Hermot menee!
Minulla on jo kahdesti vaihtoon mennyt Rosenlewin jääkaappipakastin, malli RJP3531. Tässä kolmannessakin on sama vika: kun jäähdytysaine lorisee putkistossa (mikä on normaali ääni), alkaa myös todella rasittava nakutus (joka ei voi olla normaalia).
Huoltomies on käynyt kaksi kertaa, ei osaa tehdä mitään, laite siis vaihdettu myös kahdesti. Ja sama show vain jatkuu! Onko jollain kokemusta siitä, loppuuko tämä nakutus ajan myötä? Johtuu siis varmaan putkiston lämpölaajenemisesta, sen ymmärrän, mutta on helevetin ärsyttävä ääni. Vai onko pakko yrittää ostaa itse uusi kone (tämä siis vasta kolme kuukautta vanhan vuokra-asunnon kone, rakennuttaja tilannut nämä halpismallit).
Argh!
Nakuttava jääkaappipakastin, Rosenlew
Islas336777
2
932
Vastaukset
- 1
Laitteissa on aika paljon eroa. Laatu näkyy aika paljon näissä pikkuseikoissa eikä niinkään päällisin puolin katsoen. Laita vuokranantajan kone ullakolle ja osta tilalle oma?
- tuurista kiinni
Ehkä hiljenee, ehkä ei. Minulla RJP3350 nakutteli uutena kovasti, etenkin käyntijakson jälkeen, joten lämpölaajenemisesta siinä tosiaan on kyse. Mutta 1. vuoden jälkeen naksuttelu on loppunut lähes kokonaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Joskus mietin
miten pienestä se olisi ollut kiinni, että et koskaan olisi tullut käymään elämässäni. Jos jokin asia olisi mennyt toisi244586- 883714
Ryöstö hyrynsalmella!
Ketkä ryösti kultasepänliikkeen hyryllä!? 😮 https://yle.fi/a/74-20159313463075- 542657
- 512589
- 2032583
Sukuvikaako ?
Jälleen löytyi vastuulliseen liikennekäyttäytymiseen kasvatettu iisalmelainen nuori mies: Nuori mies kuollut liikenne322390- 1522318
- 311945
Avustettu itsemurha herättää vahvoja tunteita - Laillista Sveitsissä, ei Suomessa
Hilkka Niemi sairastaa harvinaista PLS-sairautta. Hilkan on elettävä loppuelämänsä parantumattoman sairauden kanssa, jok1071521