odotan innolla kun loeb siirtyy rata autoilun pariin

gillesi

Loeb on menossa 8 peräkkäiseen rallin mm voitton ja on lyömätön ollut asvaltilla ja odotan innolla kun seb siirtyy rataautoilun pariin ja uskon että tulosta tulee sieltä
oli se dtm taikka mikä tahansa rataautoilu luokka ..

Minun mielestäni loeb on maailman kaikkien aikojen paras autourheilija ihan millä
mittarilla luettuna tahansa ja uskoisin että olis pärjännuyt f1 sarjassakin hyvin jos ois
aikaisemmassa vaiheessa siirtynyt, mitä noi redbullin testit osoittivat mies oli todella
nopea ja mitä ois saanut aikaan jos sais testata enemmän .
potentiaalia aivan missä tahansa luokassa on.
Tietenkin ikä tulee jossakin vaiheessa vastaan mutta loeb on loeb.

5

324

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nalle7000

mun mielestä loeb on pärjänny lähinnä sen takia että sillä ei oo ollu vakavasti otettavia kilpailijoita enää vuosiin ja rallien tuomaristo on kans pelannu hiukan loebin puolesta.
      loeb ei ikimaailmassa pärjäis jos ajaisivat oikeilla ralliautoilla ( tarkoitan tietenkin niitä 80-luvun superautoja )

• fransman

no jaa lööppihan pisti kampoihin jopa 4 vetoisille silloin kun ajoi itse 2 vetoista xsaraa

• jooppss
        fransman kirjoitti:

no jaa lööppihan pisti kampoihin jopa 4 vetoisille silloin kun ajoi itse 2 vetoista xsaraa

loeb ajoi täyden mm sarjan vasta v 2003 ja silloinki hävis ainoastaan pisteellä solbergille ja käytännössä sen jälkeen ollut täysin pitelemätön ja oli auto luokka mikä tahansa loeb pärjäisi

• looppi

Meinaakko että hirvonen tai latvala ajais sen paremmin noilla ns oikeilla ralliautoilla taikka kukaan muukaan:)

• On se KUNKKU
        looppi kirjoitti:

Meinaakko että hirvonen tai latvala ajais sen paremmin noilla ns oikeilla ralliautoilla taikka kukaan muukaan:)

Nykyisessä rallisarjassa Loeb pärjäisi vaikka RättiSitikalla suomalaisille....pärjäämisen synnyttämässä paniikissa Latvala ja Hirvonen ajaisivat kuitenkin omat WRC autonsa kauaksi metsähallituksen puolelle.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko kertonut jo muille tunteistasi?

Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.
      Ikävä
      69
      3254
    2. Kesä, kesä!

Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k
      Tunteet
      9
      1881
    3. Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.

Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes
      Maailman menoa
      224
      1269
    4. Olisin ottanut sinusta akan itselleni

Mutta olitkin aika itsepäinen ja hankala luonne.
      Ikävä
      129
      1058
    5. Pitikö mennä rakastumaan

Oi kyllä, kyllä piti. Kiitos vaan sulle mies! Todella kiitän..
      Ikävä
      99
      1002
    6. Mitä tai ketä kaivattusi

muistuttaa?
      Ikävä
      60
      954
    7. Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...

Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil
      Maailman menoa
      67
      936
    8. Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!

No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik
      Viihde ja kulttuuri
      6
      885
    9. Ei sua pysty unohtamaan

Ei vaan yksinkertaisesti pysty
      Ikävä
      84
      879
    10. Hei, huomenta komistus

Yllättääkö, että olet heti mielessä. Mukavaa päivää upea ❤️
      Ikävä
      34