Ajattelin hommata uuden netin, joten olisko tämä welho hyvä nettipelaamiseen?
Tavoittelisin ainakin hyvää pingiä, ja nopeaa sivujen lataamista.
Nykyään minulla on tämä (surkea) saunalahden mökkylä joka pätkii joka sekunti (olisiko syy se, että kotonani on kaksi mokkulaa?).
Olisiko tämä hyvä: DNA Welho Laajakaista M 40M? En vain ole varma toimisiko se täällä jyväskylän syrjäseudulla, joten mielipiteitä ja neuvoja, kiitos.
Welhon hankinta?
6
428
Vastaukset
- huserduser
Welho liittymät ovat saatavilla vain pk-seudulla
- huserduser
Anteeksi, näyttää siltä, että DNA:n uudistuksen jälkeen ei ole enää pelkästään DNA:n tai Welhon liittymiä vaan DNA Welhoja...
Nyt onkin sitten kaksi keskustelupalstaa (DNA, Welho), jotka käsittävät vain yhtä laajakaista lafkaa - sesiitäwelhosta
" En vain ole varma toimisiko se täällä jyväskylän syrjäseudulla,.."
Onni onnettomuudessa jos ei toimi.
Säästyt monelta harmilta.
Minulla on (vielä elokuun) Welhon 110mb liittymä.
Viimeisen 2vk nopeus on ollut 20-30mb.
Welho/dna asiakaspalvelun mielestä se on ihan normaalia:))) - klooni123
No mikä netti olisi hyvä tänne landille?
- S.E....la
Noh, ainakin Muuramessa Sonera on toiminut ihan ok.
- DNA+Welho=ongelmia
Jos voit ottaa jonkun muun kuin Welhon - ota ihmeessä. aivan pas... ei voi muuta sanoa. Pätkii ja nopeuslupaus on vain lupaus.
Viimeksi oli 12.8 ilta ja 14.8 aamu välin kokonaan poikki sekä viime sunnuntai iltapäivästä lähtien poikki - en aamulla viitsinyt kokeilla. Mitään tietoa katkoista ei saa, viimeksi sain vastauksen - no sillä alueella oli kuulemma jotain vikaa...muuta selitystä tai hyvitystä ei kuulunut.
Eli kierrä kaukaa jos et halua ongelmia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Helena Koivu menettänyt lapsensa. Onko Mikko Koivulla oma laki?
Voiko olla totta että äidiltä viedään lapset ja ei mitään syytä ole edes kerrottu äidille itselleen.?4235528Hannu Pikkarainen ehdottomaan vankeuteen
KKO tuomitsi 1 v 9 kk. Tämä ei ole Hannulle ilon päivä.1891918Pikkunaiselle terkkuja
Olet parasta koko maailmassa! Kaikkein ihmeellisin. Olisitpa täällä. 🧡 harmaasusi3671864- 1201084
Kuvataiteilija Johanna Oras lataa mielipiteensä Miina Äkkijyrkästä Farmilla: "Miinahan oli..."
Oho! Johanna Oras ottaa kantaa kollega-Äkkijyrkän Farmi-puuhiin. Farmi Suomi -realityssä koettiin v. 2024 todellinen yl51014- 27928
Olet vieläkin täällä
Tunnen energiasi. Tunnen että ajattelet minua. En aio koskaan enää ottaa sinuun yhteyttä. Voit ottaa minuun, jos itse h60825- 72801
Oishan se coolia
Kun sais maistaa sun huulia 😘 Mukavaa päivää Hei, just sulle miehelle, josta haaveilen ❤️55723- 37714