Hei!
Osaisitteko neuvoa hyviä nettisivuja/muita tapoja löytää sekarotuinen koiranpentu?Etsimme perheeseemme karvaista kaveria lenkkeilyyn,mahdollisesti kevyeeseen harrastetoimintaan ja koko perheen iloksi kotikoiraksi,meille sopivan pennun löytäminen on kuitenkin osoittautunut vaikeaksi ja nyt kaipailisinkin hyviä vinkkejä.Keltainen pörssi ym tuntuvat olevan täynnä kaiken maailman huuhaata ja jo pari pentua joista olemme olleet kiinnostuneita fiksujen ilmoitusten ja yhteydenottojen perusteella ovatkin yllättäen sijainneet virossa/venäjällä ja vaikuttaneet todella hämäriltä:(
Mistä löytyisi sekarotuinen pentu
3
218
Vastaukset 3
- puppiainen
Miten olis Lemmikkipalstat ja sieltä APULA. Paljon ilmoituksia pentueista.
Minkä kokoista koiraa isoa/ pientä etsit?
Ja miksei rekisteröityä rotukoiraa?
Jos vaikka innostus iskee johonkin harrasteeseen tosissaan. - NaNNaH.
Kiitos,siellä oli paljon hyviä ilmoituksia! Etsimme pieni-keskikokoista koiraa.Kyllähän rotukoirakin käy,perheessämme vain on aina ollut sekarotuisia koiria ja ovat hurmaavan persoonallisia niin luonteeltaan kuin näöltään-emme myöskään toistaiseksi ole löytäneet juuri oikealta tuntuvaa rotua.
- jaajjaj tuossa pari
juu apulasta löytyy ja koirat24. ja nyt en muista muuta itse löysimme meidän seropin tuolta koirat24.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1761540
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.99748En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58725Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset203588- 48546
- 126536
- 37526
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50518Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15500- 25483