tukehtua ja sammua! 1min. tyhjäkäynnin ja varovaisen kaasun jälkeen ei ongelmaa. Kulutus 1700km ajalta sekalaisessa ajossa n.6.5 litraa. Kohtuu paljon? Ei mitään hurjastelua kuitenkaan mutta octavia 1.6 koneella vei n.6.2.
- luulentietäväni
Maahantuoja vaihtanee softan tai käytä 98e5 bensaa!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli305822Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm144374Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle403247IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm522961Israel aloitti 3. maailmansodan
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.3391559Vihdoin tiedän että tämä on molemminpuolista
Saattoi se koko ajan olla silmiemme edessä mutta kumpikaan ei uskaltanut sitä toivoa. Kunpa nähtäisiin pian, toivottavas861338- 661301
Nainen, meidän talossa on säännöt
1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E2321206- 791169
Natoon liittyminen on alkanut kaduttaa.
Nato on muuttunut niin paljon, että se ei ole enää se mihin haluttiin liittyä. Usa on vetäytynyt ja 5% osuus valtion tul4011161