peace and love, anyone?

rajatilapersoona

Eikö ole kerrassaan typerää, että jengi nyhjää omissa betonilaatikoissaan ja itkee yksinäisyyttään? Asiaan on tultava muutos.

Olen tälläinen pikkuinen lapsinainen. Tykkään junamatkoista, puistoista, rautatieasemista, viinistä, onnettomista lopuista, kahviloista, lähiöbaareista, runoista, musiikista, kesäöistä rannalla ja letkeistä ihmisistä.
Nyrpeää nokkaa näytän tiukkapipoisuudelle, normeille, ulkokultaisuudelle, oravanpyörälle ja liian suurille odotuksille. Mulle elämässä tärkeää on näkeä, kokea, nauttia, nauraa, itkeä ja tuntea.

Kuitenkin huolimatta siitä miten helvetin hyvä tyyppi olen, mulle on tässä vuosien varrella käynyt niin, että omien rakkaiden ystävien kanssa suhteet ovat vähän väljähtyneet; oma elämäni on kuitenkin ollut ylösalasylösalas-aaltoa, ja ystävieni sitten tasaisempaa. Ne taitaa vähän pelätä mua. Olen siis aika keskeneräinen, beware. Ailahtelen, sekoilen, kadotan, katoan, tulen riippuvaiseksi, kyllästyn. Mut kykenen joskus jopa ystävyyden ja rakkauden tekoihin ja lojaaliuteen.

Oliskohan jossakin ihmisolentoja joiden kanssa voin tutustua, jutella, ehkäpä käydä vaikka baareissa, konserteissa, puistossa pussikaljalla, kahvilla, kasvatella tomaatteja, syöttää puluja tai liftata Lappiin? Maili- tahi kirjekaveruuskin sopii. Kunhan olet ihminen. :)

[email protected]

Peace & love, mates :)

3

152

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • samaistuin

harmi ku vaikutat tosi siistiltä persoonalta ja itekin löysin tosta tekstistä jotain tuttua itteeni liittyen.. mut taidan olla liian nuori.

• aloittaja (rajatila)

pyh, ei sillä niin väliä minkä ikäinen tai muotoinen tai kokoinen taii whatsoever on :) jos synkkaa muuten, meinaan.

• tytsy...

Mistäs päin muuten mahdat olla?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sä et pääse yli, mä en pääse yli

Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V
      Ikävä
      128
      1478
    2. Hirvittävä onnettomuus.

Voimia ja lohdutusta suuressa surussanne🙏🙏.
      Rovaniemi
      37
      1401
    3. Missä väleissä ollaan

Jatkossa? Vai ollaanko missään? Koetko ikäväksi näkemisen)
      Ikävä
      67
      1215
    4. Hei sinä nainen

Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa
      Ikävä
      54
      1139
    5. Riittääkö vielä

Pelkät kuvat? 😉
      Ikävä
      69
      994
    6. Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?

Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi
      Maailman menoa
      254
      944
    7. Kelan perkeleellinen käytäntö

Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei
      Maailman menoa
      193
      934
    8. Mitä toivot

Välienne olevan?
      Ikävä
      73
      911
    9. Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."

Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää
      Suomalaiset julkkikset
      15
      823
    10. Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta

Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps
      Maailman menoa
      106
      818
    Aihe