Cannonball MC

Ulvilassa????

Murha.Infossa lukee: CMC laajeni Ulvilaan.
Talli löytyy vanhaa Gasteriaa vastapäätä. Pitääkö paikkansa? No, onneksi ei Poriin.

156

15293

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pjobdovn

      Näyttäs olevan kyltti katolla

      • Dick Balls

        Päiväkotikyltti vai?


    • e

      kyllä pitää kutinsa

    • BannonCall

      Ei niistä tavalliselle kansaliselle mitään haittaa luulis olevan. Eri asia jos menee aukomaan päätään...Eli ulvilalaiset voivat olla ihan rauhassa.

      • Alma Kassi

        Kyl se haittaa,minu otettii väkisi niis tilois ainaki viis kertaa.


      • pavjpon
        Alma Kassi kirjoitti:

        Kyl se haittaa,minu otettii väkisi niis tilois ainaki viis kertaa.

        Kaikki viisi yhdellä vierailulla, vai menitkö montakin kertaa uudelleen kylään???


      • Alma Kassi
        pavjpon kirjoitti:

        Kaikki viisi yhdellä vierailulla, vai menitkö montakin kertaa uudelleen kylään???

        Ne oli semmoset gangbangit.


      • veneenalta
        Alma Kassi kirjoitti:

        Ne oli semmoset gangbangit.

        sulla on hyvä melikuvitus oot varmaan unelmoinut moisesta tai nähnyt unta


      • Jjkoklklk

        Tarkoittaako se 1%- merkki liiveissä, että 1% ei ole lukihäiriöisiä?


      • PikkuJuhaHehehe

        Se tarkoittaa että 1% on suorittanut peruskoulun jälkeen toisen asteen tutkinnon


      • Anonyymi
        PikkuJuhaHehehe kirjoitti:

        Se tarkoittaa että 1% on suorittanut peruskoulun jälkeen toisen asteen tutkinnon

        1%näistä ei ole koulu kiusattuja


    • live to ride

      kyllä se cmc tällekkin seudulle on rantautunut. Ihan asiallista porukkaa tuntuisi olevan. Pyörät joka ukolla ja taitaa suurin osa käydä jopa töissä. eiköhän toivoteta tervetulleiks ja anneta olla heidän ihan omissa oloissaan.

      • friitalanmies

        Asiallisia fiksuja tyyppejä, vain en paremmin tunne ei varmaan täydy pelätä.


    • fak juu

      Jep, erittäin asiallista porukkaa. Kattokaa vaikka googlesta väkivaltaisia naistenhakkaajia. Hienoja miehiä-

    • 13+12

      Eiköhän ainakin Porin ja Ulvilan naiset toivota heidät "avosylin" tervetulleiksi.Tällähän monien naisten suosiossa on muutenkin tämä "kuulapää" tukkamalli.

    • Enkeli Helvetistä

      Mites tää vaikuttaa Panthersiin kun ovat hattujen juoksupoikia? Ja hatut ja kuulat ei vissiin ole ylimpiä ystäviä keskenään...

      • tiedän :)

        Sulla hiukan vanhaa tietoa! Hatut ja kuulat ovat hyvissä väleissä tänä päivänä.Ja pantterit tais muutenkin olla pelkkä tähdenlento.


      • todellinen support

        Ai jaa puhutko maukujista? Eiköhän niiden olis parempi pysyä vaan kotieläimenä mammojen rapsuteltavina ja lyödä laudat tallin oveen!


    • Mr. Miinanpolkija

      Cannon fodder MC

      :)

    • Enkeli helvetistä

      "Sulla hiukan vanhaa tietoa! "
      No joo, näköjään taisi olla lähinnä vanhaa oletusta, ei niinkään kovaa faktaa. Tuli vaan mieleen kun kuulat pyörii Enkeleidenkin kanssa mut eiköhän nuo kaikki ole jo tehnyt aselevon ainakin toistaiseksi. Kiitoksia kun korjasit!:-)

    • hmmm...

      no jaa-a.... ja kerhotila löytyi sopivasti syksyllä avattavaa yökerhoa vastapäätä....

    • MC-klubi

      Mielenkiintoista tulee olemaan, joku tuossa aiemmin mainitsi Panttereiden olevan tähdenlento, nyt kerhojen välillä on n. 200 m välimatkaa.
      Itse tosin uskon, ettei täällä pikkuruisessa Suomessa niinkän välejä selvitellä, elävät sulassa sovussa, jakavat samat naiset, lainaavat toisiltaan rahaa ja rakastavat toisiaan :D.

      Tosin ihmetyttää Satakunnan MC - kerhojen moninaisuus, kerhoja on joka lähtöön, mutta pääasiallisesti kaikki ajavat kuitenkin omaa etuaan, toisistaan välittämättä, siksi hieman mietityttää kerholaisten oletetut aseet, mihen hittoon ne niitä tarvitsevat, kun eivät kuitenkaan pysty tai uskalla niitä käyttää.

    • pamperas mc

      Ei ehkä mitkään pantterinpennut yuskalla/pysty käyttämään (eivätkä varmaan edes omista ilmapistoolia järeämpää rautaa) mut kuulat onkin jo toinen juttu. Siinä joku ulvilalainen tossumopolla ajava työtön kaljamahaläski pysyy kiltisti hiljaa ja tekee mitä isommat käskevät.

      • jipjip55557776788

        Taisi vain panttereiden liittyminen hattuihin nopeutua. ;)


      • rr.

        "kuulat onkin jo toinen juttu".. nahkafagottejako tarkoitat?? haahaa


    • CannonFodder

      Todennäköisesti Hatut käyttää panttereita tykin ruokana....Eli teettää tyhmillä ulvilalaisilla kaikki paskahommat. Niin minä ainakin tekisin. Veikkaan tosin et panttereille tulee pian äkkilähtö mikäli kerhot tosiaan sijaitsevat noin lähellä toisiaan.

      • ihmetteliä

        naurettavaa


    • Päiväperhoinen

      Naurettavaa, lapsellista lässytystä.
      Kuulat ja pantterit, kas kun ei ampparit ja leppikset. Isot karvaperseiset miehet
      jääneet päiväkotitasolle...vai? Että mä nauroin...:D

      • e

        :DDDD Veit sanat suustani!!! kyllä laittaa naurattamaan tällainen muka kovien miesten touhu :) Ja miksiköhän ihmiset kuvittelevat että naiset lankeevat tällaisten urpåjen edessä?!?!?!? Itse en koskisi pitkällä tikullakaan


      • wonwingasoline
        e kirjoitti:

        :DDDD Veit sanat suustani!!! kyllä laittaa naurattamaan tällainen muka kovien miesten touhu :) Ja miksiköhän ihmiset kuvittelevat että naiset lankeevat tällaisten urpåjen edessä?!?!?!? Itse en koskisi pitkällä tikullakaan

        Kyllä kovan näköisille kaljupäille naisia riittää, vaikka juuri sinulle ei nyt "maistuisikaan".


      • Tunge hameesees
        e kirjoitti:

        :DDDD Veit sanat suustani!!! kyllä laittaa naurattamaan tällainen muka kovien miesten touhu :) Ja miksiköhän ihmiset kuvittelevat että naiset lankeevat tällaisten urpåjen edessä?!?!?!? Itse en koskisi pitkällä tikullakaan

        niitä öljykannuja, ei sua kukaan normaalimies edes kaipaa.


    • kusenviskoja

      Taitaa kuulat lähtee kohta menee. Isot kissat on jo kusellansa merkannu ulvilan reviirikseen ja kaikki paikkakunnan nartut astunu. Takkuturkit ei hyväl tämmöst kattele et joku tulee kuseksii niide reviiril!!!

    • rumiakinkoperkeleet

      Taaperot ja Pallerot keskustelee :D

    • eikovinkomeita;D

      Naperot ja päivänsäteet ;D

    • j.s ulvila

      Miten pääsen kerhoon, saanko sieltä mopon ja nahkaliivin vai tarviiko itse ostaa??

    • voi herranlettas

      eiköhän se cmc oo pikkusen kauemmin niissä tiloissa ollu mitä se kyltti siinä katolla... mut no joo, joku näkee aina vaivaa jostakin.

    • CB-2011

      j.s.: Mene toki koputtamaan ovea ja kysy! Rehti suomalaismies tekee niin! Muutenkin hauska seurata tätä keskustelua. Kyllä näköjään Ulvilassakin tunnetaan Cannonball MC:n maine....Mutta kuten jo aiemmin sanoin, tavalliselle (ulvilalaiselle) taatelintallaajalle ei kerho mitään aiheuta. Eri asia sit on jos menee niitä ärsyttämään/ provokoimaan....

      • rr.

        ärsyttämään /provokoimaan.. haahaa.. provokoin ketä tahansa, eikä se ketä voi minulle yhtään mitään.


    • kuvottavaa

      Kisumirrit ja Pallerot näyttää heräilevän yllätävän aikasi näin lavvantai aamuna. :D
      Ihan siis naurettavaa touhua koko liiviporukka ja tää mistään mitään tietämätön paskanspekuloijat.
      Hei, porukka on kehitykseltään rinnastettavissa Antinkartanon asukkeihin, kuka kehitykseltään sitten milläkin tasolla. Paskaporukkaa. En aijo muuten jalallani astua tulevaan yökerhoon, kun naapurissa majailee tuollaisia kehareita.

      • tööööt!

        Ai on keharit paskaporukkaa... Sä varmaan oot sit ykkösluokan mallikansalainen.


      • Pöööööööööööp
        tööööt! kirjoitti:

        Ai on keharit paskaporukkaa... Sä varmaan oot sit ykkösluokan mallikansalainen.

        Ei keharit ole paskasakkia, vaan nämä liivihemmot.


    • make0939393

      Aivan sama.Eivät ole ikinä vaikuttanut elämääni enkä minä heidän.

    • InDiAn DaViDsOn

      Prosareita kaikki, uuno ja kumppanit :D

    • ohjus87

      Antaa ihmisten perustella klubejaan niin jeesuksen paljo ku vaan ehtivät! ihan saatanan sama vaikka kokoontuisivat etupihalla, kuhan vaa lasten nukkumaan menoaikaan eivät huutele liiaksi.
      mut ihan mielenkiintosta kuinka paljo tää aihepiiri herättää kiinnostusta ihmisissä. se että sedillä on nahkaliivi ja kovaääninen mopo ei mun käsittääkseni tee vielä jumalaa, vaan ihan normi ihmisiä ovat hekin, virheineen ja menneisyyksineen ja kaikkineen. vittuako sitä muut tuomitsemaan? enemmän mua ahistaa ovelle tunkevat jehovat ja muut.

    • juhanna....

      oi voi teitin kanssanne.....mietitäämpäs nyt kaikki oikein tarkkaan hetki.....se että sulla on "mopo",nahkaliivit ja kalju....kuulut NS."kerhoon"....teidän porukalla on NS. "kokoontumistilat" ja "kerhonne" nimi...no vaikka amppari...... (sattuu muute vit***i ko kerra pistää) taikka sitten otetaas toine esimerkki vaikka hmm...no urheiluu sekin.... ässät= joukkue eli hyvin valittu porukka taaskin ihmisiä, on pelipaidat (taaskin vaatteet kuten ne nahkaliivit), no muuttuva hiustrendi.....jäkistukka.... ja kulkupelinä ne luistimet......kokoonnutaan joukkueena.....liikutaan porukalla!!!! kröhöm.... eli samoja juttuja !!! MUTTA kun jäkispelaajat lähtevät esim yökerhoon tai pubiin....leijutaan että hei me pelataan ässissä,karhu ht:ssä yms........eksää meitä tunne... räitään lattioille, (nuuskaa heitellään minne sattuu pitkin kuppiloita...kuseksitaan lattioille ja kaupungilla no,vaikka pitkin toria ja mitä niihin naisiin tulee....kyl ny jäkisheebo aina muijan ko muijan saa...eli paneksitaan kaikkia mikä liikkuu.....!!!! kun taas nämä nahkaliiviset lähtevät porukalla hauskanpitoon....he menevät baariin porukalla,tilaavat olutta ja paukkuja...kusevat pönttöön ja nuuskatkin menee hienosti roskikseen,tuhkikseen ja jopa nenäliinaan!! naiset he pitävät hyvin...niitä huomioidaan,kunnioitetaan ja rakastetaan,jos sellaisen on itselleen ottanut!! älkää nyt hyvät ihmiset aina leimatko ja tuomitko ulkonäön perusteella.... totuushan on että kaikki tekee virheitä...toiset enemmän kuin toiset...kaikki ei synny kultalusikka suussa ja toiset jopa joutuvat varastamaan elääkseen....omia valintoja siis jokainen toteuttaa ja itse tuomionsa kärsii jos kiinni jostain jää!!!! ens kerralla ko meinaatte kirjotella jotakin nahkaliiveistä se sitä ja tiettekö....ootteko kuullu.... ni kahtokaapas sinne peiliin, ja miettikää sen jälkeen kirjotteletteko mitään jos ette oikeesti tunne! tapoja!! jeah

      • sup.....t

        Juhanna.. Toi oli niin hele....tin hienosti sanottu! Täysin samaa mieltä!


      • !?!?!?

        et voi ollatosissas! että ihan jäkispelaajiin vertaat! :D Ja nyt puhun vain koska on kokemusta erinäisten kerhojen tyypeistä/tavoista. Ja että asiallisesti baarissa.....niin varmaan niin kauan kun ei satu istumaan "väärälle paikalle" . Siitä ei seurannyt hyvää....


      • Elämäm kolulainen

        Hienot on mielipiteet, mutta opetteles ensimmäiseksi kappalejaot ja lauseen muodostamisen.


    • <mimmi>

      Jäkispelaajat on ihqui.

      • vingasoline

        Niin on kaljutkin.


    • """"""5=+=+

      Eli oot homo? Homoilla on nykyään kalju.

    • yh-äityli

      Kaljut on sexyjä.

    • 18+20

      Jäkispelaajat on kaappihomoja. Iskevät vain missejä salatakseen oikeat taipumukset. Suhteetkaan ei oo kovin pitkäikäisiä.

      • Plaijeri

        Mahtanee pitää paikkansa.


    • kadunmies karjaalta

      "Ja että asiallisesti baarissa.....niin varmaan niin kauan kun ei satu istumaan "väärälle paikalle" . Siitä ei seurannyt hyvää..."

      No miksi pitää istua "väärälle paikalle?"
      Ja aloittaa keskustelu - "ootsä joku tappaja - en mä sua pelkää" tyyliin tai suorastaan alkaa vittuilla... Eikä yhtään mukavampaa ole "te olette hyviä tyyppejä, saanks mä tarjoo bissen" ja samalla räkä lentää kaikkien lähipiirissä olevien silmille...

      Antakaa toisten olla rauhassa! Ei tarvitse tulla vittuilemaan eikä kehumaan, ihan vaan omissa oloissa, niin kaikki on ok. Muuten pyydetään siirtymään omiin oloihin ja siitähän se riita sitten alkaa....

    • PorinMiess

      Samaa mieltä, kyllä kuononsa auki saa jos itse kaivaa verta nenästään.

    • huoh, ihmiset...

      Huhhuh taas nähdään kun ihmiset eivät ota mitään selvää mistään ja alkavat tykittämään ihan kaikkea suoranaista paskaa!! Ärsyttävää.
      Ottakaa asioista selvää ja sitten tulette puhumaan naistenhakkauksista sekä muista asioista joita ette selvästikkään tiedä tekstienne perusteella.
      Hyvä juhana, samaa mieltä!!!!

    • Kille 92

      Totuus nyt on se että nuo paskaporukat rahtaavat sitä piriä jota sit jotku nuoret jannut kiskoo enään ja jää koukkuun kaikken paskaan. Olen yhdeltä kyseisen liivikerhon natsilta saanut turpaa jazzeilla kun mun pitkä tukka ei miellyttänyt. olin silloin kuustoista ja kaveri pamautti pataa kun kysyin syytä miksi hän ei päästänyt mua portista sisään. Olin vielä selvinpäin. Samainen kaveri on yhdeltä tutulta muijalta murtanut pari kylkiluuta, että niin mukavia poikia. Vitun lapsellistanuoleskella ruskeella kielellä ja väittää et ihan rehtejä ja hyviä jannuja ne on. Vitun lapsellista muutenkin kulkea jotkut liivit päällä ja sit ollaan niin kovaa poikaa. Kaveri pisti yhtän päähän rehellisessä nyrkkitappelussa. Niin nää tuli saatana tuli sen porukoitte koti ovelle kiristää massii aseitten kans et sellasta porukkaa.

    • hukjki

      Multa nää hakkas kaikki tutut ja niidenkin tutut.

    • lahen pizza

      Sanokaas nimiä jos pitää paikkansa.Haetaan...

    • Ennakkoluuloton Mies

      Hyvää porukkaa siel ulvilas on, monta kertaa oon siel kyläilees ollu nyt on niil ollu joku hiljaisempi aika kunnei ole isompia pippaloita näkynyt.

    • bandiit

      Kuulin huhuu et on muutama kuula siirtymäst ulvilasta bandiitteihin :D

      • hymiövirneheheh

        Minä taas kuulin huhuu että muutama neliö on siirtymässä espoosta kolmioihin.


    • rr.

      mulla muuten sama huhu mutta kuulin että pojille olis tullu kaki pöksyyn kun joku isompi kiho olis alkanu kovistelemaan.

    • TIPI1

      MITÄ VITTUA VASIKKA TIMO TIPI TEKEE KUULISSA VITUN VASIKKA

      • r.r.

        varmaan samaa kuin muutkin nahkafagotin soittajat kyseisessä päiväkerhossa tekevät!?!


    • komodo

      Timo Anttilako kyseessä?

    • ......

      se läski ...

    • Vartijakortti

      Olen aina luullut tätä joksikin rikollisjärjestöksi, mutta eilen selvisi että ovat järjestysmiehiä/vartiontiliike. Kun olivat nykäsen häissä ovimiehinä.

      Pitääpä itsekin tilata omiin pippaloihin.

    • r.r.r.

      onko keskimittainen ja sopusuhtainen U cmc:n johtohahmoja?

    • r.r.r.

      unto o ruma

    • natsa

      cannon(small)balls mc !! hahhah vitun siat

    • Ulvila go go

      Aikuiset miehet kauppaa amfetamiinia lapsille ja leikkii kovista. Todella tyylikästä toimintaa.

      Seuraavaksi varmaan joku terskatukka tulee kommentoimaan, että et kyllä uskalla päätäs aukoa kasvotusten :DD.

    • Magi754

      Ompas tää ketju ollut pitkään hiljaa! Eikö mitään tapahdu

      • UtuHilkka

        Mees magi säki ajois nukkuu ja heräät sit aamusi aikasemmi ja pirteenpän!


      • Magisaatana

        No kyl kieltämäti vituttaa nukkuu päivää saakka!


    • r.r.r.r.r

      hahhah

    • pleasenytvittu

      Tän langan logiikka on tyyliä: "Ei vittu, sain joskus kristityltä turpaani ja nyt vihaan kristinuskoa!!1"

    • Bloodfeast

      Se nyt vaan on niin että jos pelleliiveillä pullistelee ja yks-yks tilanteessa saa pataansa, niin ei kannata huutaa kavereita hätiin. Siinä tilanteessa vasta itsestään pellen ja nynnerön tekeekin ja kannattaa viedä perhe turvaan helvetin kauaksi. Jos joku on raukka toista kohtaan niin siinä tilanteessa ei päde enää mitkään säännöt ja kusipäätä kohtaan pitää olla raukka potenssiin kymmenen. Se on kosto! Kannattaa muistaa aina tämä sääntö ken leikkiin lähtee...

    • Hhjjhj

      Aika älykäst ja aikuista porukkaa ku cannonballsissa on C eka kirjain. Ni kato nää älypäät korvaa nimissään k-kirjaimet c:llä. Jucca, Nacci jne. Muistaakseni joskus ala-asteel me tehtiin jotain samantapasta, heh heh.

    • zäk70

      Ihan hyviä jätkiä ne on. Ei näistä MC-porukoista ole oikeastaan harmia kuin niille jotka ovat ala-maailmassa kusseet omille nilkoilleen.

      • supportcmc

        tosi on. yleistys on valitettavaa... noooooh ! toisaalta sellasen ihmisen sana ei paljoo paina joka ei tunne ketään noist porukoist / uskalla aukoo päätään muualla ku netis..


      • Jbbjbjbj
        supportcmc kirjoitti:

        tosi on. yleistys on valitettavaa... noooooh ! toisaalta sellasen ihmisen sana ei paljoo paina joka ei tunne ketään noist porukoist / uskalla aukoo päätään muualla ku netis..

        Ooks sää supportti Kacci?


    • Huuhuuhuhjhjhj

      Että kun kuulut esim CMC:hen niin olet helvetin kova karju? Jep jep, ei ole sitten todellisest elämäst mitään hajua. Oon aukonu päätäni ihan face to face monellekkin % miehelle, eikä ikinä oo tullu pataan. Mistäköhän johtuu? Mieti sitä

      • Säälittävää

        No eipä ne oikeasti kovat hemmot paljon tarvii liivejä ja taustajoukkoja...


    • Vitunpelletjuu

      No kuka oikeesti fiksu ja kova liittyy johonkin ryhmään jos pärjää omillaan? Mitä mä noita oon kattonut, niin järjestäen ne on niitä koulukiusattuja reppanoita ja elämässään pärjäämättömiä luusereita. Pitää liittyä johonkin missä on samanlaisia paskahousuja että on se tunne että on näitä muitakin kenellä ei oo kavereita ja menee päin helvettiä. Mutta siinä on vaan semmonen pikku mutta, voi päästä hengestään jos väärälle vittuilee. Porukka paskahousuja ei pärjää yhdelle kovalle. Se vaan on niin.

    • Stnsnpaskahousut

      Kerroppas Cacci miksi ketään ei uskaltaisi mennä sanomaan kasvotusten %-ääliöille että on pelle? Siksikö että on kymmenen pelleä takana vai siksi kun osaa ajaa moottoripyörää? Heitä paskahousujen kotiosoitteita tulemaan niin menen mielelläni kertomaan kuulumiset. Vai eivätkö uskalla osoitteitaan antaa kun onkin yksi vs yksi?

      • Aikatouhuuu

        Lopeta paskanjauhamine ja mee sanomaa ni suljen suuni heti :)


    • Stnpaskahousut

      No minne meen sanomaan? Osoitteita kaivataan....yks yhteen vai paskooko siinä tilanteessa housuun liivipelle? Jos koulukiusattu paskahousu tarttee taakseen kavereita että ei saa pataansa, niin mitä pitäisi ajatella?

      • Vaioletkosokea

        Eiks tän ketjun alottaja just kerro mis noiden talli on? Vai etkö osaa lukea :ooo


      • Huhihiiiijjjjiji

        Että kenelläköhön täällä on luetunymmärtämisessä ongelma? Kysyttiin kotiosoitteita eikä tallin paikkaa. Vai eikö raukoille oo ees kotia vaan tallilla on osoite?


      • Juhakasikasikasi

        Et puhunut kotiosoitteesta vaan pelkästään osoitteesta muahahahaha mahdatko olla vajukki?


    • Hhjjhjjbhj

      Kuka on niin tyhmä et ottaa kuvan naamaansa et luulee olevansa hurja miäs? No koulukiusattu ja hyljeksitty liivipelle tietenki! Varsinaista älynjättiläistä tää porukka.

    • Taide-elämys

      Nää äijäthä vois pitää jotain muotoilukursseja teille nassuttajille, vaikka nenänmuotoilukursseja aluksi.

    • KaurapuuroPate

      No kuinkahan monta kyseistä äijää tarvittaisiin muotoilemaan yksi nenu? Yksinhän nää ei muotoile yhtään mitään vaan porukalla. Siihenhän tämmönen liivipelle meininki perustuukin. Yksin ollaan arkoja paskahousuja, mutta kun on liivi päällä ja samankaltaiset reppanat ympärillä niin jo ollaan hurjia poikia! En oo muuten koskaan nähnyt yksin liikkuvaa liiviukkoo, mistäköhän mahtaa johtua? Ollaanko sitä ilman kavereita liivittömiä ettei kukaan vaan sattumalta tunnista ja vedä nekkuun vai mistä mahtaa johtua?

    • seeämseeskuadxd

      hiljasta on cannnnonball

    • Vtunpellet

      Älä ny. Ota lohikäärme ottaan ni johan skulaa!

    • Zubbu

      Haluuuko noi spedet oikeesti et joku oikeesti kova äijä tulee ja raiskaa niitten eukon?

    • ei-omaa.ajatusta

      leikkikääpä pippeleillä massahomot

    • Hulluharri

      No naamatatuoidulla sitä munaa nyt ei ainakaan ole! Tarkoittaako toi cannonball sitä että pistetään pistooli nieluun ja sanotaan kananpallit ja painetaan liipasimesta?

    • ÄO65

      Koulukiusattuja apinoita koko kööri.

      • tunnentyypit

        Onsiellä muutama heikkolahjainenkin joukossa.


    • cannonball-mafia

      Cannonball MC on Ulvilan mafia.
      Alkavat keräämään maksuja Ulvilaisilta.Se on sitten pakko ja parempi maksaa heti.
      Muuten korko on 100%/päivä.

    • 0032

      Tunnen hyvinkin Ulvilan porukan ja täytyy sanoa että ette te raukat tiedä mistään mitään. Kirjoitelkaa täällä vaan niin paljon paskaa kuin siltä tuntuu, onneks cmc eikä niiden kaverit/läheiset vois vähempää olla kiinnostuneita teidän mielipiteistä ja tarinoista. Jos joku asia mietityttää tai tutustua haluaa, ovi aukeaa ihan varmasti, ei tarvi pahaa oloaan täällä purkaa. Rohkeesti vaan. Ei ne pure.

      • r.r.r.r

        Minäkin tunnen :) Ja eivät varmasti pure.. tai jos purevat , niin seuraavalla kerralla se tapahtuu ilman hampaita.


    • Geeperinnykä

      Ei muurahaisetkaan yksin pärjää, mutta porukassa kyllä. Mitä tulee kun kymmenen koulukiusattua nynnyä lyö päänsä yhteen? No MC-porukka! Tai tarkemmin sanottuna joku liiviporukka. Luulisi olevan elämän rankkaa ja ahdistavaa kun yksin ei uskalla liikkua missään, ainainen pelko päällä. Mutta porukassa ollaan sitten niin hurjia, että! Jos totta puhutaan, 90%:a ihmisistä ei todellakaan pidä minkäänmoista liiviä kantavaa paskahousua pelotteena, vaan elämässä epäonnistuneena hylkiönä.

    • Blondybimatsku

      Tappaa ne nynnyt pitäisi! Jos ei poliisia olisi, niinkun ne niitä vihaa, niin eipä niitä liivipellejä paljon olisi. Ne olisi lahdattu aikapäiviä sitten. Ällöttää ihmiset mitkä kuvittelee että porukassa on jotain, vaikka kaikki kylillä tietää että noi on niitä, ketä hakattiin koulussa eikä pärjänny sielä. Siis oikein nynnyjen ja pirihuorien porukka! Hyi helvetti!!

    • Huvittunut

      Kovia poikia ovat. Näiden tuorein nousukas kävi porilaisessa yökerhossa takaapäin ainakin puolta pienemmän kuulemma kerhosta eronneen jätkän kimppuun muutama viikko sitten. Kertoo porukan tasosta kun pienempi kokoistenkin kimppuun joutuvat takaapäin käymään. Voi kun olisi ollut mukava olla paikalla tuollaista neitimäistä käytöstä todistamassa

      • hyjgfyhgfftgrfydtr

        Mikä semmonen nousukas on? Ilmeisesti paskapuhetta taas.


      • Tiedänkyllä

        Tämä on kyllä valitettavasti totta. Toivottavasti ulvilan cmc:n taso ei tosiaan ole laskussa, kuten tästäkin voisi päätellä...


    • wqxzc

      Porin alamaailman kingi muuttanut Ulvilaan?
      Köntsä on kyllä aivan karmea kaveri.Paha on kun sille päälle sattuu.
      Linnassa ollut monet kerrat.Vetelee turpaan ketä vaan.
      Karatessa musta vyö.Nostaa penkistä lähes 200kg.
      Väkivaltainen ja arvaamaton psykopatti.Karmea kaveri.

    • ghjjjjjjjjjjjjjjk

      Mikä tämä naamatatuoitu on, kun en ole porukassa nähnyt moista. Ainakaan Pori/Ulvila akselilla.

      • Jvhgcchvjbkn

        Varmaan tarkoitetaan koko paskasakin presidenttiä, kuka on tälläkin hetkellä syytteessä kymmenistä rikoksista. Sehän sano et ei voi rehellistä työtä tehdä, kun ulosotto vie palkan. Ite ryssii raha-asiansa ja syyttelee muita. Sehän oikeuttaakin rikolliseen toimintaan. Varsinainen älyn jättiläinen. Ai nii, tähän o vaan mc-porukka. Harrastellaan vaan mopojen kanssa ja pidetään samanhenkisten kanssa hauskaa. Saa olla tavallinen älypää, et jos elät virallisesti sossun tuella niin lataat netin somesivustoille satoja kuvia missä esittelet kultakoruja, rolexeja, arvoautoja yms. Ei varmaan poliisit kiinnostu et mistä mahtaa rahat olla revitty. Äly hoi älä jätä!


    • Soi..keli

      Kikkare on kova jätkä se potkaisee vaikka mummolta kepin kädestä ja vie eläkerahat. Eiköhän niitä rikoksia rupea olemaan taas senverran kasassa että pääsee huilaileen valtion hoiviin, sellikamut pitävät könsäröörin puhtaana.

    • MCnynneröt

      Nää paska-aivot kuvittelee että kun niillä on liivit, kukaan ei uskalla vetää turpaan. Ihan oikeesti luulee! Sitten kun on nenä poskella huudellaan paskalaumaa avuksi, hah hah! Ja kukaan ei uskalla tehdä mitään! Voi säälittävyyden huippu!

    • Jallicola

      Samahan toi koskee noita muitakin pelleliivikerhoja. Hirvee ulina kun saa kunnolla turpaansa. Sitä saa mitä tilaa!!

    • Idgaf

      Onks köntsästä vastusta kannonballeille? En pidä ketään teistä nimimerkin takaa ulisijoista juuri minään. Istukaa miekkaan maitoparrat.

      • Äääliööööö

        Taidat olla ulkomaalainen nimestäsi päätellen. En oo ennen Idgaf nimistä tavannutkaan. Laitappa vielä sukunimesi esiin, niin et itse syyllisty nimimerkin takana huuteluun. Taidat olla joku Macce, kun olet noin saatanan tyhmä.


      • Tässäsinullenimimerkki

        En paljoo kukkoilis jos oma nimi olis äääliöööö... heheheh oliko vanhempas huumeissa ja nimes lapsensa oman älykkyytes mukaan vai ootko ite elämäs aikana vaihtanu nimes itelles sopivaks?


      • Nimimerkkiennimimerkki

        Idgaf=i dont give a fuck. Oletko retard vai eks sää ossaa muutako porrii ja ulvilaa sortae? Kaikkee sitä oppiiki! Olehyvä vaa


      • Äääliöööööö

        Mäkö täällä jotain nimimerkin takaa huutelusta mainitsin? Taidat olla oikeesti helvetin tyhmä! Tää oli tarkotettu tolle tässäsinullenimimerkki.


      • Eiaivannoinääliö

        Mee pois täältä jos sulla ei oo muuta sanottavaa kun lainata mun sanoja ja haukkuu toista tyhmäks niinku pikkulapsi.


      • Hurjapääjokke

        Olet kyllä "äääliööööö" juttujesi tason perusteella hyvän nimimerkin itsellesi valinnut. Yritin etsiä järkeä edellisistä viesteistäsi mutta eihän niissä sellaista ole ollenkaan


    • qwqcwxcz

      KÖNTSÄ.Koko Satakunnan alamaailman kingi.
      Musta vyö karatessa.Nostaa penkistä noin 200kg.
      Paha on kun suuttuu.Suuttuu äkkiä ja vetää turpaan heti.Psykopaatti.Linnassa monta kertaa ollut.Aivan karmea kaveri.Voi yrittää jos karkuun.Jos saa kiinni käy huonosti.

    • r.r.r.r.r.r

      Juu kyllä köntsää voi yrittää karkuun ! Huono vaan ettei pääse , köntsä saa kiinni varmasti!

    • Prosentti1

      Köntsä 1%er täydet värit köntsällä cannonbaaleissa hakkaa kenet vaan koska vaan

    • Turhaedeskoittaa

      "Kuulien köntsää"/ "cmc köndee" ei pääse pakoon kukaan. se on nähty.

    • Kaljamalja

      Köntsä ei oo kuulis mut jos liittyis niin syntys maailman vaarallisin ja voittaton rikollisliiga!

    • Hyväpojat

      On midwestin touhu jonkin verran muuttunut uuden johdon myötä. Tervetuloa 2000luvulle

    • r.r.r.r

      Onko ISO U enää keimeissä mukana ollenkaan ?

    • McStadi

      Aijaijaijai! Kyltti tullu uudestaa tallille. Jotkut ei ehkä pidä paskahousuista. Kuulat are dööd:) Huhuja kuullut et ei kantsi enää, voipi käydä ikävästi:):)

    • Jepeliiira

      Miks näitä porukoita sanotaa moottoripyöräkerhoiksi? Suurin osa noista ei osaa ees vaihtaa öljyjä mopediin. Olin aika hoomoilasena ku yks ns kova prätkäjätkä pyys, et vaihtaisiks öljyt mun harrikkaan, kun kilsat on tullu täyteen. No vaihdoin ja ajattelin et mitähän v....a..........Makso parikymppiä ja oikeesti hävetti prätkäjätkän puolesta. Eiköhän sitä pitäisi osata huoltaa ja korjata iha ite, jos on nii kovaa pärinäpoikaa, heh heh.

    • Raakamckill

      Hah hah haaaaaa. Koittakaa nyt pellet päättää ootteko olevinaan joku porukka vai ette! V...u mitä nynnyjä! Voi tulla äitiä ikävä kun pelleliivit tulee vastaan, uskokaa pois!

    • Ulvilanloiset

      Hauska kyltti porukan päämajan parkkialueella: "ei koske -laisia" - pitäisiköhän a-kirjaimen paikalle vaihtaa o?

    • Donkuka

      Pitääkö paikkansa, että poliisi harventaa cmc midwestin rivejä urakalla?

    • D.P

      J.Karjalaista hyräillen :)

    • KarjalainenJii

      Voihan dee... jumala armahtaa, midwest ei!

    • Enolerobottiiii

      Onkos mitään uutta tietoa punapään keissistä?

      • Fuckdeepee

        Eipä kiinnosta punapää. Kiinni olevien kuulien tilanne sensijaan tuntuu melko paskalta


      • KarisDoriliina

        Lue Instasta, käyttäjänimi doriskaroliina
        Se on se Mick Jaggerin näköinen nainen.


    • Jfldicjndn

      Onko mitään uutta?

      • LiittysköTää

    • Anonyymi

      Pertti Tuovinen on vasikka.

    • Anonyymi

      CMC jo reilu 10v noissa tiloissa. Oliko siinä samassa tilassa muuten ennen West Coast Eagles porukka vai mikä? Muistan ajan hyvän ja menneen. Snakehandsia ollen ja kaivaten

    Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 4 tuntia töitä kerran viikossa on naisen mukaan liian raskasta

      Tämä ei taija olls lieksalaine vaikka "tuntomerkkiin" perusteella nii vois eppäillä! 🤣 31-vuotias Maya ei kykene tekemä
      Lieksa
      71
      3279
    2. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      553
      3091
    3. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      38
      2503
    4. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      49
      2022
    5. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      120
      1835
    6. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      310
      1832
    7. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      9
      1672
    8. Kansaneläkkeiden maksu ulkomaille loppuu

      Hyvä homma! Yli 30 miljoonan säästö siitäkin. Toxia.
      Maailman menoa
      119
      1365
    9. Nainen, meistä tulisi maailman ihanin pari

      Mutta tosiasiat tosiasioina, on liian monta asiaa, jotka sotivat meidän yhteistä taivalta vastaan. Surulla tämän sanon,
      Ikävä
      63
      1228
    10. Ketä ammuttu ?

      Ketä sielä Juupajoela ammuttu ei kait mainemies alkanu amuskelemaan , , Kyösti H ?
      Juupajoki
      23
      1225
    Aihe