Eli luultavasti nukkumatissa oli öttiksiä, kun aukesi taas lehdet kun laitoin myrkkyä kukkaan. tuli vaan mieleen että kun vieressä on muratti, niin pitäisikö se myrkyttää myös varulta??
Vastaukset 4
- matti
Nukkumattihan ruukaa sulkea lehdet aina yöksi ja valon tullessa aukaista ne aamulla eli se on normaali juttu.
Ötököitä nyt riittää aivan varmasti kukkakaupoista ostetuissa aina.- tarru
Kannattaa myrkyttää kaikki lähellä ja vähän kauempanakin olevat kasvit.Osa öttiäisistä lentää, osa hyppii toisiin kasveihin.Osa kulkee vaatteiden tai käsien mukana.
Toista käsittely kaksi, kolme kertaa ja seuraile vielä muutaman viikon ajan.Tarkasta myös juuret, ettei ole sielläkin tuholaisia.
Niin ja nukkumatithan käyvät illalla nukkumaan ja nostavat lehtensä suoraan ylös, mutta ei ne kyllä silloinkaan ihan rullalle mene. - pörri
että lehdet menee suppuun yöksi. mutta tämän kukan lehdet oli rullautunut aivan tupakan näköisisksi, eli ei mitenkään tavallista ja normaalia. Nyt lehdet ovat taas auennut "suoriksi ja kukka menee illalla nukkumaan normaalisti. näin...
- Anonyymi
Älä jätä lähimmäisesi tietoja väärin tarkoitin
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo1571480Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.1291170Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset216869- 65791
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus62710- 46675
- 52670
- 76576
- 52572
Martina avaa suhdettaan
IL 22.7: Martina avaa suhdettaan nuoreen Muhikseen. Nyt on jo vakavaa, on käyty syömässä Itä-Helsingissä. Onkohan muutt187568