Kuusamon sukurutsan erityispiirteet I: poika panee väkisin äitiä

geenitutkija

Nyt sekin on tutkittu ja tiedossa.

19

8527

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tietävä_tepe

      Kirjotat ihan totta.

    • ....

      täh??? tehkää jotain asialle kun kerran tiedätte

    • pökkelikikkö

      Ei asialle tarvi tehdä yhtään mitään, aivan normaalia toimintaa kuusamossa.
      Eihän kukaan tee mitään pedofilialle ja insestille Kuusamossa.

      Kuusamo on vain kuusamo.........

    • Tietävä_tepe

      No mitä minä tiedän asiasta niin itsese äiti on ensinnä poikaa käyttänyt hyväkseen sillon kun oli alaikänen. Nyt aikuisena on kääntynyt sitten toisinpäin. Mutta eiköhän nuo Kummatkin itse sitä munaa ja pillua halua. :D Ei oo mun asia kertoa. Eiköhän jokainen kuusamossa tiiä kuka on kyseessä.

      • piispa

        ja mikä vitun kuusamo on tällänen.........


      • hhhhhhhfff

        No en minä ainakaan tiiä.


    • siis tuo on niin täyttä potaskaa ettei voi ku nauraa tuolle jutulle.

    • panopoika 18v

      Ei kun äiti pakottaa pojan panemaan. Ei poika väkisin panen muoriaan.

    • olakki

      ainahan se on tiedetty että kuusamon lestadiolais piirit on sisäsiittoisia

    • sivusta seurannut

      Kylläpäs Kuusamolaisista kumpuaa sairasta kirjoittelua ja tämä jos mikä vahvistaa sitä, että samasta suvusta puoliso on valittu. Tämä jos mikä heikentää perimää ja vahvistaa tauteja. Tutkimustakin löytyy, Kuusamossa esiintyy skitsofreniaa ja jakomielitautia enemmän, kuin muualla Suomessa ja tätä sukiurutsaa juuri pidetään suurimpana syynä.

    • syndroomakikko

      minkäköhän ikänen jätkä kyseessä ku noin 5.v sitte kuulin et kaks veljestä on muorin viihyttäjjie :D mut just tämmöstä täällä kuusamossa on ku alkaa kaikki olla yhtä ja samaa sukua niin vi***ko väliä ketä täälläki panee ku sukua se kuiteski on XD

    • ilkka

      mun mielestä on normaali että äiti halua pojalta muna minä nai oma äitiä kun olin 13-14.v nai sitä takapäin monta kerta viikkossa mulle tuli sisko mukaan yhdessä vaiessa se oli kiva naida musta ei mitä paha ole mun mielstä

    • Tietävä_tepe

      Nimimerkki mike21 Eise uskon asia olekkaan. Mutta jos siihen otetaan vielä sekin että tää mies on teettänyt äidillään lapsia. Jotka on vielä ihan pieniä. Ja tää mies on siinnä 35-36v Tietämillä. äitinsä on jotain 50v. Mutta jostain kumman syystä vielä on saanut lapsia tehtyä. Tekisi niin mieli julkasta nimikin. Mutta poliisithan siitä perään saisin ja syytteen niskoilleen.

      • irjfr

        No Mitä sitte! olokoot. sehän on heidän oma asia Rakkaus on kaunis asia.
        parempi näin kuin että jos olis ollut tappelua


    • eiio

      Joo oon itekkin pannut äitiä kun olin 11

    • eiio

      Panen tällä hetkellä kummia oon 9

    • susi.kalervo

      Eipä oo kuusamosa järki lissäänty viijesä vuojesa...

      • voijufenaut

        Eipä niin. Google kertoo: Kuusamon tauti. Katsokaapa sieltä!


    • pekko17

      Mie asun lähellä venejän rajaa.täältä on pitkä matka kaupunkiin.olen 18v poju.panen äitiä.ja iso siskoa.sisko on nyt raskaana ei ole muita miehiä ollut

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      127
      1306
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      98
      973
    3. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      934
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      25
      907
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      297
      789
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      95
      748
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      656
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      34
      648
    9. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      140
      589
    10. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      50
      581
    Aihe