Loeb on menossa 8 peräkkäiseen rallin mm voitton ja on lyömätön ollut asvaltilla ja odotan innolla kun seb siirtyy rataautoilun pariin ja uskon että tulosta tulee sieltä
oli se dtm taikka mikä tahansa rataautoilu luokka ..
Minun mielestäni loeb on maailman kaikkien aikojen paras autourheilija ihan millä
mittarilla luettuna tahansa ja uskoisin että olis pärjännuyt f1 sarjassakin hyvin jos ois
aikaisemmassa vaiheessa siirtynyt, mitä noi redbullin testit osoittivat mies oli todella
nopea ja mitä ois saanut aikaan jos sais testata enemmän .
potentiaalia aivan missä tahansa luokassa on.
Tietenkin ikä tulee jossakin vaiheessa vastaan mutta loeb on loeb.
odotan innolla kun loeb siirtyy rata autoilun pariin
5
313
Vastaukset
- nalle7000
mun mielestä loeb on pärjänny lähinnä sen takia että sillä ei oo ollu vakavasti otettavia kilpailijoita enää vuosiin ja rallien tuomaristo on kans pelannu hiukan loebin puolesta.
loeb ei ikimaailmassa pärjäis jos ajaisivat oikeilla ralliautoilla ( tarkoitan tietenkin niitä 80-luvun superautoja )- fransman
no jaa lööppihan pisti kampoihin jopa 4 vetoisille silloin kun ajoi itse 2 vetoista xsaraa
- jooppss
fransman kirjoitti:
no jaa lööppihan pisti kampoihin jopa 4 vetoisille silloin kun ajoi itse 2 vetoista xsaraa
loeb ajoi täyden mm sarjan vasta v 2003 ja silloinki hävis ainoastaan pisteellä solbergille ja käytännössä sen jälkeen ollut täysin pitelemätön ja oli auto luokka mikä tahansa loeb pärjäisi
- looppi
Meinaakko että hirvonen tai latvala ajais sen paremmin noilla ns oikeilla ralliautoilla taikka kukaan muukaan:)
- On se KUNKKU
looppi kirjoitti:
Meinaakko että hirvonen tai latvala ajais sen paremmin noilla ns oikeilla ralliautoilla taikka kukaan muukaan:)
Nykyisessä rallisarjassa Loeb pärjäisi vaikka RättiSitikalla suomalaisille....pärjäämisen synnyttämässä paniikissa Latvala ja Hirvonen ajaisivat kuitenkin omat WRC autonsa kauaksi metsähallituksen puolelle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1452368
En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k1521603Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K1311588- 641277
Saran ökytyyli käänsi katseita.
On nyt kyllä Sara kasvoistaan, kuvan perusteella todellakin pyöristynyt ainakin kuvan perusteella.1451277The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."
Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut121144Työttömille lusmuille luvassa lisää keppiä
Hallitus aikoo kiristää velvoitteiden laiminlyönnistä seuraavia työttömyysturvan karensseja ensi vuodesta alkaen. Hall2431043- 156936
Tiedän kaiken sinusta ja kaikesta
Tiedän miten kärsit. Tiedän millanen oikeesti oot. Tiedän miksi valehtelit, tiedän miksi satutit mua. Tiedän mitä tapaht58859Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek20849