Eli luultavasti nukkumatissa oli öttiksiä, kun aukesi taas lehdet kun laitoin myrkkyä kukkaan. tuli vaan mieleen että kun vieressä on muratti, niin pitäisikö se myrkyttää myös varulta??
Ötökät kukissa!??
4
418
Vastaukset
- matti
Nukkumattihan ruukaa sulkea lehdet aina yöksi ja valon tullessa aukaista ne aamulla eli se on normaali juttu.
Ötököitä nyt riittää aivan varmasti kukkakaupoista ostetuissa aina.- tarru
Kannattaa myrkyttää kaikki lähellä ja vähän kauempanakin olevat kasvit.Osa öttiäisistä lentää, osa hyppii toisiin kasveihin.Osa kulkee vaatteiden tai käsien mukana.
Toista käsittely kaksi, kolme kertaa ja seuraile vielä muutaman viikon ajan.Tarkasta myös juuret, ettei ole sielläkin tuholaisia.
Niin ja nukkumatithan käyvät illalla nukkumaan ja nostavat lehtensä suoraan ylös, mutta ei ne kyllä silloinkaan ihan rullalle mene. - pörri
että lehdet menee suppuun yöksi. mutta tämän kukan lehdet oli rullautunut aivan tupakan näköisisksi, eli ei mitenkään tavallista ja normaalia. Nyt lehdet ovat taas auennut "suoriksi ja kukka menee illalla nukkumaan normaalisti. näin...
- Anonyymi
Älä jätä lähimmäisesi tietoja väärin tarkoitin
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi812070En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k211905- 321517
- 351499
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2121438Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt361329- 271128
- 901076
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä20916Aivottomat
Illalla yritin nukkua vuokratalossa. Klo 22.30 - 24.00 välillä 5 autoa ajoi rapun eteen, nuoria kuskaten. Eikö tule mie23857