Oon normaalin ja alipainon rajoilla pituuteeni nähden, vetässy 15 kiloa pois itestäni. Kaikki hokee, että oon jo tosi laiha ja ettei yhtään enää. Liikun paljon ja syön yleensä tosi vähän, pyrin alle 1000 kcal, alle 800 on jo loistava...Jos syön enemmän, liikun enemmän. Suhteutan sitä. Silti lantionalue on paksu. Lantioluut on näkyvillä muttei ne törrötä, vatsassa on makkara ja tuntuu että pahin läskialue kerääntyy siihen reisiin,takapuoleen ym. Pyöräilen, lenkkeilen, teen vatsalihaksia, lihaskuntoa, kävelen...Häiritsee ja ahdistaa tuo pömppis. Isot lantioluut mulla on, mut ei se läskin kerääntymistä selitä..
Millä sen sais pois? Ällöttää sen näkeminen...Herkut,hedelmät ja hiilarit tietysti paha, mut muutenkin valikoiva ruokavalioni pienenee entisestään jos jätän vaikka ruisleivän pois. Ja herkut vähenee arkena...tosin sit kun niitä syön, pyrin liikkumaan vielä enemmän tai olemaan syömättä paljon mitään muuta.
Muuten "laiha" ja muka alipainossa, mut vatsamakkarat?? Pois?
12
4466
Vastaukset
- läpäläpääääää
Sama juttu, alipainon puolella ja silti kamalat jenkkikset! Jos joku tietää, miten ne saa pois, niin kertokaa äkkiä.
- mahamaggara
mäki haluisin tietää :D vatsalihaksii oon tehny ja lenkkeilyy harrastanu ja aika paljo pyöräilyy. silti vaik oon just alipainon puolel nii vatsamakkara (melko pieni kylläkin) löyty silti!!
- tggt
syökää enemmän proteiini ruokaa niin ei lihakset lähe ja läski jää
- pikku...kukka
Ihan sama mulla! Kauheat vatsa makkarat, vaikka tekisin mitä ja muka minäkin alipainon puolella.
Että, jos jollakin olis hyviä ideoita? - lihasta
Mullakin sama ja vielä kun olin sairaampi ja laihimillani oli se makkara siinä vieläkin.. Mutta kumma kyllä kun aloin syömään enemmän tuntui se häviävän! Syy tähän on aliravitsemuksesta johtuva vääristynyt omakuva. Voin luvata kun alkaa syömään normaaleja määriä alkaa ajatukset kirkastumaan. Ja vaikka söin ennen enintään 800kcal ja nykyään 1800kcal en ole lihonnut kuin 2kg välillä mässäilemällä enemmän ja nekin on tullut enemmän lihaksena joka näkyy pienenä sixpackinä ;)
Riippuu geeneistä mihin se läski menee ja pitäisi saada rasvaprosentti todella pieneksi jos haluisi "makkaran" kokonaan pois.. Joillakin ihmisillä on vain käynyt tuuri että saa täysin litteän vatsan ja tissit vielä kaupan päälle. Katso millainen kroppa äidilläsi on ja voit vähän nähdä samoja piirteitä omassasi
Melkein parantuneena voin sanoa että kyllä se pieni makkara siinä pitää olla jos on kuitenkin vatsalihakset hyvässä kunnossa! ;) - laiheliini___
Mulla oli sama ongelma, mutta vatsa parani välittömästi kun siirryin hiilarittomalle dieetille. (mikä oli aivan hullu veto siinä tilassa jossa olin! mutta sairas kun olin, en ajatellut että sekin dieetti on vain ylipainoisille ihmisille, ja hengenvaarallinen sairaalloisen alipainoisille!)
Mutta niin... Vatsa oli ongelmallinen, ummetusta ym ym päivittäin ja tajuton turvotus. Tuli sellainen olo että olen lihonut, vaikka vaaka näytti minilukemia. :( Noh; sitten otin itteä niskasta kiinni ja jätin aamupuurot veks; aamulla paistettu muna ja tonnikalaa, lounaalla salaattia ja kalaa/lihaa, välipalaks pähkinöitä, illalla salaattia ja kalaa/keitetty muna. Huh, mitä itsekidutusta se olikaan! Mutta niin.. pöhötys ja pömpötys lähtivät ja paino romahti vielä 5kg lisää jo alipainoisesta kropasta... Ja sairaalareissulle mars!
Mutta lievemminkin tämän asian voi hoitaa... Vaihtaa pullamössöt täysjyvään, ja karsii ruokavaliosta prosessoidut sokerit ja valkoset viljat, perunan jne. Isäni laihtui ylipainosta normaalipainoon vauhdilla kun jätti perunan, riisin ja pastan pois eikä tehnyt muita muutoksia elämäntavoissaan. - hyllyyjalöllyy
Hjälpatkaas joku, oon ollut muutaman kilon alipainossa ja edelleen olen hiukan, että kuukautisten takia pitäis nostaa. Diagnoosi laihuushäiriö, ollut rajattu ruokavalio, paljon liikuntaa ymym.
Vatsalihakset jännittäessäni tunnen ne, joten siellä ne ovat. eivät kuitenkaan näkyvillä, päällä on ylimääräistä nahkaa ja alavatsa on eteenpäintyöntyvä. Kylkiluut näkyy kun venyttää yläkroppaa ja lantioluut näkyy, mutta muuten on tossa tollanen ihralöllö ja se näyttää tosi typerältä.
Mulle on sanottu, että kun parantuessani alan syödä normaalisti, se painonnousu tulee lihaksina? Saanko siis vatsalihaksetkin näkyviin/litteän vatsan, jos jatkan liikkeitä? Itse vatsalihaksia olen tehnyt 2x60min/viikko ja lisänä muuta liikuntaa, nyt kävelyä runsaasti, koska muuten olen rajoitetulla liikuntamäärällä. Liikun n. 2-4 x/vko siis mukaan sisällytettynä vatsatreenini.
Ahdistaa nostaa vielä painoa, jos tuo vatsalihasten päällä oleva löllö onkin herkuttelun aiheuttamaa ylimääräistä rasvaa tai läskiä...- hyllyyjalöllyy
Lisään vielä, että sormieni väliin jäävä ihra/nahkamikälie ei voi olla minkään syömishäiriön harhakuvaa, eli se massumakkara oikeasti on siinä. Inhottavaa.
Muuten siis suht hoikka ainakin muiden sanojen mukaan, bmi vaihtelee siinä alipainon ja just ja just normaalin välillä tai on kauan tehnyt niin.
- Taitou
Muistakaas että ne vastalihakset on siellä kuitenkin koko ajan, ne ei ole aina kovat ja kiinteät jos niitä ei jännitä koko ajan.. Itsekkin päivittelen vastan makkaroita (171/48) mutta vastalihaksia jännittämällä huomaa että se makkara ei olekkaan niin kovin suuri. Ja itse olen huomannut että hieman jotain täytettä lantioluiden päällä on paljon kauniimpaa kuin ne törröttävät luut, jotka myös sattuivat aina osuessaan johonkin !
- läskimahainenlihojatyttö
Itse olen alipainon ja normaalipainon rajoilla, mutta nämä 3 makkaraa ja läskumaha häiritsevät. Lihoin parin viikon sisällä n. 3kg enkä liiku enää yhtään. Kaikki rasva kertyy mahaan ja lihon nopeasti. Mitä voisin tehdä, ettei minusta tulisi pullukka, niin kuin eräästä ystävästäni??
- läskion ihanaa
voi teitä rassuja....
- Anonyymi
Oon melkein alapainon puolella mutta kun istun niin minulla näkyy kolme vatsamakkaraa mutta kun seison ja jännitän vatsalihaksia niin sixpack näkyy mutta navan kohdalla ei oo muuta kun läskiä niin sanotusti oon omasta mieleStä möhömaha. Vatsa makkarat häiritsee paljon. Liikun aika paljon mutta silti ne makkarat näkyy syön kyllä aika paljon karkkia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik123650MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar711928Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5421588Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin811214Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja651035Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s33978Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt214888Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o60853- 171844
Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3778