keskiyö

Kristiina37

Hei haluaisin tietää tulenko saamaan lähikuukausina töitä mitä muuta näet tulevaisuuteeni kiitos sinulle.

8

100

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 9

Miksi ei samantien halua tietää mikä tulee olemaan palkka ja mikä on työnantaja?? Ennustajan luulisi näkevän senkin.

• Keskiyö / tuntijasi

Hei
      näen sinut kyllä töissä, ja näen sinut myös laivassakin.
      tällä hetkellä taidat juoksennella ovelta ovelle.

en voi sanoa aikaa tai rajata sitä mitenkään, mutta näen sinulle isoja kirjapinoja, lapsia ympärillesi, kivisen uunin kodissasi. tuosta uunista on paljon iloa, eikä vain lämmityssyistä.
      niihin kirjoihin liittyy jokin koulu tai opisto, sinä ostat niitä itsellesi tarkasti tutkien.

ja sitten toisessa kuvassa sinä harrastat urheilua nurmikolla.... et pidä kai siitä, että mainitsin sen.....

• krsitiina37

Hei siis tarkoittaako se että olen laivassa töissä vai ihan vaan lomalla. Kiitos sinulle vastauksesta.

• Keskiyö / tuntijasi

Hei
      voisit olla töissäkin laivassa, sillä kotonasi on tuo mahtava kiviuuni.
      mutta kuten sanottua, en voi sanoa aikaa.

näen sinua kyllä lomamatkoillakin, varsinkin tuon nurmikentän luona pomppimassa. kysymyksessä on golf. mies opettaa sinua ja sinä ähkäilet....

tuosta päätellen sinulla on hyvä elintaso ja hyviä ihmisiä ympärilläsi, myös lapsia.

• kristiina37

Kiitos sinulle vastauksisata minulla on kaksi lasta:) mukavaa syksyn alkua sinulle.

• Kristiina37

Hei menen ensiviikolla työhaastatteluun miten näet se menevän ja tulenko saamaan paikan kiitos sinulle.

• Hei
      ainakin pääset jatkoon, sen näen tästä paperikasasta. he ovat kiinnostuneita, mutta tämä haastattelija ei päätä yksin asiasta.

laita paperit muuallekin, kun kokeilet viiteen paikkaan niin yksi tärppää varmasti.
      näen suuren vitosen, tulkitsen sen tuolla tavalla. yleensä en näe mitään lukuja.
      vai voisiko se olla 5km kotoasi? tuohon lukuun liittyy se työpaikkasi.
      tai talonumero. onnea kuitenkin matkaan, en tosiaankaan näe sinua työttömänä.

t: Keskiyö

• Kristiina37

Kiitoksia sinulle hyvästä vastaukseta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      120
      1767
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1588
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      48
      1099
    4. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      43
      984
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      29
      929
    6. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      50
      856
    7. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      44
      822
    8. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      780
    9. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      778
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      37
      760
    Aihe