Loeb on menossa 8 peräkkäiseen rallin mm voitton ja on lyömätön ollut asvaltilla ja odotan innolla kun seb siirtyy rataautoilun pariin ja uskon että tulosta tulee sieltä
oli se dtm taikka mikä tahansa rataautoilu luokka ..
Minun mielestäni loeb on maailman kaikkien aikojen paras autourheilija ihan millä
mittarilla luettuna tahansa ja uskoisin että olis pärjännuyt f1 sarjassakin hyvin jos ois
aikaisemmassa vaiheessa siirtynyt, mitä noi redbullin testit osoittivat mies oli todella
nopea ja mitä ois saanut aikaan jos sais testata enemmän .
potentiaalia aivan missä tahansa luokassa on.
Tietenkin ikä tulee jossakin vaiheessa vastaan mutta loeb on loeb.
odotan innolla kun loeb siirtyy rata autoilun pariin
5
320
Vastaukset
- nalle7000
mun mielestä loeb on pärjänny lähinnä sen takia että sillä ei oo ollu vakavasti otettavia kilpailijoita enää vuosiin ja rallien tuomaristo on kans pelannu hiukan loebin puolesta.
loeb ei ikimaailmassa pärjäis jos ajaisivat oikeilla ralliautoilla ( tarkoitan tietenkin niitä 80-luvun superautoja )- fransman
no jaa lööppihan pisti kampoihin jopa 4 vetoisille silloin kun ajoi itse 2 vetoista xsaraa
- jooppss
fransman kirjoitti:
no jaa lööppihan pisti kampoihin jopa 4 vetoisille silloin kun ajoi itse 2 vetoista xsaraa
loeb ajoi täyden mm sarjan vasta v 2003 ja silloinki hävis ainoastaan pisteellä solbergille ja käytännössä sen jälkeen ollut täysin pitelemätön ja oli auto luokka mikä tahansa loeb pärjäisi
- looppi
Meinaakko että hirvonen tai latvala ajais sen paremmin noilla ns oikeilla ralliautoilla taikka kukaan muukaan:)
- On se KUNKKU
looppi kirjoitti:
Meinaakko että hirvonen tai latvala ajais sen paremmin noilla ns oikeilla ralliautoilla taikka kukaan muukaan:)
Nykyisessä rallisarjassa Loeb pärjäisi vaikka RättiSitikalla suomalaisille....pärjäämisen synnyttämässä paniikissa Latvala ja Hirvonen ajaisivat kuitenkin omat WRC autonsa kauaksi metsähallituksen puolelle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1818437
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264568- 504128
- 543612
- 513136
- 502880
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262596- 372358
- 292046
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382043