Pelastetaan maailma

Maailma pelastuu

Mitä jos kiellettäisiin vähitellen jääkiekko? Se ei kelvanne sivistysvaltion asukkaiden harrasteensi. Kyseisen lajin piirissä on viime aikoina esiintynyt rasismia. Ainakin rakkaita naapureitamme ruotsalaisia on nimitelty loukkaavasti. Eikö se ole kiihottamista kansanryhmää vastaan?

Monet lätkän harrastajat ovat väkivaltaista porukkaa. "Tapa se" -huuto ei ole ollenkaan harvinainen junnujen harjoituksissa. Ja otteluissa tuore veri värjää usein valkoisen jään.

Kaiken huippuna voitonjuhlissa on tapana ryypätä ja rellestää jopa lasten läsnäollessa. Siinäpä jalo nuoriso oppii tapoja. Maailman tulevaisuus on siis oivallisissa käsissä. Itse asiassa alkoholin voisi kieltää samalla kuin jääkiekko. Sehän tappaa vuodessa yhtä monta ihmistä kuin talvisota.

Ainiin. Mainittu harrastus on valtiovallan erityisessä suojeluksessa. Jopa presidentti tykkää hengailla mukana lavalla pelaajien joukossa, kun juhlitaan suurta voittoa.

5

66

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ei penkkiurheilija

Jääkiekko on kyllä vastenmielinen ja väkivaltainen peli, hyvin joutaisi sen kieltää.
      Potku- ja pesäpallo olisi urheilukansalle ihan riittävät seurattavat.

• Noniin, kerrankin joku haukkuu jääkiekon pystyyn! Loistavaa, jääkiekkohan on ihan helkkarin tylsä laji ja kaikenlisäksi pitää sitten siinä tapellakin joka käänteessä. On se hienoa viedä poika sinne halliin, kannattajat huutavat ties mitä törkeyksiä ja sitten vielä extrana jäällä tapellaan, hyvin oppii käytöstapoja...

P.S Kas kun ei raveja ole mollattu eläinrääkkäyksestä

• Joutas hyvin kieltää jääkiekon...

PS. Kas kun ei raveja vielä ole mollattu eläinrääkkäyksestä * piti sanomani

• kieltoja tarvitaan

No onhan kaikki muukin urheilu yhtä turhaa kuin ampumaurheilu...
      Ja moni muukin asia on turhaa...
      Vaikka kiinalaiset väittävät kaiken muun kuin puutarhan hoidon olevan turhaa, niin ovat siihenkin lisänneet että ei sekään ole välttämätöntä...
      Ja Lasse Mårtensån sanoo muun kuin purjehduksen olevan turhaa, niin ainakin itse olen purjehtimatta pystynyt elämään...

Kielletään siis ihan kaikki!!

• -

Aivan. Ei tarvitse kuin muistaa syödä silloin tällöin. Tosin täällä pohjolassa pitää olla talvisin jotain päällepantavaakin, jos meinaa elää.

Kun kaikki on tavallaan ihan turhaa, voi silloin tällöin käydä ampumassa. Mitä väliä, vaikka joku moralisoi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!

Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.
      Tunteet
      95
      8816
    2. Kivoimmat asiat elämässäsi?

Ihastuminen? Rakastuminen? Voittaminen? Joku muu?
      Sinkut
      174
      3822
    3. Miksi sinua kiinnostaa mitä täällä lukee?

Käyt täällä ja tiedän sen.
      Ikävä
      53
      3319
    4. Missä Sanna nyt suvaitsevaisuus?

Tekijä on nyt kuitenkin jotain muuta kuin suomalainen niin eikös nyt pitäisi suvaita kulttuuri eroja ja rakastaa tekijä
      Maailman menoa
      258
      2631
    5. Mistä tiedät, että hän on kiinnostunut?

Kiinnostunut sinusta.
      Ikävä
      49
      2237
    6. Et edes ole vanha ja läski

Kunhan halusin loukata.
      Ikävä
      42
      2055
    7. Mieleenpainuvin hetki kaivattusi kanssa.

Mieleenpainuvin hetki kaivattusi kanssa. Millainen se oli?
      Ikävä
      30
      2044
    8. Etkö usko teidän

Koskaan päätyvän yhteen?
      Ikävä
      48
      1932
    9. Tykkään niin paljon

Ja olen tosi surkeana kun mokasin kerta toisensa jälkeen. 😢
      Ikävä
      19
      1803
    10. Voisiko näistä

Painaa kirjan. Montakohan sataa sivua tulisi 🤭 ja mikä sen nimi olisi?
      Ikävä
      60
      1788
    Aihe