Etsimme neljän asunnon rivitaloomme (kun tuli uudet määräykset) roskakatosta, mutta kaikkialta tarjottiin tee-se-itse-paketteja, eikä yhtiömme ikäjakauman vuoksi kukaan oikein kykene mihinkään talkoisiin eikä ole oikein halujakaan. Naapuritaloyhtiömme oli ostanut täysin valmiina tukevan, talonsa väriseksi valmiiksi maalatun roskakatoksen, joten kävin valmistajan sivuilla ja tilasin meille samanlaisen. Saamme sen ensi viikolla ja valmistaja tuo sen pihalle, nostaa paikalleen kohtuuhinnalla. Vaikka pari sataa tästä enemmän maksoimmekin, ei se tee asuntoa kohti mitään. Jos teillä on samanlaista tarvetta, suosittelen pekkatuote.fi
Hyvä vihje roskakatoksesta:
4
450
Vastaukset
- p_laitinen
Olen perustamassa Lahteen yritystä, mikä tarjoaa pienille taloyhtiöille taloushallintopalveluja. Atk-ohjelmani (Domus) mahdollistaa täysin sähköisen palvelun, mutta perinteinen paperinen palvelu on myös mahdollista.
Olisiko teillä tarve kilpailluttaa taloushallintopalvelujanne? Ottakaa yhteyttä ja keskustellaan lisää.
[email protected] - hiton mainokset
Mikä hiton mainosketju taas on.
Tekis mieli logata sisään ja ilmoittaa molemmaat firmat asiattomasta viestistä.
Ehdotan, että kukaan ei pyydä tarjousta ainakaan näiltä mainospellejen firmoilta ! - ValittajaLKV
Välittäjä_LKV
30.7.2011 17:21
0
Sulje
Nythän Aulis Salonen-Wickström on jonkin aikaa hiljaa tällä palstalla. Aika kuluu rattoisasti kirjoittamieni viestien massapostituksiin muihin foorumeihin..Olet aivan oikeassa, Kunhan vaan jatkat saman iloviestin jakamista, Arvoisa Aulis Salonen-Wickström.
P.S. Toinen vaihtoehto olisi ammattiavun hakeminen, mutta olet ilmeisesti omasta mielestäsi "terve"???
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen rakkaus sinua kohtaan ei kuole koskaan
Ihastunut olen moniin vuosien varrella mutta vain sinä jäit sydämeen enkä vaan osaa unohtaa. Olit silloin parasta elämäs491324- 1601135
- 611017
Jättimäärä alokkaita keskeyttää asepalveluksen melkein heti "En pystynyt olemaan siellä enää"
Jättimäärä alokkaita keskeyttää asepalveluksen melkein heti – "En pystynyt olemaan siellä enää" Ennen sotaväki oli198851- 8822
- 11779
Unelmoin päivästä, jolloin voimme olla yhdessä.
Niin pieni kuin sydän onkin, sä oot siellä ja ne mun isot tunteet sua kohtaan ❤️Sydämeni sykähtää joka kerta kun sut nää27776Ollaanko me tyhmiä mies?
Miten ihmeessä me onnistuttiin saamaan tästä näin pitkällinen ja masokistinen kuvio. Miten? Jos toisesta tykkää, näinhä51771- 346748
Martina Aitolehti poseeraa Ibizalla
Ihanaa! Ibiza on ihan paras paikka lomailla hengaillen, viinistä ja iltamenoista nauttien. Säpinää riittää. Aitolehti79708