Gaga käytti törkeästi Christina Aguileran nimeä myydäkseen omaa debyyttilevyään, eli hän menestyi alussa Christinan siivellä.
Ja nyt Gaga näyttää ihan Christinalta.
http://www.mtv3.fi/viihde/uutiset/musiikki.shtml/1366694/lady-gagan-tyylimuutos-kuin-christina-aguilera
Lady Gaga siipeilee
10
130
Vastaukset
- Minttusieni
eikä näytä :D trollol
- bellali
Sinuna olisin kiinnittänyt enemmänkin huomiota siihen, että Gaga käytti Christinan nimeä omaa levyä myydäkseen.
Kukaan itseään kunnioittava artisti ei tee niin. Hän kopioi kaikkea muutakin Christinalta, kuten muotia ja puheita ja kuulemma laulutyyliäkin. - annimaisa
Minä olen taas erimieltä. Christina myy musiikkiaan pitkälti seksillä, mutta gaga myy taas nerokkaalla uudella tavalla.
On naurettavaa väittää että gaga olisi myynyt musiikkiaan Christinan avulla sillä Christina ja monet muut artistit ovat alkaneet kopioida gagaa heti sen jälkeen kun hänestä tuli kuuluisa;
"Vuoden 2008 loppupuolella Christina Aguileran ja Lady Gagan välillä nähtiin yhtäläisyyksiä tyylissä, hiuksissa ja meikeissä. Aguilera puolustautui olevansa täysin tietämätön Gagan suhteen, eikä ollut varma onko tämä mies vai nainen. Tästä lähti liikkeelle huhu Gagan epäselvästä sukupuolesta. Jälkeenpäin Gaga antoi lehdistötiedotteen, jossa hän kertoi hyväksyvänsä Aguileran samankaltaisuuden, koska mediamylläkkä oli hyödyllinen julkisuuden kannalta. Gaga sanoi: "Hän on aika suuri tähti, ja minun pitäisi lähettää hänelle kukkia, koska monet ihmiset eivät tienneet kuka olen, ennen kuin koko juttu tapahtui. Se todella pisti minut maailmankartalle." Kuitenkin Gaga tunnusti myöhemmin, ettei hän halua tulevansa muistetuksi vain "Christina Aguilera -skandaalista" ja lausunnostaan "Kukaan ei voi kopioida minua, koska minua ei voi kopioida" (teksti wikipediasta)
Lady gaga on myös tehnyt paljon töitä kuuluisuutensa eteen jo nuoresta pitäen ja on hyvin lahjakas laulajana ja kappaleiden kirjoittajana.
Hän on myös yksi maailman vaikutusvaltaisimmista naisista ja laulaa keikoillaan oikeasti eikä nauhalta, joten mielestäni tätä naista tulisi kunnioittaa eikä haukkua "siipeilijäksi" sillä sitä hän ei todellakaan ole!- HemmoP
Siipeilijänähän LG lähti liikkeelle ja Christina Aguileran kustannuksella. Taustapiirit mm. Perez Hilton ja Akon pistivät liikkeelle Aguilera-Gaga vertauksia ym. paskaa, kuten Aguileran kopioväitteet hyvin tietäen ettei niissä ole mitään perää. Varpusaivoiset teinithän uskoo mitä lukee, vaikka kyseessä olisi kuinka hatarapohjaista tietoa.
LG on sensaatiohakuisuuden huipentuma. Kuten huomasi itsekin - musiikilliset lahjat eivät riittäneet pinnalle pääsemiseen.
Aguilera on parempi biisien tekijä ja omassa kastissaan laulajana. - bellali
Annimaisa: Et taida nyt ymmärtää että tarkoitan tuota siipeilyä ihan kirjaimellisesti. Siis nettibannereita jotka mainostivat Gagan debyyttilevyä lauseella "Christina Aguilera copied Lady Gaga. Buy her album!" . Se on siipeilyä ja uskomattoman törkeää ja suoraan sanoen kertoo kyllä myös albumin laadusta.
Miksi Christina ei ansaitsisi kunniaa omasta urastaan ilman että hänen yritetään väittää kopioivan Gagaa? Ne väitteet päästi liikkeelle joku julkkisbloggari jolla on jotain Christinaa vastaan ja media toisti sitä siksi että halusi myydä Gagaa. Christinalla ei ollut mitään tekemistä Gagan kanssa, paitsi platinablondi tukka ja jos perehtyisit vähän Christinaan niin tietäisit että hän on tehnyt kaikki hiusvärit ja erikoiset tukkatyylit jo silloin kun Lady Gaga kerjäsi vanhemmiltaan viikkorahaa. LG on kuitenkin vasta 25(?)-vuotias ja Christina on aloittanut uransa jo vuonna 1998.
Monet artistit eivät ole alkaneet kopioida Lady Gagaa, eivätkä ole koskaan kopioineetkaan häntä. Lady Gaga on se joka tuli julkisuuteen vasta muutama vuosi sitten ja ennen sitä kaikki muut ovat jo tehneet kaiken sen mitä Gaga väittää keksineensä.
Tässä pientä listaa keiltä Lady Gaga on ottanut muotijuttuja: David Bowie, Grace Jones, Marilyn Manson, Christina Aguilera (mustat nahkachapsit, kuvasarjat, EMA:n juonto, Fighter-video, oudot hiukset jne), Madonna, Kerli, Kylie Minogue, Róisín Murphy, Kelis, Gwen Stefani, Britney ja jos oikein venytetään, niin Shakira myös. Ihan viime aikoina se puoliksi musta puoliksi valkoinen tukka on kopioitu Porcelain Black -nimiseltä uudelta artistilta. Hän on pitänyt sitä tukkaa jo kauemmin.
http://www.zootpatrol.com/index.php/2011/02/lady-gaga-copies-everyone/
Jos puhutaan musiikista, ja musiikillahan artistin pitäisi itseään myydä, niin Lady Gagan plagiointeja on niin paljon että se saa jo surkuhupaisat mittasuhteet, onhan hän julkaissut vasta kaksi albumia. Kaikki biisit mitä minä kuulen, kuulostavat ihan identtiseltä toisen biisin kanssa. Yleinen saundi Gagan biiseissä muutenkin on niin kierrätetty että jopa minä, joka yleensä olen äärimmäisen hidas näiden samankaltaisuuksien kanssa, ymmärrän että LG plagioi.
Electric Chapelin kitarariffi on identtinen De Heideroosjesin biisin kanssa, kuunnelkaa itse
http://www.youtube.com/watch?v=-V1WOcAIx_Q&feature=related
Born This Wayn melodia on varastettu Madonnan Express Yourselfistä ja muutamasta muusta 80-luvun biisistä. Jopa biisin sanat on otettu suoraan Valentino-nimiseltä artistilta, joka teki kappaleen nimeltä "I Was Born this way" jo 70-luvulla.
http://www.youtube.com/watch?v=YoToep81XLg
http://www.theprophetblog.net/did-lady-gaga-plagiarize-born-this-way
Judas taas kopioi Loli Lux -nimisen artistin biisiä, näin artisti sanoo
http://www.youtube.com/watch?v=H-gMCEtSW-c
Lainaus: "Kukaan ei voi kopioida minua, koska minua ei voi kopioida" (teksti wikipediasta)"
Ja tuossa huomaa taas LG:n omahyväisen asenteen, mutta MINUA ei voi kopioida. No, ei niin, sillä sinä kopioit kaikkia muita. - rosa-m
Minun mielestäni sekä Gaga että Christina myyvät musiikkiaan hyvin pitkälle seksillä. Crhistinalla tosin on upea ääni ja Gagalla ei, siinä kohtaa he eroavat. Kummastakaan en oikein välitä mutta täytyy myöntää että todella samanlaisia ovat.
- HemmoP
HemmoP kirjoitti:
Siipeilijänähän LG lähti liikkeelle ja Christina Aguileran kustannuksella. Taustapiirit mm. Perez Hilton ja Akon pistivät liikkeelle Aguilera-Gaga vertauksia ym. paskaa, kuten Aguileran kopioväitteet hyvin tietäen ettei niissä ole mitään perää. Varpusaivoiset teinithän uskoo mitä lukee, vaikka kyseessä olisi kuinka hatarapohjaista tietoa.
LG on sensaatiohakuisuuden huipentuma. Kuten huomasi itsekin - musiikilliset lahjat eivät riittäneet pinnalle pääsemiseen.
Aguilera on parempi biisien tekijä ja omassa kastissaan laulajana.http://www.examiner.com/pop-music-in-chicago/the-conspiracy-behind-christina-aguilera-s-bionic-bomb
- jennyyyyy
vai että musikaaliset lahjat eivät riittäneet pinnalle pääsemiseen? :D voi luoja ootte älykkäit
- nbhdfs
http://sekamelska.com/stars/429-lady-gaga-kopioi-thti.html
lady kakalla ei ole mitään omaa..jopa nimestä on puolet varastettu ja 'viisautensa', joita keikoillaan latelee on pöllitty muiden artistien elämänkerroista. Bowie sekosi hahmojensa kanssa 70-luvun alussa. Nyt Lady Kakkakin on sitten seonnut hahmojensa kanssa..siis minkä hahmojen kysyn vaan. - bambi-
Törkeä eukko, koko Gaga.. turha sitä on puolustella.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3157329Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill662136- 1751817
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä151347- 1121277
Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie91221Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181691200RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j541136Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411071Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.2901009