Hei! Olen haaveillut jo jonkin aikaa omasta pikku whippetistä ja vielä on muutama asia joista pitäisi saada vähän tietoa esim...
1. Mitä kaikkia vaatteita vipukalle pitäisi kylmällä olla?
2. Onko whippet herkästi haukkuva luonne? Vai riippuuko se vain yksilöstä?
3. Onko kellään kokemuksia maastojuoksuista? Jos on haluasin tietää mitä kaikke pitää tehdä ennenkuin sellaiseen saa osallistua ja muita maastojuoksuun liittyviä asioita.
Whippeteistä....
2
207
Vastaukset
- brindlewhip
Mä jankkaan tätä samaa, mutta mene katsomaan www.tuulenkoirat.net. Vaikka siitä kirjoitellaan kaikenlaista, olen itse ainakin löytänyt sieltä aivan parasta yksityiskohtaista tietoa jokaiseen kysymykseen. Mutta;
1. Hyvä toppamantteli whippet- malliin tehtynä, kenties kokopuku, jotkut käyttää tossuja
2. Ei ole. Tietekin on yksilöstä kiinni, mut ei vartioi, joten ovat suht hiljaisia
3. Käy katsomassa esim. Luhtilaukkaajien sivut!
Onnea whippetin hankintaan!! Mutta.. Ota rodusta ja kasvattajasta mahdollisimman paljon tietoa ennekuin teet valinnan. Mun koiran kanssa ei esim. maastoon mennä juoksemaan. - Whiiiiippet
Ok, kiitos avusta. Täytyykin mennä tsekkaamaan nuo sivut:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1446058
- 1673248
Mikä on vaikeinta siinä, että menetti yhteyden kaivattuun, jota vielä ajattelee?
Mikä jäi kaihertamaan? Jos jokin olisi voinut mennä toisin, mitä se olisi ollut? Mitä olisit toivonut vielä ehtiväsi san4363167- 262414
Persut rahoittavat velkarahalla rikkaiden ökyelämää
Minkä vuoksi persut eivät leikkaa rikkailta, joilla on maksukykyä? Tuskinpa tuo persujen käytös saa Suomen kansalta hyv572264Ikuiset kaipaajat
Miksette vaan mene sen kaipauksen kohteen luokse ja puhu sille suoraan? Mitä järkeä on kaipailla jotain puolituttua vuo762113Riikka ottaa miljardi euroa EU:n yhteisvelkaa Suomelle
Niin kääntyi irvipersun takki taas, vaikka vaalilupauksissa oli ettei yhteisvelkaa Suomi enää koskaan ota. No nyt otti m161969- 791613
Veronmaksajat kustantavat yrittäjien eläkkeitä jo yli 500 miljoonalla
Suomalaista yrittäjää ei kommunistista erota. Aktiivisen "yrittämisen" maksattaa yritystukina yhteiskunnalla, ja vieläpä141224Kun ei numeroa
niin en edes voi viestittää, et suunnitelmiin tuli muutos. Ikävä on, ja kasvaa vaan🤍151222