Hola hola kaikille!
Täällä yksi huonoon kämppätilanteeseen havahtunut! Olen parikymppinen nauravainen ja sydämellinen tyttö aurinko aivojen tilalla- ilman asuntoa! Määräaikainen soppari loppuu heinäkuun lopussa ja tulevasta kodista ei ole tietoa! Oon kiinnostunut taiteista, kokkailuista, musasta, elämästä ja kaikesta mitä siihen liittyy :----) Juon paljon teetä ja tykkään sympatisoida. Rakastan kimppakämppäilyä, joskus innostun jopa tiskailemaan ;) Olen siis lähdössä opiskelemaan yleisopintoja Snelmannin korkeakouluun Itä-Helsinkiin, joten Itä olisi hyvä paikka, stadin keskusta, mutta kauemmatkin alueet käy, kunhan on joku muukin poispääsy himasta kuin apostolin kyyti.. eli hyvät kulkuyhteydet! Jos joku kämppistä vailla tai soluasuntoon tarvitaan yksi asuja lisää, ottakaa yhteyttä!
Parhaiten saa yhteyttä puhelimitse, 0466260348 tai s-postitse [email protected]
Kukaan kämppistä vailla?(:
Stiksi
1
239
Vastaukset
- pilailu
nimimerkistä päätellen ja tekstistäkin - kirjotuksesi on pila
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka832475- 671435
Kyläkauppias ajoi kännissä töistä kotiin
Ei edes kallis auto estä humalassa ajamista, vaikka luulisi alkolukko olevan sellaisessa jo vakiovarusteena. https://ww811311EU komissio - EU-elpymisrahoja voidaan käyttää TILAPÄISESTI väärin!
Espanja ohjasi miljardeja euroja – Nyt EU-komissio teki yllättävän paljastuksen Skandaaliksi noussut Espanjan EU-rahoje111192- 79905
Kiitos upeasta palvelusta kukkamyyjä
Kiitos sinulle upea kaunis kukkamyyjä Kuhmon torilla 🌹 Upea iloinen asenteesi ja kaunis hymysi pelasti päiväni ❤️ Jäi19890- 54763
Ratikka Turkuun
Ei hyvä. Ja syy on siinä , kukaan ei osaa suunnitella oikeaa reittiä. Pitää huomioide, kiskoja sijaintia ei voi muutta100749Miehet trikoissaan
On se kauhian näkköistä, kun miehet tiukossa trikkoissa juoksentelloo ja mulukku paestaa trikkoijjen läpi. Kahtokkee pe30743- 30696