Huomenta! Milllainen baari on Ottopoika?Onko heavy metal/rock henkisiä naisia ja miehiä?Mikä baari ois paras missä tapaisi heavy metal naisia Kuopiossa?
Ottopoika baari
21
2255
Vastaukset
- ksidhaydjd
Karhunpesä.
- Busse123
Nimestä päätellen on tarkoitettu raskaan musiikin ystäville =) kokeile mennä sinne, katso minkälaista porukkaa pyörii siellä...veikkaisin että on Heavy Naisia siellä....elä tuon ylemmän kommentista välitä O_o
- Heavy metal M
Okey! Kiitti tiedoista :)
- Rovi Hekki
Heviä, just. Viimeksi kun siellä istuin, niin Olavi Virtaa, Jari Sillanpäätä ja Katri Helenaa
soittivat. Siinäpä olikin hevissä kestämistä kerrakseen. - Busse123
Rovi Hekki kirjoitti:
Heviä, just. Viimeksi kun siellä istuin, niin Olavi Virtaa, Jari Sillanpäätä ja Katri Helenaa
soittivat. Siinäpä olikin hevissä kestämistä kerrakseen.et ole käynyt siellä -_- ei kannata päteä jos ei ole koskaan käynyt
- Heavy metal M
Hö! Ois mukava löytää tyttöystävä jostain Heavy naisesta.Mutta ei täällä tapaa sellaisia;(.
- autoileva tangofani
No kun itse ajoin siitä ohi nii oli juuri sellanen 150 kg hyllyvää naispuolista elopainoa vyörymässä ovesta sisälle. Jos tartte jotain vielä raskaampaa, niin hommaa ainakin rautaheteka. Vesipatjaa siihen ei tartte jos tollasen mamman hommaat.
- Erekokko
Henkasta voisi myös löytää, ainakin sellaisina iltoina kun siellä ko. genren bändi on soittamassa :)
- Heavy Metal M
Pitää Henkkaan mennä sit,minä nimittäin haluan Heavy tyttöjä :)
- XXXL Very Heavy
Heavy tyttöjä löydät kyllä tänä päivänä mistä paikasta tahansa. Ylipaino on myös kuopiolaisten ongelma.
- Rouva R.
Kyllä Otarissa hevi- tyttöjä käy eikä kaikki nykymuodin mukaisesti kiloiltaan hevi ;)
Ja Otarissa tapaa myös rockabilly- porukkaa kun ei Kuopiossa enää rokuille ole paikkaa minne mennä.
Henkka tosiaan toinen mahdollinen, kun valikoi keikan sen mukaan. Otari on minusta hyvä mesta! Ja kyllä sieltä kaiken näköistä ja kokoista naista ja miestä löytyy... Henkkaa tosiaan kannattaa myös kokeilla, siellä varsinkin loppu yöstä on tupa täynnä ja porukkaa laidasta laitaan.
- Heavy Metal M
Pitää lähtee noissa kaikissa mestoissa käymään.Toivottavasti siellä on sit heavy/rock typyjä ne on parhaita :)
- markallakalijaa
Henry`s pub, Ottopoika ja Onni pub
- ketkutus
Vuorikadulle, entisen K-klubin paikalle (tuomiokirkon & soskun läheisyyteen)
on perustettu uusi baari oiskohan ollu nimeltään Savon Eksistense (tai jottain) ja siellä tuntuisi jonkun verran metalliväkeä pyörivän. Suosittelen myös näitä jo aiemmin mainittuja Otaria ja Henkkaa.
Mutta oikeaan paikkaan olet tullut, on nimittäin varsinainen hevarien luvattu kaupunki tämä Kuopio :D- ketkutus, tsih
eiku Savon Resistorihan sen uuden baarin nimi olikin, missähän promilleissa oon ollu kun edellisen kerran oon nimikylttiä lukenut...
- kohdeyleisö??
ketkutus, tsih kirjoitti:
eiku Savon Resistorihan sen uuden baarin nimi olikin, missähän promilleissa oon ollu kun edellisen kerran oon nimikylttiä lukenut...
Sulla ollu oikosulku kondensaattorissa. Nimestä kyllä luulis enemmän teknoväen paikaksi, on silleen elektroninen tuo nimi.
- Heavy Metal M
Jeps :)Heavy on parasta :D.Pitänee alkaa ronklata noita mahdollisia heavy mestoja yöelämässä:P
- TonyKakko69
Tällä hetkellä ovella operoiva kaksimetrinen miekkonen on ainakin valtava heavy/rock henkinen homoseksuaali.
- heke laulattaa
Ottopojassa saa laulaa ,vääränvitosen isä toi kotia...
- Anonyymi
Mikä on Kuopion paras baari?
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht1452720Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3621995- 401717
Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii331614Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua281360Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em941203- 541163
Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul327937Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles110928Annan meille mahdollisuuden
Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil53772